Конспект заняття з сенсорного виховання дітей раннього віку "На гостини до Сороки-Ворони"

Про матеріал

Конспект заняття дає діткам змогу краще навчитися засвоювати сенсорику.Фіксується увага дітей на формі предметів.Діти навчаються простим прийомам встановлювати схожості і відмінності однорідних предметів , зіставляти форму предметів зі зразком; Вчаться розрізняти і називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний); та порівнювати предмети по величині (довгий – короткий, великий – маленький, високий – низький). Під час заняття розвивається увагу, пам'ять, дрібні м'язи пальців рук. Виховується спостережливість, бажання виконувати завдання

Перегляд файлу

Конспект заняття з сенсорного виховання дітей раннього віку

Вихователь:Г.I.Дзьох

«На гостини до Сороки-ворони»

   Мета: продовжувати фіксувати увагу дітей на формі предметів, навчати їх простим прийомам встановлення схожості і відмінності однорідних предметів , зіставляти форму предметів зі зразком; вчити розрізняти і називати кольори (зелений, жовтий, синій, червоний); вчити розрізняти і порівнювати предмети по величині (довгий – короткий, великий – маленький, високий – низький). Розвивати увагу, пам’ять, дрібні м’язи пальців рук. Виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.

Матерiали : сорока- iграшка,дорiжки(довга, коротка), Колобок,кружечки, квадрати, Будиночки, ялинки(висока, низька) ;дитячий посуд;кошик з кубиками .

Хід заняття.

   Діти заходять в групу, вихователь звертає увагу на гостей, вітаються з ними.

- А хто це до нас прилетів (звертає увагу на Сороку)?

- Сорока-ворона.

- Вірно, це Сорока до нас на гостини прилетіла (бере її в руки). Вона запрошує нас в гості. Живе вона далеко в лісі. Хто хоче вирушити з нами в дорогу? Тоді потрібно поспішати, сорока полетить, а ми підемо, може кого зустрінемо. Ось дві доріжки. По якій підемо? По довгій чи короткій? (визначають і йдуть по довгій доріжці). Зустрічають Колобка і знаходять атрибути .

      Гра «Знайди будиночок» - діти підбирають ключі до будиночків (кружечки і квадрати). Далі вихователь пропонує повернутися і піти по іншій доріжці (вона приведе дітей на галявину, де знаходяться дві ялинки - висока і низька; два ведмеді – великий і маленький; три кошика з цеглинками, кубиками, мотрійками.

-         Ця доріжка привела нас в ліс.  

-         Які дерева тут ростуть на галявині?

-         Які ведмеді граються?

-         Скільки їх?

 Вихователь звертає увагу дітей на те, що зараз на вулиці  холодно і ведмеді на зиму залягають в сплячку.

    Гра «Засинай ведмiдь».

 Серед кімнати стоїть дерево на якому багато різнокольорових листочків.

-Малята, підійдіть до дерева. Воно чарівне і хоче подарувати вам свої листочки. Вам подобаються листочки? Якого вони кольору?

   Діти називають кольори.

-А вони однакові за величиною?

   Дидактична гра «Знайди листочок» - вихователь каже кожній дитині, якого кольору листочок зірвати.

-Ми дуже добре гралися з листочками і деревце хоче нам щось показати. Заплющіть очі.

   Вихователь готує квіткову галявину.

-Розплющіть оченята. Ой, а куди ж діти наші поділися? Діток не стало, а з’явилися метелики.

   Вихователь одягає на діток наголівники – метелики.

-Багато у нас метеликів. Вони різнокольорові.

   Під слова і музику діти кружляють.

 

Малесенькі метелики

На сонечку літають

І крильцями легенькими

Всі весело махають.

 

Та от стомились любі,

В повітрі вже літати,

Бо час прийшов на квіточки

Скоріше всім сідати.

 

-Кожен метелик повинен сісти на ту квітку, у якої пелюсточки такого самого кольору, як і сам метелик.

   Вихователь підходить до кожної дитини і запитує: «Якого кольору метелик?», «На квітку якого кольору сів метелик?».

-Хтось там тремтить? Так це ж зайчик. У нього змерзла лапка. Він загубив рукавичку. Допоможемо знайти її?

   Гра «Добери зайчику рукавичку» - діти добирають пару рукавиць за кольором

 

 

-         Нам час йти далі, адже Сорока чекає нас.

    Підходять до будинку сороки (Сорока сидить на дереві). Сорока нас вже зачекалась, каші наварила, проходьте, сідайте. Вихователь розповідає потішку «Сорока-ворона» - і роздає тарілочки різного кольору.

   Гра «Підбери ложку» - діти підбирають ложку за кольором, «куштують кашу», дякують Сороцi за кашу.

-         Молодці, діти, виконали всі завдання Сороки і за це вона пригощає вас цукерками.

-          Скільки цукерок в коробці?

-         А нас скільки? – багато.

-         Беріть по одній цукерці, а рештою пригостіть гостей.

 Діти дякують Сороку, прощаються.

 

 

doc
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
11319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку