Конспект заняття для дітей ясельної групи з розвитку мовлення "Курочка ряба"

Про матеріал

Заняття побудоване в дуже цікавій формі. Діти вчаться наслідувати звуковимову.Задіяні герої казочки з лялькового театру. Діткам було цікаво за ними спостерігати, торкатися їх..

Таночок дітей з Куркою є і як розвантаження дітей, і водночас створює атмосферу радості..

А на підсумок і на згадку про заняття Курочка Ряба пригощала всих смачними крашанками, тільки вже не "золотими і простими" , а солодкими..(цукерки у вигляді крашаночки).

Перегляд файлу

Мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Вихователь : Г. І. Дзьох

Тема : « Курочка Ряба »

Освітні завдання :

Продовжувати знайомити дітей з казкою. Вчити відтворювати зміст казки за ігровою ситуацією, відповідати на запитання : Що це?, Хто це?Звуконаслідування « пі-пі-пі» , « ко-ко-ко ».

Розвивати виразність мовлення.

Спонукати дітей емоційно відгукуватись на події, які відбуваються в казці.

Виховувати у дітей інтерес до усної народної творчості

Обладнання :

Персонажі казки «Курочка Ряба», будиночок,корзина з яйцями, грамзапис, тарілочка, прищепки .

Попередня робота:

Ознайомлення з казкою «Курочка Ряба».

                                     Хід роботи

В.: - Подивіться, діти, що це?

Діти: - Будинок.

В.: - Давайте подивимось, хто в ньому живе? ( Дістає курку )

     - Хто це?

Діти : - Курочка

В.: - А як курочка розмовляє? ( Ко-ко-ко )

     -Давайте разом скажемо : « Ко-ко-ко ! » ( І індивідуально 3-4 дитини )

В.: - Діти, давайте подивимось, хто ще в будиночку живе?

     -Хто це? ( показує діда )

Діти : - Дід

В.: - А це хто?

Діти : - Бабуся

В.:  А ще з ними разом живе, хто це? ( показує )

Діти : - Мишка

В.: Мишку знають всі давно, вона їсть крихти і зерно. І вона з нами розмовляє по-своєму : « Пі-пі-пі». Давайте повторимо разом : пі-пі-пі

( Діти повторюють )

В.: А зараз послухайте і пригадайте казочку з цими героями, яка називається « Курочка Ряба», хто пригадав, буде мені трішки допомогати розповідати

( Розповідь та задіювання героїв казки )

Жили-були дід та баба,

І була в них Курочка Ряба .

Знесла курочка яєчко

Яєчко не просте –

Золоте .

Дід бив, бив –

Не розбив,

Баба била-била –

Не розбила .

Мишка бігла,

Хвостиком махнула,

Яєчко впало і розбилось.

Дід плаче, баба плаче,

А Курочка кудкудаче :

- Не плач, діду, не плач, бабо,

Я знесу вам яєчко

Не золоте, а просте.

Пальчикова вправа : «Яєчко»

В.: - Діти, покажіть, яке яєчко знесла курочка ? (діти показують двома ручками )

     - А як дід і баба били яєчко? – Били, били не розбили .

 

В.: - А як курочка кудаче?

Діти : Ко-ко-ко

В.: - А як плаче дід та баба?

Діти : А-а-а-а .!

В.: - А мишка як пищить?

Діти : Пі-пі-пі

В.: Щоб курочка знесла яєчка їй потрібно зробити гніздечко ( Виготовлення гніздечка з тарілочки й прищепок)

В.: Молодці ! Давайте посадимо курочку на гніздечко. Подивіться, яка вона рада і за це принесла вам яєчка, але не прості, як дідусеві і бабусі, а смачні та солодкі .

 

 

 

doc
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
17337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку