Заняття побудоване в дуже цікавій формі. Діти вчаться наслідувати звуковимову.Задіяні герої казочки з лялькового театру. Діткам було цікаво за ними спостерігати, торкатися їх..
Таночок дітей з Куркою є і як розвантаження дітей, і водночас створює атмосферу радості..
А на підсумок і на згадку про заняття Курочка Ряба пригощала всих смачними крашанками, тільки вже не "золотими і простими" , а солодкими..(цукерки у вигляді крашаночки).
Продовжувати знайомити дітей з казкою. Вчити відтворювати зміст казки за ігровою ситуацією, відповідати на запитання : Що це?, Хто це?Звуконаслідування « пі-пі-пі» , « ко-ко-ко ».
Розвивати виразність мовлення.
Спонукати дітей емоційно відгукуватись на події, які відбуваються в казці.
Виховувати у дітей інтерес до усної народної творчості
Персонажі казки «Курочка Ряба», будиночок,корзина з яйцями, грамзапис, тарілочка, прищепки .
Ознайомлення з казкою «Курочка Ряба».
В.: - Подивіться, діти, що це?
Діти: - Будинок.
В.: - Давайте подивимось, хто в ньому живе? ( Дістає курку )
- Хто це?
Діти : - Курочка
В.: - А як курочка розмовляє? ( Ко-ко-ко )
-Давайте разом скажемо : « Ко-ко-ко ! » ( І індивідуально 3-4 дитини )
В.: - Діти, давайте подивимось, хто ще в будиночку живе?
-Хто це? ( показує діда )
Діти : - Дід
В.: - А це хто?
Діти : - Бабуся
В.: А ще з ними разом живе, хто це? ( показує )
Діти : - Мишка
В.: Мишку знають всі давно, вона їсть крихти і зерно. І вона з нами розмовляє по-своєму : « Пі-пі-пі». Давайте повторимо разом : пі-пі-пі
( Діти повторюють )
В.: А зараз послухайте і пригадайте казочку з цими героями, яка називається « Курочка Ряба», хто пригадав, буде мені трішки допомогати розповідати
( Розповідь та задіювання героїв казки )
Жили-були дід та баба,
І була в них Курочка Ряба .
Знесла курочка яєчко
Яєчко не просте –
Золоте .
Дід бив, бив –
Не розбив,
Баба била-била –
Не розбила .
Мишка бігла,
Хвостиком махнула,
Яєчко впало і розбилось.
Дід плаче, баба плаче,
А Курочка кудкудаче :
- Не плач, діду, не плач, бабо,
Я знесу вам яєчко
Не золоте, а просте.
В.: - Діти, покажіть, яке яєчко знесла курочка ? (діти показують двома ручками )
- А як дід і баба били яєчко? – Били, били не розбили .
В.: - А як курочка кудаче?
Діти : Ко-ко-ко
В.: - А як плаче дід та баба?
Діти : А-а-а-а .!
В.: - А мишка як пищить?
Діти : Пі-пі-пі
В.: Щоб курочка знесла яєчка їй потрібно зробити гніздечко ( Виготовлення гніздечка з тарілочки й прищепок)
В.: Молодці ! Давайте посадимо курочку на гніздечко. Подивіться, яка вона рада і за це принесла вам яєчка, але не прості, як дідусеві і бабусі, а смачні та солодкі .