Конференція „Мобільна етика“

Про матеріал
Матеріал дає змогу навчити дітей правильно користуватися мобільним телефоном у різних ситуаціях; ознайомити з нормами мобільного етикету, виховувати повагу до людей, які їх оточують; культуру спілкування телефоном.
Перегляд файлу

 

Тема. Мобільна етика. (конференція)

Мета. Навчити дітей правильно користуватися мобільним телефоном у різних ситуаціях; ознайомити з нормами мобільного етикету, виховувати повагу до людей, які їх оточують; культуру спілкування телефоном.

Обладнання: мультимедійна дошка.

 

Хід уроку

 

1.Вчитель. Сьогодні мобільні телефони стали найпопулярнішим засобом зв’язку. Їх мають школярі та пенсіонери, бізнесмени та водії. Мелодичні та не дуже сигнали мобілок чутно не тільки на вулицях чи в установах, а й у лікарнях, бібліотеках, громадському транспорті. При цьому далеко не всім подобається, коли поряд з ним несподівано голосно загупає ритмічна музика телефонного виклику чи в автобусі над вухом один з пасажирів, не соромлячись, буде обговорювати своє приватне життя.

 

2.„Соціолог “. До речі, згідно з опитуванням, проведеним Інститутом соціології Національної академії наук України, коли хтось поруч голосно говорить у трубку мобільного телефону, 40% українців відчувають роздратування, 7% - презирство, 7% - ненависть. Позитивні емоції, інтерес, співчуття відчуває не більш, як 15% наших співвітчизників.

 

3.„Працівник інституту етики “. Сьогодні для нас дуже важливе таке нове поняття, як мобільна етика, тобто вміння культурно поводитися при використанні мобільного зв’язку, не заважаючи оточуючим. З часом вже склалися певні норми користування мобільним телефоном, яких слід дотримуватися в буденному житті. Давайте їх розглянемо.

 

4.Перший науковець. Для початку треба певним чином налаштувати свій апарат. Для цього  застосовується меню „Режим“. Наприклад, якщо ввімкнути режим „На вулиці“, то сигнал виклику зазвичай гучний. При ввімкненні режиму „Без звуку“ дзвінок не потурбує оточуючих, а володар телефону відчує, що йому телефонують, завдяки вібрації апарата в кишені. (слайд 1)

 

5.Другий науковець. Також бажано уникати встановлення на свій мобільний телефон таких сигналів виклику (вони ще називаються рінгтонами), які можуть образити чи збентежити оточуючих. Наприклад, нецензурні вислови, грубі вирази та неприємні звуки. До речі, тестування власного телефону на рівень гучності рінгтонів краще проводити у себе вдома, а не в громадських місцях.(слайд 2)

6.„Перший спеціаліст з формування мобільної етики “.Тепер кілька порад, як поводитися саме у громадських місцях. ( складання кодексу мобільної етики ).

  • По-перше, намагайтеся вимикати мобільний телефон там, де є застереження „ Будь ласка, вимкніть ваш мобільний телефон “ – наприклад, у медичних закладах.
  • По-друге, в кіно, театрі, під час уроку чи за святковим столом переводьте апарат у режим „ Без звуку “ і користуйтеся вібродзвінком. І взагалі завжди краще зменшити гучність дзвінка, якщо ви у школі чи громадських місцях.  Ненадовго виходячи з дому або зі школи, не забувайте брати з собою мобільний телефон, аби дзвінки на мобільний не заважали іншим людям.
  • По-третє, у магазинах, транспорті тощо намагайтеся розмовляти по мобільному телефону тихо та коротко, щоб не заважати оточуючим своїми розмовами. Ця порада особливо актуальна, коли ви перебуваєте у громадському транспорті. А якщо вам треба терміново поговорити, то краще вийти з автобуса чи маршрутки і спокійно вирішити всі нагальні питання. (слайд 3)

 

7. „Другий спеціаліст з формування мобільної етики “.Також існує кілька загальних порад, як поводитися при спілкуванні мобільним телефоном. (продовження складання кодексу мобільної етики)

  • Якщо ви телефонуєте комусь з мобільного телефону, назвіть себе і запитайте, чи зручно вашому співрозмовнику розмовляти з вами у цей час.

-   Відповідайте на всі телефонні дзвінки. Якщо ви не можете розмовляти,         повідомте співрозмовнику, що зателефонуєте пізніше. Але не скидайте дзвінок!

  • Якщо ж ви очікуєте важливого дзвінка під час зустрічі, заздалегідь попередьте співрозмовника і вибачтесь, перш ніж відповісти по телефону.
  • Якщо ви помилилися номером, потрібно вибачитися перед людиною, номер якої ви набрали помилково.
  • Не розмовляйте одночасно по мобільному телефону і з людиною, що поруч – перевага завжди на боці присутнього співрозмовника.(слайд 4)
  • Якщо ви користуєтесь мобільною камерою, фотографуйте людей лише з їхньої згоди. Поважайте їхнє приватне життя.

 

8. Лікар. Мобільний телефон – не тільки винахід, який допомагає людині, робить її життя цікавішим, несе багато зручностей, але він є джерелом небезпеки для здоров’я людини. Адже, як і будь-який пристрій, що працює від електрики (хоч і з невисокою напругою), він створює навколо себе магнітне поле, яке шкодить здоров’ю. Тому надмірна привязаність окремих людей до мобільника шкодить не тільки їх здоров’ю, а і здоров’ю тих, хто є поряд. Моя порада – не треба безупинно говорити по телефону, слухати музику (навіть через навушники), грати у ігри тощо,аби не сталося лиха. У вас може виникнути мобільна залежність.

9.Вчитель.  От і все. Я вважаю, якщо ми всі будемо дотримуватися цих нескладних правил, то наше мобільне спілкування стане ще більш приємнішим і простішим. (Кожному учневі видається книжечка з кодексом мобільної етики).

 

1

 

doc
Додано
30 березня 2019
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку