Конкурс ерудитів "Обираємо здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Мета: сприяти усвідомленню вихованцями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; виховувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом; коригувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього.
Перегляд файлу

Тип розробки: Конкурс ерудитів.

Тема: «Обираємо здоровий спосіб життя»

 

Мета: сприяти усвідомленню вихованцями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; виховувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом; коригувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього.

 Обладнання: матеріали-ілюстрації із зображенням продуктів харчування, аркуш паперу, маркер.

 

 «Усі здорові люди люблять життя»

 «Єдина краса, яку я знаю – це здоров’я»

           (Г.Гейне)

 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Вступне слово вихователя:

  1. «Притча про здоров’я» Відео. (Обговорення)
  • Діти, як ви думаєте, про що йдеться у цьому відео? (Про здоров’я).
  1. Вправа «Склади слово».
  • На занятті ми будемо вести мову на дуже важливу тему, але спочатку давайте з літер Д З О Р В’ О Я, що на дошці  складемо слово. Підказкою вам будуть вислови Г.Гейне. (Здоров’я).
  • Отже, сьогодні ми будемо говорити про здоров’я: як ми до нього ставимося? Яку роль воно відіграє в нашому житті? Чи є перешкоди для його збереження і як їх можна подолати? Адже найбільшою  цінністю у житті є здоров’я. Навіть вітаючись і прощаючись, ми бажаємо один одному здоров’я: «Здрастуйте!», «Здоровенькі були!», «Дай Боже здоров’я!».

IІІ. Основна частина.

  1. Вправа «Мікрофон».
  • Для здоров’я потрібні чотири умови: фізичні навантаження, повноцінне харчування, загартування та час і вміння відпочивати.
  • Пограємо в гру «Мікрофон». Продовжіть речення: «Я здоровий, тому що …».
  1. Ігрова вправа «Так чи НІ».

Збереженню здоров’я сприяють ...

 (Діти сигналізують хлопком «ТАК»,тишою -  «НІ»).

 1) байдужість;   2) взаєморозуміння у сім’ї;

 3) добра праця;   4) активний відпочинок;

 5) ранкова зарядка;  6) ледачість;

 7) паління;    8) чистота тіла;

 9) раціональне харчування; 10) шкідливі звички;

 11) неврівноваженість;  12) тривалий перегляд телевізору.

  1. Конкурс-змагання (Вихователь поділяє дітей на 2 команди: «Режим дня» і «Загартовування»):
  1. Конкурс «Хто більше?»
  • Давайте поділимося на дві команди: режим дня і загартовування. У кожної команди лежить чистий аркуш паперу. Ви маєте написати на ньому слова, що стосуються здоров’я. Наприклад: режим, загартовування, зарядка, спорт. Перемагає ряд, який закінчить завдання найшвидше і запише найбільшу кількість слів, що відповідатимуть темі.

 Вихованці виконують завдання.


 - Давайте прочитаємо слова, які ви записали на аркуші, і визначимо команду-переможця. Із цих слів складемо «асоціативний кущ».

  1. Вправа «Закінчи речення» (усно)

Команда «Режим дня»

Закінчи речення.

Для здоров’я корисно

- багато гуляти на …;

- уживати корисну;

Здоровий спосіб життя – це дотримання …;

- правильне ...;

- щоденні заняття ….

Команда «Загартовування»

Закінчи речення.

Здоровий спосіб життя – це дотримання …;

- активний…;

Для здоров’я корисно  відмовитися від ….

Здоровий спосіб життя – це відсутність шкідливих …;

  Слід уникати … звичок, які руйнують здоров’я, наприклад: ….

  1. Обговорення ситуацій.
  • Які поради ви б дали дітям у таких ситуаціях?

1) «Режим дня»: Миколка дуже любить дивитися телепередачі. Він витрачає на це чотири години на день.

2) «Загартовування»: Наталка прийшла на день народження до своєї подруги. Вона так зраділа солодощам, що з’їла їх набагато більше, ніж потребує її організм.

  • Що важливого ви порадите своїм одноліткам, щоб зберегти здоров’я?
  1. Гра «Здоров’ячки»

Вихователь показує картки продуктів харчування, а діти говорять слово «здоров’я» , якщо продукт корисний (дидакт. картки), якщо ні - мовчать.

  1. Підсумок змагань.

IV.  Заключна частина.

  • Про що ми розмовляли на занятті?
  • Як ви думаєте, що означає вести здоровий спосіб життя?
  • Що найкраще вам запам’яталося?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку