Тип розробки: Конкурс ерудитів.
Тема: «Обираємо здоровий спосіб життя»
Мета: сприяти усвідомленню вихованцями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; виховувати інтерес до занять фізичною культурою і спортом; коригувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього.
Обладнання: матеріали-ілюстрації із зображенням продуктів харчування, аркуш паперу, маркер.
«Усі здорові люди люблять життя»
«Єдина краса, яку я знаю – це здоров’я»
(Г.Гейне)
Хід заняття
І. Організаційний момент.
ІІ. Вступне слово вихователя:
IІІ. Основна частина.
Збереженню здоров’я сприяють ...
(Діти сигналізують хлопком «ТАК»,тишою - «НІ»).
1) байдужість; 2) взаєморозуміння у сім’ї;
3) добра праця; 4) активний відпочинок;
5) ранкова зарядка; 6) ледачість;
7) паління; 8) чистота тіла;
9) раціональне харчування; 10) шкідливі звички;
11) неврівноваженість; 12) тривалий перегляд телевізору.
Вихованці виконують завдання.
- Давайте прочитаємо слова, які ви записали на аркуші, і визначимо команду-переможця. Із цих слів складемо «асоціативний кущ».
Команда «Режим дня»
Закінчи речення.
Для здоров’я корисно
- багато гуляти на …;
- уживати корисну…;
Здоровий спосіб життя – це дотримання …;
- правильне ...;
- щоденні заняття ….
Команда «Загартовування»
Закінчи речення.
Здоровий спосіб життя – це дотримання …;
- активний…;
Для здоров’я корисно відмовитися від ….
Здоровий спосіб життя – це відсутність шкідливих …;
Слід уникати … звичок, які руйнують здоров’я, наприклад: ….
1) «Режим дня»: Миколка дуже любить дивитися телепередачі. Він витрачає на це чотири години на день.
2) «Загартовування»: Наталка прийшла на день народження до своєї подруги. Вона так зраділа солодощам, що з’їла їх набагато більше, ніж потребує її організм.
Вихователь показує картки продуктів харчування, а діти говорять слово «здоров’я» , якщо продукт корисний (дидакт. картки), якщо ні - мовчать.
IV. Заключна частина.