Конкурс "Математичний Брейн-Ринг" для 5 класу.

Про матеріал
Дана розробка допоможе провести позакласний захід з математики для учнів 5 класу,створить умови для формування та розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів.
Перегляд файлу

Конкурс  «Математичний Брейн-Ринг» .

5  клас.

Мета: сприяти формуванню та розвитку                            інтелектуальних і творчих здібностей учнів, прищеплювати інтерес до математики, активізувати і стимулювати розумову і пізнавальну діяльність учнів, розвивати самостійність і творчість учнів, розширювати їх кругозір; розвивати логічне та образне мислення, математичну мову учнів.

Обладнання: мультимедійний проектор,презентація  Power Point,грамоти для нагородження.

 

Епіграф гри  :  « Поза математикою  не існує жодної  

                           надійної галузі  знання, окрім тієї, що виводиться з

математики.»

Роберт Рекорд

 

Девіз гри - «Сім раз подумай , один розв’яжи!»

 

 

Учні 5 класу  об’єднуються у команди по 5-7 учнів. Кожна команда обирає капітана. Капітани разом з членами своєї команди готуються до гри, повторюють навчальний  матеріал, готують емблему команди.

Хід гри.

Організаційний момент.

Команди займають місця за столами в центрі залу. Вболівальники розташовуються на стільцях перед столами. За окремими столами - журі. 

Учитель:

 Капітани, прошу представити свої 

 команди. 

Команди представляють свої команди, пояснюють назви і емблеми .

Учитель:

Ведіть, капітани, команди в дорогу,

Бажаємо здобути вам перемогу!

 

 

1.Конкурс-размінка. Кожна правильна відповідь 1 бал.

Питання до 1 команди:

1.Числа, які використовують при лічбі?(Натуральні)

2.Рівність, що містить невідоме? (рівняння)

3.Величина прямого кута?(90 градусів)

4.Скількі кілограмів в одному центнері?(100  кг)

5.Найбільше натуральне число? (не існує)

6. Дія обернена до множення?(ділення)

                                Питання до 2 команди:

1.Пристрій для вимірювання кутів?(транспортир)

2.Найменше натуральне число? (1)                                                   3.Результат множення?(Добуток)

4.Скільки в  1  м міліметрів?(1000)

5.Дія,обернена до додавання?(віднімання)

6.Величина розгорнутого кута?(180 градусів)

 

2.Конкурс.Цікаві задачі . Кожна правильна відповідь 1 бал.

1. Скільки всього кролів і гусей, якщо у них є всього 4 голови і 10 лап.

Відповідь:1 кролик, 3 гусей.

2.У сім’ї сім братів і у кожного по одній сестрі. Скільки всього дітей у цій сім’ї?

Відповідь:8, 7 хлопчиків і 1 дівчинка.

3.Коли ми дивлячись на цифру 2 кажемо 10?

Відповідь :коли дивимось на годинник, наприклад 10 хвилин на третю.

3.Конкурс. Ерудит. Кожна правильна відповідь 1 бал.

1.Ці природні кристали мають форму куба і є в кожному домі.( Сіль)

2.У центрі Будапешта, недалеко від одного з найкращих мостів, стоїть кам’яний пам’ятник цифрі. Якій саме цифрі і чому?(Нулю, символізує початок всіх доріг) 

3.Цю фігуру зображено на банкноті в 1 долар.(Піраміда)

4.У Давньому Вавилоні це число вважалося «священним», оскільки ним зручно користуватися  під час вимірювань. Звідси і поділ року на місяці, доби на години, години на хвилини. Що це за число? (12)

 

4.Конкурс.Цікава геометрія. Кожна правильна відповідь 1 бал.

1.Скільки всього трикутників на рисунку?(18)

 

трикутники

 

2. На скільки збільшиться периметр квадрата, якщо його сторону збільшити на 5  см ?

Відповідь:20 см.

3.Накресліть прямокутник , площа якого 12 квадратних сантиметрів, а сума довжин сторін – 26  см.                  Відповідь : довжина 12  см , ширина 1  см.

4..Скільки  прямокутників на рисунку?(18)

 

прямокутники

 

5.Конкурс.Калейдоскоп. Кожна правильна відповідь 1 бал.

1.Щука важить стільки, скільки важить 1  кг і половина  щуки. Скільки важить щука?(2  кг)

2.Пара коней пройшла 10  км. Скільки кілометрів пройшов кожен кінь?(10  км)

3.Три хлопчика грали в шахи. Усього було зіграно три партії. По скільки партій зіграв кожний хлопчик?(По дві)

4.Назвіть числа, у яких кількість цифр дорівнює кількості букв, з яких записується дане число?(сто-100, мільйон-1000000)

 

6. Конкурс. Конкурс для вболівальників.

1.Летіли гуси: один спереду, два позаду, один позаду і два спереду, один між двома і три в ряд. Скільки всього летіло гусей? (3)

2.Уквадрата відрізали два кути. Скільки кутів залишилося?(6)

3.Як ви думаєте, хто пливе найшвидше: людина-рекордсмен, дельфін, черепаха, чи риба - меч?(Риба-меч)

4. .У скільки разів сходи на сьомий поверх довші від сходів на другий поверх того самого будинку? (у 6)

5. Скільки буде, якщо два десятки помножити на три десятки?

 Відповідь:600.

6. Ця точка горда та щаслива,

 Бо роль у неї особлива:

Вона куту ім’я дає,

Його сторін початком є.

Ця точка для кута єдина

 І називається … (Вершина)

7.Гострий кут він переріс,

До тупого не доріс.

Як відомо кут такий

Називається…(прямий)

8. Назвіть найбільше чотирицифрове число(9999)

9.Цеглина важить 2  кг і ще пів цеглини. Скільки важать 4 цеглини?(16  кг)

10.Яка геометрична фігура є основою для сніжинок? (Шестикутник)

 

Учитель:   Скінчився час випробувань,

                  Нам до души ваш рівень знань.

                  Ми врахували всі ваші старання,

                  Ви достойно пройшли всі випробування.

                  Настав  вже час усіх  вас привітати!

 

Журі оголошує результати гри, називає найкращого вболівальника.

Побажаємо учасникам команд і всім присутнім великих досягнень у вивченні математики.                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хававка Віктор Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ляш Світлана
Додано
8 червня 2022
Переглядів
1398
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку