Конкурс "Найрозумніший" серед 3-4 класів

Про матеріал

: сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, створити максимально сприятливі умови для розвитку обдарованих дітей, стимулювати творчу діяльність учнів.

Перегляд файлу

Конкурс

«Найрозумніший»

(з інформатики)

Мета: сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, створити максимально сприятливі умови для розвитку обдарованих дітей, стимулювати творчу діяльність учнів.

 

 

Хід гри

 

 

Шифрувальник

Закодуйте за допомогою таблиці слова:

МОНІТОР

МИШКА

 

A

11000000

Н

11001101

Б

11000001

0

11001110

В

11000010

п

11001111

Г

11000011

р

11010000

Д

11110100

с

11010001

Д

11000100

т

11010010

Е

11000101

У

1101001

Є

11110010

ф

11010100

Ж

11000110

X

11010101

3

11000111

ц

11010110

и

11001000

ч

11010111

І

01001001

ш

11011000

ї

11110100

щ

11011001

й

11001001

ь

11011100

к

11001010

ю

11011110

л

11001011

я

11011111

м

11001100

.

00100111

 

Загадки

Може він порахувати, 
Може він пісні співати, 
Малювати і писати, 
Помилки перевіряти. 
Може він листа прийняти, 
З другом швидко нас зв’язати, 
Він багато чого може 
І завжди нам допоможе! (комп’ютер )

Міцний диск, дуже яскравий, 
Містить він кіно цікаве. ( Лазерний диск )

В неї довгий сірий хвіст, 
До курсору має хист. (Комп’ютерна мишка )

Він покаже все на світі: 
Що малюють, пишуть діти, 
Грають як і що співають, 
І як пошту відправляють. 
Все, що є відображає, 
Без нього ПК немає! (Монітор)

Скромний сірий колобок 
Довгий, тонкий проводок 
Зверху на коробці 
Дві великі кнопки 
В тебе є хороша книжка, 
А в комп'ютера є ......(мишка).

Сотня клавіш, різні знаки 
Спершу учні – небораки, 
А тепер раз – два і готово 
Відстукали слово. 
Ось де пальцям фізкультура 
І це все – ......(клавіатура).

Ось на нім комп'ютер пише 
І малює без зупинки 
Найцікавіші картинки 
А влаштовує цей хор 
Чарівник наш - ......(монітор)

В блоці цім живе процесор 
Помічник він, не агресор 
В ньому щось гуде, співає 
Одним оком нам моргає. 
Головний він недаремно, 
А зовуть його .....(системним)

І комп'ютери порою 
Розмовляють між собою 
А для цього їм потрібна 
Річ відома не усім 
До телефону підключай 
І повідомлення приймай, 
Адже мову ми ведем 
Про зв'язок через .....(модем)

Ось я кнопку натискаю 
І папір вже заправляю. 
Він друкує без зупинки 
Вірші, пісні і картинки 
І швидкий він, наче спринтер 
Відгадайте, що це ...(принтер)

На ній записані програми 
І для тата і для мами 
В упаковці як конфета 
Швидко крутиться ......(дискета)

Ця всесвітня мережа 
Скільки знає – просто жах! 
З нею вчись ти працювати – 
Теж багато будеш знати. (Інтернет) 


Хто хоче щось запам'ятати – 
В блокнот свій може записати. 
Комп'ютер теж немов блокнот – 
Не має з пам'яттю турбот. 
А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук) 


Про нього знаємо ми нині: 
З ним справу мають в медицині. 
Біолог з ним теж справу має, 
А комп'ютер від нього страждає. (Вірус) 


З ним справу має архітектор, 
З ним справу має будівельник. 
Хто за комп'ютером працює, 
До нього теж давно вже звик. 
Скажіть про що іде тут мова – 
Назвіть одне англійське слово. (Windows) 

Кросворд

 

 

 

Ребуси

 

Способами сприйняття повідомлень

Заповніть таблицю. Поділіть за стовпцями слова за способами сприйняття повідомлень.

 

Тепло, смачно, боляче, голосно, красиво, солодко, прохолодно, тихо, спекотно, кисло, ароматно, гаряче, яскраво, кольорово.

Звукові

Зорові (візуальні)

Смакові

Нюхові

Тактильні

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумки гри

docx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
1239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку