Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

Про матеріал

Сортування та впорядкування об'єктів за деякою ознакою.

Цілі:

навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити аналізувати дані, сортувати та впорядковувати об'єкти;

розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Перегляд файлу

Тема. Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

Цілі:

навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити аналізувати дані, сортувати та впорядковувати об’єкти;

розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

2.1  Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. Блок якого кольору відповідає для задання питання та зчитування відповіді?
  2. За допомогою якої команди якого блоку можна перевірити правильність або хибність відповіді питання?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні перед створенням проекту ми спробуємо його розібрати на деталі та скласти.

IV. Вивчення нового матеріалу

4.1  Розповідь вчителя

Аналіз (від грец.— «розклад») — розкадання предмету пізнання на окремі частини

Сортування даних – це упорядкування певних елементів за якоюсь єдиною ознакою

Впорядкування – це складова сортування, яка відповідає за встановлення правильного порядку серед поданих елементів.
Висловлювання – це твердження, яке може бути істинним або хибним.
Висловлювання формулюють розповідними реченнями.
Що ви можете сказати про такі висловлювання:
Київ – столиця України. (Істинне висловлювання)
2+2=5 (Хибне висловлювання)
Учень 4-го класу (Не є висловлюванням. словосполучення)
Хто сьогодні черговий? (Не є висловлюванням. Питальне речення.)
Число 13 – просте (Істинне висловлювання. Відповідає дійсності).
Отже, висловлювання вважається істинним, якщо воно відповідає дійсності, і хибним, якщо не відповідає. Висловлення, яке утворюється з двох висловлень за допомогою слів якщо й то, називають логічним слідуванням. Наведемо приклади таких висловлень:
Якщо з вирію прилітають птахи, то прийшла весна.
Якщо хлопчик сміється, то у цього хлопчика гарний настрій.
Якщо ця істота – риба, то вона живе у воді.
Якщо у прямокутника всі сторони рівні, то цей прямокутник – квадрат.
Усі ці висловлення істинні. Проте не кожне висловлення, утворене шляхом логічного слідування, є істинним.
Поміняємо, наприклад, перші і другі частини деяких з наведених висловлень:
Якщо у хлопчика гарний настрій, то він сміється.
Якщо істота живе у воді, то ця істота – риба.
Ці висловлення хибні, бо ми не завжди сміємося, коли у нас гарний настрій. І у воді живуть не тільки риби, а й інші тварини. Іноді логічне слідування може на перший погляд здатися істинним, а насправді це не так. Мистецтво міркувати полягає в умінні робити правильні висновки, тобто утворювати істинні логічні слідування.
Два умовні висловлювання можна подати у вигляді «Якщо – то – інакше»
Наприклад: “Якщо на світлофорі горить зелене світло, то можна переходити вулицю” та «якщо на світлофорі не горить зелене світло, то не можна переходити дорогу»

  Фізкультхвилинка

V.  Практичне завдання

Створити вивчений проект

http://vsimppt.com.ua/images/Photo/HeadPhoto/4klas/cash/4kl-u24-1.png 

VІ . Самостійна робота

Гімнастика для очей

Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.

  • Обертати очима по колу.
  • Рухати вгору, вниз.
  • Рухати вліво, вправо.
  • Заплющити та розплющити очі.
  • Відкритими очима намалюй в повітрі цифри 8, 5 3
  • Намалюй в повітрі літери  А, О,  Н
  • Розслабся і закрий очі.
  • Обертай очними яблуками з боку в бік - справа наліво і зліва направо.
  • Зроби те ж саме, але вже з відкритими очима.

VIII. Підбиття підсумків уроку

  1. Що таке аналіз?
  2. Що таке сортування?
  3. Що таке впорядкування?
  4. Навіщо виконувати аналіз, сортування та впорядкування?

 

 

docx
Додано
24 березня 2018
Переглядів
10726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку