Дана розробка допоможе школярам підвищувати відповідальність за особисте здоров'я; розвивати і зміцнювати в учнів почуття прекрасного в побуті, працьовитість, повагу до звичаїв і традицій рідного народу; виховувати повагу в особистих стосунках, почуття колективізму та взаємодопомоги.
Мета. підвищувати відповідальність за особисте здоров'я, здоров'я родини; розвивати і зміцнювати в учнів почуття прекрасного в побуті, працьовитість, повагу до звичаїв і традицій рідного народу; виховувати повагу в особистих стосунках, почуття колективізму та взаємодопомоги.
Дитина: Дивний і чудовий збіг – Міжнародний жіночий день і весна. І це справедливо –
весною дівчата повні надії, краса їх світиться промінчиками березневого сонечка.
Дитина:Теплий промінь березневий
Розбудив дзвінку весну.
Ароматом квітів перших
День святковий огорнув.
Він вітання наші щирі
Передасть всім дамам милим,
Щоб жили в добрі і мирі
Щоб здійснились їхні мрії,
Щоб розумними були,
Щоб у радості цвіли.
Дитина: Дівоче свято знов зібрало нас
У дружному шкільному залі,
«Ну-мо, дівчата!» вже розпочати час –
Змагання серед творчих і кмітливих.
Дитина: Нехай ці ігри грації й краси
Усім веселий настрій подарують
І доведуть, що знов прийшли часи,
Коли розум і талант разом крокують.
Дитина: Тож прийміть наші вітання. Щастя вам, радості, мирного неба, здоров'я і
довголіття.
Всі разом: Хай щастить!
Ведуча:Отже розпочинаємо конкурс «Нумо дівчата».
Ведуча: Але які ж змагання відбуваються без чесного та справедливого журі.
Прошу привітати їх оплесками.
Ведуча:Участь в конкурсі будуть приймати дві команди дівчата 7 та 8 класів.
Представлення команд.
7 клас - Смайл
8 клас- Веселка
Ведуча: Розпочинаємо конкурс.
1-й конкурс «Краща подруга»
Кожній команді дається по 1 повітряній кульці. Хто швидше надує повітряну кульку, зав'яже її і намалює на ній мордочку (лице). Потім зав'яже косинку на кульці.
2-й конкурс — "Попелюшка".
По черзі кожна учасниця біжить до стаканчика з насінням (кукурудза, гарбузове насіння, квасоля, насіння сояшника, горох, ) і має вибирати щось одне в стаканчик окремо Виконавши завдання перша учасниця повертається і передає естафету другій учасниці і так далі. Виграє команда яка правильно виконає завдання.
3-й конкурс «Кенгуру»
Стрибки з місця в довжину . Стрибає перша учасниця. На її місце стає друга і так далі. Чия команда далі стрибне.
4-й конкурс «Відгадай мелодію».
Ви почуєте фонограму різних пісень. Ваше завдання, як тільки ви здогадались що це за пісня, вам потрібно підняти руку і сказати відповідь. Кричати забороняється, потрібно підняти руку. Глядачів прошу не підказувати.
5-й конкурс «Банкет».
Уявіть, що вас запросили на царський бенкет. На столах були виставлені різні частування, але всі на літеру "К".
Умови конкурсу: протягом 3 хвилин кожна команда на аркушах паперу записує можливі страви на дану літеру.
Скільки перераховано страв – стільки й балів отримує кожна команда.
(Відповіді – котлети, кисіль, ковбаса, кекс, котлета по-київськи, картопля в мундирі, круасани, каша, капусняк, канапе, компот, картопля-фрі, капуста квашена, краби, креветки,коржики, картопляне пюре,квас, крекери, курка,калач, каравай)
Конкурс з глядачами «НЕ ТІЛЬКИ ВБОЛІВАЄМО, А Й ДОПОМАГАЄМО!»
Учасники мають назвати одну квітку. Хто найбільше квітів
6-й конкурс «Пантоміма»
За допомогою міміки, жестів, вам потрібно показати слово. Тож від команди попрошу по одному учаснику.
7-й конкурс «Один за одним»
Навпроти команди стоїть стільчик. Перша учасниця біжить оббігає навколо стільця повертається до команди, забирає наступну і т. д. Руки розривати не можна.
8-й конкурс "Буквоїд".
Із поданих літер команда має скласти слово. Взяти ці літери в руки і показати глядачам складене слово.
Одна учасниця від команди отримує перелік «покупок», які вони повинні «придбати» в залі за певний час. Це можуть бути речі лише присутніх у залі : наручний годинник, шарф, пасок, олівець, заколка для волосся, шнурки, краватка, сумка, зошит, серветки, люстерко, навушники, помада, рукавички, шапка, носовичок. Виграє та учасниця, яка зробить найбільше покупок. Зараз мені потрібно від кожної команди по одній учасниці.
Предмети:Наручний годинник, шарф, пасок, олівець, заколка для волосся, шнурки, краватка, сумка, зошит, серветки, люстерко, навушники, помада, рукавички, шапка, носовичок.
Гра з глядачами "Оплески"
Ведучий: Ми розучимо наші фірмові оплески. Повторюйте за мною. Пішов дрібний дощ - ляскаємо одним пальцем по долоньці. Дощ став посилюватися - ляскаємо двома пальцями по долоні. Став ще сильніше - ляскаємо трьома пальцями по долоні. Пішов сильний дощ - чотири пальці ляскають по долоні. Почалася злива - всією долонею».
Підсумки журі.
Ведуча: На цьому ми з вами прощаємося. Дякуємо журі та всім учасникам конкурсу.
Бажаємо вам успіхів та весняного настрою.