Конкурс " У країні Барвистої музики"

Про матеріал

Конкурс стимулює творчість та активність у школярів. Адже преремога - це результат їх старань. В конкурсах проявляються різні характери дітей. Під оплески та крики підбадьорюючих вболівальників, конкурсанти вчаться вирішувати завдання групами та віртуозно презентувати свою збідності на публіку.

Перегляд файлу

 Конкурс для 4 класів «У країні Барвистої музики» 


Вчитель: Доброго дня мої маленькі любителі музики! Сьогодні ми з вами пограємо в гру « Я знаю більше!»  Недаремно ви так плідно трудилися на уроках музичного мистецтва  і завжди прагнули доказати одне одному що знаєте більше. Наш конкур присвячений сьогодні тільки музиці.
Вчитель: Діти, а що таке музика? 


Учень: Що таке музика? Може це вітер 
Ніжно шепоче зажуреним вітам? 
Може це гомін веселий, весняний, 
Спів заметілі зимовими днями. 
Може дзвенять калинові намиста, 
Чи то бринить височінь промениста? 
Може, це бджоли увечері влітку 
Тихо співають, гойдаючи квітку? 
Може живе вона в серці людини 
Не змовкаючи ані хвилини? 
Переплітаються в ній почуття. 
Музика – частка людського життя! 
Вчитель: Отож, у нас є 2 команди. Перша команда – «Музичні краплинки», друга – «Співочі перлинки». 


Вчитель: Отже, всі ми добре знаємо що музика складається із нот, пауз, ключів. 
1конкурс « Знайди і назви музичні знаки» 
( Серед різних знаків потрібно знайти і наклеїти на аркуш паперу  музичні). 


2 конкурс « Відгадай ребуси» 
( Для виконання цього завдання потрібно добре знати ноти.

C:\Users\User\Desktop\наші концерти\reb.gif

 Яка команда знає правильну відповідь – піднімає руку). 

3 конкурс «Дофантазуй та повідом»

Вам, мої любі,потрібно буде назвати слова, в яких є назви нот.  Наприклад: Дошка, місто, сітро.
4 конкурс « Проаналізуй музичний твір» 
- Я вам пропоную послухати музичний твір і вибрати ті слова-підказки, які відповідають цьому музичному твору.  ( швидкий, повільний,мажорний, мінорний, народна пісня, композиторська пісня, фоте,піано, скрипка, бубон, саксафон,гітара, урочиста, сумна)
5 Конкурс « Відгадай загадки» 
-Загадки 
1. Сам пустий, голос густий, 
Дріб вибиває, дітей збирає. (барабан) 
2.В лісі народилась, 
В майстерні робилась, 
А в руках плаче. ( скрипка) 
3. Є дерево, не полінце, 
Шість дірочок має, 
Весело співає. ( сопілка) 
4. Саме із вільхи та із дуба, 
В роті чорні й білі зуби. ( піаніно) 
5. Звук мій дуже голосистий, 
Хоч і я не барабан. 
Ось круглі клавіші, дивись! 
Хто ж я такий?... ( баян) 
6. А в мене теж є клавіші. 
Мій звук як дивний сон. 
Заграти хто відважиться? 
Хто ж я?... ( акордеон) 
7. Я український інструмент, 
Не маю я клавіатури. 
Але мій акомпанемент - 
Яскравий, гарний. Я … ( бандура) 
8. Мій звук незвичний чути скрізь. 
Доносять струни свої чари, 
Уважно слухай і дивись, 
Це ж я відома всім … ( гітара). 
9. Вони як квіти називаються, 
Чудовим дзвоном заливаються… (дзвіночки) 

6 конкурс «МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНА ВІКТОРИНА» 
- Найдавніший у світі музичний інструмент був знайдений на території Росії. Як називається цей інструмент і який його вік?

(Сопілка, якій близько 34 тисяч років

- Цимбали - це клавішний або струнний музичний інструмент?

(Струнний.)

- Висота якого струнного смичкового інструменту становить приблизно два метри?

(Контрабас.)

- Як називається ножний важіль в автомобілі і музичних інструментах?

(Педаль.)

- Назва якогось музичного інструмента у перекладі з італійської означає «голосно-тихо»?

(Фортепіано.)

- Який ударний інструмент використовується для подачі сигналу про початок і закінчення боксерської раунду?

(Гонг.)

- На якому інструменті грають пальцями, долонями, ліктями, паличками та навіть калаталами?

(На барабані.)

- До якої групи народних інструментів відносяться ложки?

(Ударні.)

- Як називається найбільший духовий клавішний музичний інструмент?

(Орган.)

- До якої групи музичних інструментів відноситься церковний дзвін?

(Ударні.)

 


7 Конкурс Головоломка «Склади слово» 
- Із розкиданих букв скласти слова: музика, темп, пісня, мелодія. 

8 Конкурс « Виконай пісню» 
- Виконайте свою улюблену пісню. За гарне виконання – 5 балів. 

Підсумок 
- Що нам потрібно робити, щоб музика жила? 
Композитор, виконавець і слухач – найважливіші мешканці Планети Барвистої Музики. Саме від них залежить доля музичного твору. 
Підведення підсумків конкурсу. Нагородження переможців.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. овчаренко оксана
    Дякую. Дуже сподобалася ваша розробка.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Даниленко Валентина Олексіївна
    Дітям дуже цікавий конкурс, адже молодші школярі люблять пізнавальні конкурси та ігри.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
29 січня 2018
Переглядів
4257
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку