Тема: У світі цікавого
Мета: закріпити знання з вивчених казок. Розвивати у дітей мовлення, пам'ять, кмітливість і старанність, уміння розгадувати ребуси, загадки.
Тема: У світі цікавого
Мета: закріпити знання з вивчених казок. Розвивати у дітей мовлення, пам'ять, кмітливість і старанність, уміння розгадувати ребуси, загадки.
Обладнання: малюнки до казок, ребуси.
Хід заняття
І. Організаційна частина
Добрий день, діти!
На сьогоднішньому нашому занятті ми будемо грати у різні ігри, розгадувати, ребуси, загадки.
ІІ. Основна частина
- Першим нашим конкурсом буде розгадування загадок.
1. Хто однаково всіх любить?
Всіх однаково голубить?
Кожний скоса тільки гляне,
А обняти не дістане.
(Сонце)
2. Наче скло прозоре,
В'ється синя стрічка
То біжить у море
Безупинна... (річка).
3. Я ловлю комах, жучків,
їм маленьких черв’ячків,
в теплий край я не літаю,
під стріхою хату маю.
Цвірінь, - і сів я на олівець
А звуть мене ...
(Горобець)
4. Один говорить, двоє слухають і двоє дивляться.
(Очі, вуха, рот)
5. Маленьке, сіреньке, а хвостик як шило.
(Мишка)
- Молодці, з першим конкурсом ви справились, а зараз перейдем до
наступного конкурсу – “Розгадування ребусів”.
1.
2.
3.
- З другим завданням ви теж справились. Тепер перейдем до третього
конкурсу – відгадування казок.
-я читаєю уривки з казок, а ви відгадуєте з якої це казки.
1. “Битий небитого везе”
(“Лисичка-сестричка і вовк-панібрат”)
2. “А журавель наварив такої смачної страви. Узяв і м’яса, і картоплі,
бурячків, усього-усього, покришив дрібненько і склав у глечик з
вузенькою шийкою, тай каже: “Пригощайтеся, люба моя приятелько, не
соромтеся”.
(“Лисичка та журавель”)
3. “Узяв дід поліно тай зробив хлопчика. Бабуся колихала-колихала, а він
і ожив, тай каже:
- Зроби мені батьку човник та весельце, я буду рибку ловити та вас,
стареньких, годувати”.
(“Івасик-Телесик”)
4. “Я Коза-Дереза
За три копи куплена
Пів бока луплена.
Тупу-тупу ногами
Сколю тебе рогами,
Ніжками затопчу
Хвостиком замету,
Тут тобі й смерть”.
(“Коза-Дереза”)
- Четверте завдання це відгадай тварину на малюнку. Дивимося на малюнок там є захована тварина.
1.
2.
Молодці із цим там важким завданням також справилися.
- А зараз ми пограємо у ще одну гру, яка називається “Хто більше”, тобто
хто більше назве героїв з казок, назви яких закінчуються на літеру а.
(Мальвіна, Лисичка-сестричка, Царівна жаба, Баба яга, Коза-Дереза,
Алі-Баба, Попелюшка, Дюймовочка).
ІІІ. Підсумок заняття
- Молодці, дітки. Ви добре справились із завданнями.