Виховання дітей – дуже відповідальна справа. Перед класним керівником постає багато складних і водночас важливих завдань. Як виростити гармонійну особистість, на які моральні цінності зорієнтувати дитину? Як підтримати допитливість учнів і зробити процес виховання цікавим і бажаним? Як зберегти і примножити доброту, людяність, любов до рідної землі, повагу до держави та людей? Для вирішення цих проблем необхідно підходити творчо і змістовно. Тому я , як творчий вчитель роблю виховання дітей цікавим і змістовним
Свято Захисника Вітчизни
Доброго дня шановне козацьке панство, гості, вчителі.
Сьогодні ми зібралися в цьому залі, щоб привітати нашу сильну половину, наших козаків із святом Захисника Вітчизни.
Думаю , ви всі згодні зі мною, що я назвала наших хлопців – козаками.
А найдорожча йому - Україна .
2.Козак - слабкому захисник
Цінити побратимів звик.
3.Козак вкраїнську любить мову
Він завжди держить своє слово.
4.Козак – безстрашний захисник,
Боротися за правду звик.
На мою думку в командах козаків зібралися саме такі люди: розумні, спритні, сильні, влучні.
Запрошуємо команди до залу. Привітаємо конкурсантів.
А тепер , представлення команд.
Перша починає команда 3 класу………
Тепер команда 4 класу…….
А як і годиться на кожному змаганні, дозвольте мені представити
наше вельмишановне журі………..
Одержавши на раді згоду,
Хлопців- козацького народу.
Ми на змагання викликаєм
Їх перевірити бажаєм.
1 тур інтелектуальний
Команди готували прислів’я та приказки про козаків. Змагання
проходитимуть так: команда каже прислів’я чи приказку, інша їм відповідає.
Це триває до тих пір поки у якоїсь команди не буде відповіді на прислів’я чи приказку іншої команди.
Команда « Булава » - почали
Надаємо слово журі.
2 тур
Козаки – це сильні люди!
Козаки – безстрашні люди!
Козаки – борці за волю
За народну тяжку долю !
А зараз спортивний конкурс.
1. Перенесення « Ядра » ( М’яча)
Кожна команда отримує ядро, учасники по черзі беруть м’яч у руки біжучи несуть до кола, залишають у колі. Другий учасник забирає м’яч з кола і передає третьому учаснику і т. д. Змагання закінчуються коли м’яч потрапляє до рук отамана.
Кожен учасник з команди кидає стрілочку, підсумувавши бали виграла та команда, яка набрала найбільше балів.
Крейдою малюємо коло діаметром 2 метра. Учасники по одному з різних команд стають у коло, підігнувши ногу тримають її рукою і намагаються тулубом виштовхнути суперника з кола.
Учасники по черзі збивають кеглі. Та команда, що набере більшу кількість балів та й виграє конкурс.
5.»» Перетягування канату »
Правила гри . Перед вами червона смуга. Одна команда перетягує на свій бік іншу команду за червону лінію.
Звучить пісня у виконанні учениці 4 класу.
Слово журі.
3 конкурс - отаманів.
Отамани підходять до ведучого.
Завдання: за 1 хвилину намалювати обличчя козака Із зав’язаними очима.
Виступ учнів 3 класу. Танець.
Слово журі.
4 конкурс художньої майстерності
Пісня – це голос душі народу його співучої вдачі.
Минають віки, змінюються суспільні устрої, потрясають світ нищівні війни та голодомори, на зміну одним поколінням приходять інші - у кожного свої смаки, свої уподобання. А народна пісня залишається, через усі злигодні проносить вона свій первісний чар, свою нев’янучу молодість. От сьогодні наші учасники поведуть нас у світ козацької пісні.
Команда « Булава»
Команда « Козак «
Слово журі. Сьогодні переможцями конкурсу стала команда …… Ми нагороджуємо їх медалями ( шоколадні гривні на мотузці )
Команді ……. Теж призи календарики
Ми всім ,козакам , бажаємо здоров’я, успіхів у навчанні і всього найкращого !
Дякуємо за увагу.