Презентація, виховна година "Віртуальна подорож казковими стежинами"

Про матеріал

Виховна година для учнів молодшої школи з використанням здоров'язбережувальних технологій, а саме, психогімнастики, казкотерапії, арт-терапії. Психогімнастика проводиться на початку заняття з використанням музики релаксаційного характеру з метою зняття психічного напруження у дітей. Подібні заняття виховують любов до казок, дружні стосунки між учнями. Матеріал буде корисним класним керівникам, вихователям груп подовженого дня.

Перегляд файлу

Віртуальна подорож казковими стежинами

Мета : зняти психічне напруження у дитини, навчити дитину регулювати свій емоційний стан;  усунення агресії в дитини; тренування дитячих емоцій; утворення зв’язків між казковими подіями і поведінкою в реальному житті;  розвивати зв’язне мовлення, мислення, фантазію; виховувати любов до казок, дружні стосунки між дітьми. 

Хід заняття

  1. Психогімнастика
  2. Казкотерапія «Слоненятко з кульками»

В подорож рушаємо,
Казок багато знаємо!
Вліво-вправо повернемось,
Дружно за ручки візьмемось.
Наші очки загораються,
Наші личка посміхаються:
«Казкові двері відчиняються.
Чудова казка починається!».

(Діти проходять крізь спеціально виготовлену книжку і розташовуються на килимі.)

Читання казки «Слоненя з кульками»

Жило-було маленьке слоненя. Мама й тато його дуже любили. Вони разом гуляли, купалися в річці й пускали фонтани зі своїх довгих хоботів. Маленьке слоненя дуже любило проводити час зі своїми батьками.

Якось, гуляючи в парку з мамою і татом, слоненя побачило у мавпочки велику повітряну кульку. Слоненяті вона дуже сподобалась, і воно захотіло отримати таку саму.
 


  • Мамо, тату, я теж хочу таку кульку, купіть мені, будь ласка!


(Дітям пропонується показати, як слоненя просило кульку.)

Мама й тато дуже любили свого синочка і вирішили не засмучувати його - вони купили малому красиву жовту кульку.

Слоненя було таке щасливе, воно скрізь ходило з кулькою. А коли лягало спати, то прив'язувало її до свого ліжечка.

Та якось, знову гуляючи парком, слоненя побачило у ведмедика дуже красиву зелену кульку і, звичайно ж, попросило батьків купити йому таку саму. Мама й тато не хотіли засмучувати свого синочка - і купили йому зелену кульку. Малюкові вона дуже сподобалася.

Але потім слоненятко захотіло мати і червону, й синю кульки теж. І батьки знову не змогли йому відмовити. Але слоникові хотілося ще і ще повітряних кульок, а у батьків уже не залишилося грошей. І тоді малюк почав вередувати і вимагати:

- Ну купіть, купіть мені цю кульку, адже в мене такої ще немає!

(Діти показують, як слоненя вимагає кульку.)


Тоді батькам слоника довелося брати додаткову роботу, щоб заробити побільше грошей на кульки. І що більше син просив у них кульок, то довше вони почали затримуватися на роботі.

Вони менше стали бути разом зі своїм слоником, не гралися з ним, а спільні прогулянки у парку зовсім припинилися.

Слонику стало сумно одному — навіть велика кількість повітряних кульок його вже не тішила.

(Вихователь запитує у дітей, чому слонику було сумно, і просить уявити й показати, як слоненя сумувало.)

І ось настав день, коли в кімнату до слоненяти вже неможливо було зайти. У ній було стільки кульок, що малюк не міг навіть по­ворухнутися.

Тоді слоник узяв усі кульки і вийшов на вулицю. Але їх виявилося так багато, що вони почали піднімати слоненя високо-високо в небо.

Малюк злякався, що назавжди відлетить від батьків, і почав кликати на допомогу. Він кричав:

Допоможіть! Допоможіть!


(Дітей просять уявити, що всі вони летять, і в цю хвилину їм страшно.)
 

Як ви вважаєте, що могло трапитися далі?


Прилетіли горобці й гострими дзьобами почали клювати кульки одну за одною. Так поступово слоненя опускалося на землю. Воно сіло на травичку і замислилося.

Запитання дітям:

Як ви думаєте, про що замислилося слоненя?


  • Можливо, про те, як було добре з татом і мамою гуляти, купатися в річці й пускати великі фонтани з хобота?

  • Як ви думаєте, що може слоненя для цьо­го зробити? Підкажіть йому, будь ласка!

Діти обговорюють поведінку казкового персонажа: з'ясовують, що неправильно робило слоненя та яку допомогу можна йому запропонувати.

Діти кажуть, що йому потрібні друзі, і пропонують перетворити кульки, які лопнули, на друзів

(всі разом продовжують казку)

Нумо в коло разом стали,
Діти, всі швиденько!
І потупали ногами
Дружно, веселенько.
Ну а зараз розійшлися,
Плеснули в долоні,
Всі присіли, підвелися:
Час для перетворень.

  1. Арт-терапія
docx
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку