Конкурс-Вікторина "Юні Майстри"

Про матеріал
Конкурс-Вікторина "Юні Майстри" проводиться серед хлопців з метою узгальнення знань учнів 5-7 кл. за рік, під час Тижня трудового навчання в школі
Перегляд файлу

КОНКУРС –ВІКТОРИНА «ЮНІ МАЙСТРИ»

Вед 1. Добрий день, дорогі учні шановні вчителі !

Вед.2 Наш виховний захід з трудового навчання присвячений основному джерелу і добробуту людей — праці. Ця тема актуальна, тому що праця завжди була, є і буде основою життя. І від того, як людина працюватиме, буде залежати майбутнє не тільки сім'ї, а й держави.
 

Вед.1   Є місто у школі не схоже на клас,

          Де виробів різних незмінний запас.

          Там Муза натхнення працює невпинно,

          Даруючи кожному щастя хвилини.

Вед.2

           Там мрія живе про улюблене діло,

           Це - місто закоханих в працю й умілих.

           Постійно вирують там творчі ідеї,

          Працюють там майстри  по дереву вмілі!

Вед.2

         Для участі у нашому  конкурсі «Юні майстри»   запрошуються команди учнів  5-го, 6-го, 7-го класів. Давайте ми дружно привітаємо  хлопців!

(Команди під музику виходять    і шикуються)

А оцінювати виступи  Юних майстрів  ми запросимо  шановне журі у складі:   

На столі у членів журі є оціночні листи, в які:

  •   Прошу вас гарні бали виставляти та майстрів  не ображати!

Вед 1.  ( хлопці стоять на місці)

Тож починаємо конкурс

Перший конкурс називається « Знайомство»   Просимо  команд по черзі представити свою команду та  висловити свій  девіз  . Почнемо з 5-  го класу

Дякуємо Вам! Просимо зайняти місця.

Вед. 2  

              Одним із найбільш поширених природних конструкційних матеріалів є деревина та матеріали, виготовлені на її основі. Багато виробів, що нас оточують, містять у собі деревину в натуральному чи переробленому вигляді.  . На вибір деревини як конструкційного матеріалу значною мірою впливає порода дерева, з якого було виготовлено пиломатеріали.  А чи знаєте ви породи дерев?

Конкурс « Породи дерев»

Завдання -Визначити породу деревини за текстурою

 та  записати  у нижній колонці назву  породи деревини

 Максимальний Час – 2хв.

( уч

1134_norm_img3.jpg

 

 

66674657_QuakiesSEP2005.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

древесина осины

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед 1 

Столярний інструмент є найбільш затребуваним інструментом в домашній майстерні. Це необхідна приналежність для поважаючого себе господаря , майстра . А чи знають наші майстри інструменти? Запрошуємо по одному учаснику від команди

Конкурс «   Інструменти для обробки деревини»

  Кожний учасник стає на лінію і почергово називає   інструмент, ступаючи при цьому один крок. Назви   інструментів не  повторювати . Наприклад, молоток і крок. Перемагає той учасник , хто назве більше інструментів

Вед 2 

Знати назву  інструмента , володіти ним – запорука успіху в роботі майстра

Конкурс «Столярне лото»

( Вам пропонується розкласти  карточки із назвою  інструмента до відповідності технологічної операції.  Наприклад, лобзик – випилювання)

 

Вед 1 Жоден ремонт неможливо провести без інструменту, але сюди не можна віднести тільки , молоток, ножівку, завжди потрібен електроінструмент, Найчастіше при виборі електроінструменту виникає питання – як вибрати і що вибрати, само собою, хочеться купити щось довговічне, зручне в роботі. А чи знають наші юні майстри назву електроінструментів?

Конкурс «Пантоніма»

( Запрошується один учасник. За допомогою міміки і жестів охарактеризувати запропонований інструмент

 

Вед 2                  Конкурс « В таємному мішечку»

 

Учасникам команди по черзі пропонується засунути руку в карман і невиймаючи руки , скаати, що за інструмент в його руці)

 

Вед 1

«Налаштувати інструмент»

( правильно вставити пилочку в лобзик)

Вед 2

Для зєднання деревини в наш час   застосовують шурупи .

Конкурс «Шуроповьорти»

(  Просимо учасників команди . Завдання, зєднати планки між собою , при цьому шуруп  має бути закрученим до кінця.Кожний із учасників команди повинен закрутити викруткою по одному шурупу та передати естафету іншому

Вед.1                                      Конкурс «Забий цвях”.

У підставках (дошка і два бруски) наживлено по 3 цвяхи. Кожний із учасників) від кожної команди намагається забити цвях до кінця з одного удару, дотримуючись правил безпечної роботи. Перемагає той хто заб’є  цвях  до кінця

Вед.2                             Конкурс « Вгадай свої можливості»

Запрошується по одному учаснику. У деревину забитий цвях. Першому учаснику необхідно повдомити з кількох ударів він забє цвях .. Наприклад , Діма я заб’ю цей цвях – 10 ударами, відповідь- Ваня а я забю з – 9ти. Учасники звертаються один до одного поки із них один не засумнівається в тому, що можуть вбити цвях з меншої кількості і каже «Забивай». І так конкурс триває по-черзі (тричі)

 Вед 1

«Щасливий випадок”

 Командам зачитується в швидкому темпі по 20 запитань, спочатку одній команді, потім для іншої. Після зачитання кожного із питань від команди звучить відповідь. Якщо відповіді не знаєте , говоріть Наступне запитання 

15 запитань.

  1.                         Робоче місце столяра? (верстак)
  2.                         Інструмент д/різання деревини? (Пила)
  3.                         Інструмент для випилювання криволінійних контурів (Лобзик)
  4.                         Привід  для обертання  електро  верстата (ел.двигун)
  5.                         Промислова частина дерева6 (стовбур)
  6.                         Автомобіль для перевезення зруб. дерев (лісовоз)
  7.                         Організація, що доглядає за лісом (лісництво)
  8.                         Деревина мякої породи ( липа)
  9.                         Верстат для розпилювання колод вздовж (пилорама)
  10.                    Тонкий шар деревини, з якого виготовляють фанеру (шпон)

 

10 запитань.

  1.   Матеріал для  оздоблення  деревини (лак)

2. Як називається  багатошаровий матеріал зі шпону ( фанера)

3.  Зображення виробу ( Ескіз)

  1.   Інструмент для витягування цвяхів (Пласкогубці)

5 .     Дерево, на якому ростуть жолуді (дуб)

6. Робітник, який займається обробкою деревини  (Столяр).

7.Своєрідний малюнок на розрізі дерева (текстура)

8.Інструмент для закручування шурупів (викруток)

9. На якому місці працює кожний учень в шкільній навчальній майстерні (робочому)

10.Дерев’яний молоток (киянка)

 

10 запитань.

  1. Діяльність учня з виготовлення якогось корисного виробу (Праця)

      2. Деревина м’якої породи (тополя)

    3. В яких одиницях вимірюються розміри на кресленні?  (У міліметрах

  1.   Верстат для загострювання інструменту (точило)
  2.   Предмет для захисту очей (окуляри)
  3.   Як називається матеріал, який виготовляють з дерев’яних чи інших рослинних волокон (ДВП)
  4.   Документ із зображенням деталі та необхідними даними д/н виготовлення (креслення)
  5.   Розчин для скріплювання деталей (клей)
  6.   Як називається нанесення контурних ліній (розмічання)
  7.  Деревина м’якої породи (тополя)

 

Вед.2  Ось і підійшов наш конкурс до кінця. Сьогодні  команди проявили свої знання та вміння .Для підведення підсумків  та нагородження  слово надається членам журі.  

 

 Вед.1 На  все добре! До побачення !

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
1439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку