Конкурс з географії "Міс Географія"

Про матеріал

Методична розробка, яка є цікавою і своєрідною формою позаурочної роботи з географії як шкільного курсу, підвищення якості географічних знань, активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей, підвищення інтересу учнів до предмету і спонукання їх до набуття знань і вмінь. Можна використати лдя 8-11 класів

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: підвищити інтерес учнів до предмета; розширити кругозір учнів; формування творчого мислення ; виявлення обдарованих дітей.

Обладнання: кольорові стрічки з написами титулів,5 ящиків, картопля, насіння соняшника, рис, помідор, кукурудза, стрічки для прикрашення сцени, малюнок глобуса, напис, картки з термінами та словами для рими.

Хід виховного заходу

I. Організаційний момент.

Оформлення залу.

II. Проведення свята

Ведучий 1. Доброго дня , дорогі друзі ! Я  радий  вас вітати  на незвичайному святі науки.   На протязі всіх днів предметного тижня нас об’єднуватиме  своїми цікавими і захоплюючими  завданнями неймовірна наука – географія.

Ведучий 2. Де ви тільки не побуваєм!

По усій планеті мандруєм!

У Америці,  Канаді,

У  Гавані та Багамах,

В Ізраїльських дивних храмах.

Завдяки географії ми полюбили

Наш край Волинський милий,

Білесенькі сільські хати,

Землю щедру і багату.

D:\Мої документи\Виховні заходи з географії\Міс географія\P3312137.JPG

Ведучий 1. А ви знаєте, що таке глобус?

Ведучий 2. Це куля земна.

Тільки дуже маленька.

І як м’ячик блакитна вона.

А що на глобусі бачу я?

Океани безкраї, річки і моря,

Землетруси, вулкани,гори, рівнини,

Розмаїття народів, цікаві країни.

                                                  Пісня про Україну

Ведучий 1. Ми з вами прослухали чарівну пісню про рідну Україну. Це наша земля,  це наш рідний край.  А  сьогодні до нас на свято завітали  представниці  інших країн, які  нас познайомлять із своїм  рідним  краєм, його культурою, звичаями.

До залу заходять учасниці конкурсу в костюмах  різних  країн.

Отже, перший конкурс

1 Конкурс «Розповідь про себе»

Учасниці розповідають про свою країну. Максимальна кількість балів за цей конкурс 10.

Ведучий 2.   Шановні учасниці, так як Ви приїхали на свято в  Україну, вам  слід пройти  митницю. Єдина валюта , якою можна розрахуватися на митниці – це знання географії. За кожен термін 1 бал. Максимальна кількість – 24 бали. Час – 3  хв.

2.  конкурс «Хто  більше  знає?»

Країни (11 клас)

Області  України (10 клас)

Міста  України ( 9 клас)

Річки  України ( 8 клас)

Гори  світу (7 клас)

Пісня

Ведучий 1.  Дорогі  конкурсантки,  українці – це  доброзичливий  народ,  який  радо гостей  зустрічає,  чаєм  пригощає.  А  от  я  Вас  запрошую  до  географічного  столу  і хочу  почастувати  сюрпризом.  За  описом  слід  відгадати,  що  знаходиться  в  темному  ящику.

3 конкурс  « Сюрприз»

1. Її індіанці називали «папа». А іспанський мореплавець писав « Папа – це особливий  рід  земляних  горіхів. Варені , вони стають м’якішими ,як печений  каштан».В  Європу  її  завіз  іспанський пірат. Довгий час милувалися  лише її  квітами, прикрашали  ними  одяг ,а жінки ще й зачіски. Спочатку  її  їли сирою, тому  вона не дуже подобалась. Інколи замість підземних бульб споживали насіння – зелені бульбочки , що  росли на бадиллі, й  нерідко отруювались ними. Але минув час і один раз скуштувавши  її, люди вже не могли  відмовитись. Люблять її печену, варену.(Картопля)

D:\Мої документи\Виховні заходи з географії\Міс географія\P3312141.JPG

2. Перше знайомство з квіткою відбулося в Південній Америці. Золотаву квітку індіанці вважали дарунком небесного світила. В 1510 році її завезли в Іспанію.Там гостю зустріли з почестями , посадили в ботанічному саду, а коли квітка розквітла,  захопленню усіх, хто її бачив ,не було меж. Золотисті голівки її прикрашали клумби, а насіння хоч і дрібне стало улюбленим ласуванням .А через 100 років стало відомо що із неї можна мати олію.(Соняшник)

3. У пригодницьких книгах можна прочитати про маїсові коржі. «Зеа Маїс» - таке імя дав цьому злакові шведський природознавець Карл Лінней.  Свою другу назву ця рослина одержала значно пізніше.На честь маїсу індіанці влаштовували бучні свята. Ця культура для них стала другим хлібом. Стравою із неї вони пригостили  Колумба і моряків.Ті смакували із задоволенням і вирішили  повезти на батьківщину зерна заморської  красуні. Маїс добре прижився на іспанській землі. Це була культура з високим стеблом і гарними жовтими плодами.(Кукурудза)

4. Індійські ботаніки стверджують ,що ця рослина  реагує на музику певного ритму. Залежно від мелодії її ріст або прискорюється ,або уповільнюється. Ця культура другий хліб для народів Азії. Жоден обід японця не обходиться без цієї культури. З раннього дитинства нам доводилось їсти її з молоком , маслом. Досить популярним блюдом  із цієї культури  в сучасних ресторанах  є  суші.(Рис) 

5. Це популярний  овоч.  Його батьківщина -  Південна Америка. Індійці племені ацтеків називали цю рослину «тумантла», що означає «велика ягода».В Італії вона дістала назву «золоте яблуко».  Потім у  Франції її охрестили  «яблуком  кохання».  Спочатку її їсти боялись ,вважаючи  отруйною. У  Россії ця  культура  з’явилась  за часів царювання Катерини  II.  Тільки в 1850 році наші співвітчизники дізналися ,що ця рослина смачна і   корисна, особливо,  коли  достигне : почервоніє. (Помідор)

Ведучий 2. Неможливо  подорожувати ,  не  знаючи  досконало  «Світовий океан».

4 конкурс «Світовий океан»

   Учасниці отримують картки з географічними термінами. Я зачитую визначення, ви піднімаєте картку з відповідним терміном. Кожна правильна відповідь – 1 бал.

1. Найбільша частина Світового океану. (Океан)

2. Невелика частина суходолу, яка з усіх сторін оточена водою. (Острів)

3. Частина океану, яка відділена від нього групою островів, частиною суходолу чи підняттям океанічного дна. (Море)

4. Періодичні підняття чи падіння рівня води Світового океану під дією Місяця та Сонця. (Припливи і відпливи)

5. Вузька смуга води, яка з’єднує два водні об’єкти чи розділяє частини суходолу. (Протока)

6. Група островів, які розташовані близько один від одного і мають однакове походження. (Архіпелаг)

7. Частина суходолу, що з трьох сторін омивається водою. (Півострів)

8. Частина моря чи океану, яка глибоко врізається в суходіл. (Затока)

9. Переміщення великих мас води в горизонтальному напрямку в Світовому океані. (Течії)

10. Велика частина сухололу, яка з усіх сторін оточена водою. (Материк)

Ведучий 1.   Географія – це  не  тільки  океани, материки, гори, рівнини, країни, а й цікаві  тварини. А  чи  зможуть  наші  учасниці  показати  тварин  своєї  країни  без  слів  своїм  суперницям.

5 конкурс      « Пантоміма».

Ведучий 2.  Юність  - золота  пора.   В   такому  віці  завжди   хочеться   бути  надзвичайно  привабливим  та  красивим.  Хочеться чути компліменти, вірші. То ж  запрошуємо  наших  учасниць   позмагатися у створенні рими до слів. Отже конкурс   «Поетичний». За кожну риму – 1 бал

6 конкурс   «Поетичний»

Вам потрібно підібрати риму до поданих слів (роздаються учасницям)

Капітан –

Порт –

Екватор –

Карта –

Знання –

Наука –

Земля –

Океан –

Острів –

Африка –

Пісня

III.  Підведення   підсумків

Ведучий 1.  Добігло  кінця  наше  свято.  Яким  приємним  було  спілкування  з освіченими, ерудованими, талановитими представницями  інших  країн. Вони  не  тільки  впевнено справились з конкурсними  завданнями, а  й  створили  гарний  настрій  для  глядачів. А зараз переходимо до нагородження наших конкурсанток!

IV.  Нагородження   призами.

Присвоєння   титулів  «Міс  географія»,   «Віце –міс  географія»,  «Міс   чарівність»,  «Міс  симпатія»,  «Міс Ерудиція».

D:\Мої документи\Виховні заходи з географії\Міс географія\P3312155.JPG

1

 

docx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
1300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку