Загадки
для 2 – 4 класів
Л.О. Айзель
Вчителька біології та основ здоров’я
Спеціаліст І категорії
2019 рік
Загадки «Відгадай мене»
Мета: розвивати логічне мислення, швидкість реакції, кмітливість; сприяти вихованню, допитливості, доброзичливості, взаємоповаги, стриманості.
Форма роботи: інтелектуальна гра
Обладнання та матеріали: смайлики, протокол змагань, грамоти, проектор, ноутбук, годинник.
Учасники: учні 2 - 4 класів.
ХІД ЗАХОДУ
Учитель:
Сьогодні на вас чекає конкурс загадок «Відгадай мене». Правила гри: відповідати з дозволу вчителя, не викрикувати, правильну відповідь учні отримають смайлик. Якщо ж кількість смайликів в учнів однакова то вони кидають «кості» і той, в кого більше очок виграє. В кінці гри ми визначимо найкращого відгадника загадок. Представляю вам шановне журі, що буде оцінювати гравців. Журі сьогодні у складі: ________, _________.
Зараз буду задавати
Дуже різні запитання,
Хто із усіх сильніший –
Це покаже нам змагання.
Є питання і серйозні,
Є питання й жартівливі,
Тому будьте ви уважні,
Тому будьте ви кмітливі.
Запитання:
Підсумки Журі визначає переможця:
І місце – «Найкращий відгадник загадок»
Учитель:
Приходьте ж на уроки,
Беріть підручник в руки.
Нехай завжди вам будуть
Цікавими науки.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ ГРИ
№ з/п |
Учасники |
Бали |
Сумарний бал |
І етап (10 балів) |
|||
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
Член журі: ______________________