Біг у мішках. Перший учасник кожної команди стоїть в мішку. За командою виконує пересування стрибками в мішку до позначки та назад до команди. Виконують всі учасники команди. Виграє команда, яка першою завершить естафету.
Біля кожної команди - ємкість з водою, у першого учасника в руках ложка. Він набирає ложкою воду, несе до протилежного кінця залу, де стоїть пуста ємкість. Виливає в неї воду з ложки, повертається до команди, передає ложку наступному. Виграє команда, у якої більше води потрапило до пустої ємкості .
Кожна команда отримує 1 гімнастичний обруч. Перший учасник стоїть «на другому березі річки» - на відстані 9-10 метрів навпроти своєї команди в середині обруча. За сигналом біжить до команди, накидує обруч на наступного учасника і вони разом «переправляються» - біжать до місця переправи, де перший учасник залишається, а другий вертається за наступним, і так далі , поки вся команда не переправиться на «другий берег річки». Виграє команда, яка виконала вправу скоріше за всіх.
Затиснувши м’яч плечима, учасники долають відстань.
У кінці естафети передають м’яч наступній парі учасників.
Перед учасниками лежать «пакети» (аркуш паперу з друкованою літерою). Завдання: кожному козаку добігти до відмітки й залишити «пакет». Останній учасник з літер повинен викласти слово «ГЕТЬМАН».
За сигналом перші учасники взувають чоботи, біжать у них до прапорця і назад. Передають естафету наступному гравцеві. Перемагає команда, яка швидше закінчить естафету.
За сигналом учасники на «конях» прямують до кегель і повертаються назад. Передавши «коня» наступному учаснику, сам стає у кінці команди. Перша команда, яка виконала завдання, є переможцем.
Приготування каші. Слід якомога швидше відділити горох, квасолю, кукурудзу…
Підбігти до уявної вежі (кульки), прикріпити зірочку та повернутися назад.
На прикріплених аркушах паперу кожна команда повинна намалювати козака на повний зріст. Один учасник біжить – малює голову, повертається, тоді наступний – тулуб і т.д. Виграє команда, яка швидко, згуртовано, акуратно і точно намалює козака.
Ваше завдання змайструвати з паперу літачки (на кожного учасника команди) і по каманді по два гравці (по 1 з кожної команди) запускають літачки. Чий літачок залетить далі – отримує 2 бали, другий – 1 бал. І доки всі гравці команди запустять свій літачок.
Як відомо, козаки вміли швидко бігати, навіть доганяли й ловили дикого коня. А чи вміють так швидко бігати учасники наших змагань? Зараз перевіримо. За моїм сигналом отамани біжать навколо поворотного прапорця, підбігають до команди, чіпляють одного воїна (зачіпають обов`язково правою рукою за ліву), вони вдвох оббігають навколо прапорця й назад, чіпляють третього воїна й усе повторюється, доки не заберуть останнього.