Тема: Кохання всюди. Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість. Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати, музичний супровід.
Конкурсна програма до Дня Святого Валентина
Тема: Кохання всюди.
Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати, музичний супровід.
Ведуча 1: Доброго дня, дорогі друзі. Ми щиро раді вас вітати у цій залі на святкуванні Дня всіх закоханих.
Ведуча 2: День Святого Валентина – святкують у всьому світі, у багатьох країнах. Адже, любов існує скрізь і всюди, в найвіддаленіших куточках земної кулі.
Ведуча 1: Для любові переборні і простір, і час. Любов підкорює міста і гори. Кохання, як висловився поет, всі віки покірні. Так що є на світі прекрасніше любові? Тільки любов. А чи знаєте ви, з чого почалося святкування Дня Святого Валентина?
Ведуча 2: Історія оповідає, що у третьому столітті нашої ери у Римі жив молодий священик Валентин. Окрім релігійної практики, він займався тим, що вчив і лікував людей. Швидко линула про нього слава. Одного разу тюремний наглядач привів до нього доньку, сліпу від народження, сподіваючися, що силою своєї віри і знань священик зможе зцілити її. Валентин із першого погляду закохався в дівчину, розпочав лікування, але нічого не допомагало.
Ведуча 1: У цей час римський імператор видав указ, який забороняв чоловікам одружуватися, адже їх обов’язок — бути хоробрими воїнами. Молодий єпископ Валентин, порушуючи імператорський указ, таємно вінчав закоханих, за що його було кинуто до в’язниці. Коли тюремник дізнався, що Валентин потрапив за ґрати і його мають незабаром стратити, то бідолашний батько хотів покінчити життя самогубством, адже дочка мала довіку залишитися незрячою.
Ведуча 2: Валентин, мужньо сприйняв звістку про неминучу смерть і за день до страти попросив чорнило, перо й папір, написав останнього зворушливого і ніжного листа Юлії (саме так звали дівчину) і вклав разом із ним у конверт квітку жовтого крокусу, передавши листа саме 14 лютого. У цей день, 14 лютого 270 року, Валентина спалили.
Ведуча 1: Сумний батько повертався додому, а на порозі його чекала донька. Тюремник мовчки віддав листа дівчині. Вона розгорнула його і в середині знайшла квітку. Записка закінчувалася словами: «Від твого Валентина». Дівчина поклала квітку на долоню і... раптом побачила її прекрасні прощальні кольори. Вона стала зрячою! Сталося це із присмаком великої втрати.
Ведуча 2: Минули століття... Валентина за його добрі справи зарахували до лику святих. 496-го року Римський Папа Геласіус оголосив цю дату Днем Святого Валентина.
Ведуча 1: Валентинів день святкують усі – і дорослі і діти.
Ведуча 2: З родиною, з друзями та колегами.
Ведуча 1: І у нашій школі – це свято проводиться не перший рік і, можна сказати, уже стало доброю традицією.
Ведуча 2: Тож запрошуємо вас стати учасниками конкурсно-розважальної програми «Пан та Панна» і ми оберемо найромантичнішу пару.
Ведуча 1: За це звання можуть змагатися всі охочі, то ж запрошуємо на сцену для участі у конкурсах бажаючих хлопців та дівчат.
Після того як учасники вже вийшли на сцену
Ведуча 2: У нашому святі виявила бажання брати участь п'ятеро юнаків і п'ятеро дівчат. (Насправді їх може бути більше, якщо вони побажають.)
Ведуча 1: Вони ще не знають, хто з них складе ідеальну пару. Однак пари в нас створяться після першого конкурсу. Отже, конкурс 1 «Сердечне ворожіння».
Конкурс 1 «Сердечне ворожіння»
Ведуча 1: Суть конкурсу проста. Потрібно підібрати дві половинки одного серця так, щоб вони ідеально підійшли один одному. Ті хто найшвидше знайде такі половинки серед безлічі інших, і будуть парами нашого свята.
(На столі стоять дві коробки. На одній напис «Дівчинки», на другій - «Хлопчики». В коробках лежать половинки сердець, вирізаних з картону. Цих половинок багато - 18 - 20 штук. Всі вони мають різні немислимо викривлені розрізи, але тільки одне серце складається з половинок, які підходять один одному по зрізу. Одна його половинка лежить в коробці «Дівчинки», а інша - в коробці «Хлопчики». Ось це серце, обидві половинки якого підійдуть один одному по зрізу, і потрібно знайти учасникам. Юнаки стають з одного боку столу, поряд зі своєю коробкою. Дівчата - по іншу сторону, поряд зі своєю. По команді вони дружно починають витягувати половинки зі своїх коробок і приміряти їх один з одним: одна з «дівочих» половинок повинна збігтися з однієї з хлоп'ячих. Доведеться перебрати досить багато варіантів, перш ніж знайдуться дві половинки, які співпадуть по зрізу. Та пара, яка знайде таке серце, яке після з'єднання виявиться слушною, і оголошується переможцем конкурсу.)
Ведуча 2: Вітаємо, наші створені пари:
Пара № 1_______________ _______________
Пара № 2 _______________ _______________
Пара № 3 ________________ ______________
Пара № 4 ________________ ______________
Пара № 5 _________________ ______________
Пара № 6 _________________ ______________
Ведуча 1: За кожний конкурс парам будуть надаватись бали, та пара яка набере найбільшу кількість балів буде переможцем в нашій розважальній програмі.
Ведуча 2: Отже, наші романтичні пари готові! Починаємо конкурси!
Конкурс 1 «Втримати любов»
Ведуча 2: Кожна пара затискає між лобами повітряну кульку і починає танцювати під музику. Хто протримається найдовше – той і переміг.
(Опис конкурсу. Парам видаються кульки, які під час танцю треба тримати між лобами. Музику для танцю краще скласти з трьох частин різними за характерами.
1 — ламбада;
2 — українські народні;
3 — рок-н-рол.
Якщо м’ячик пара втрачає, то вона виходить з гри.)
Ведуча 1: Ох і не думала я, що буде така крута битва, напевне перестану я ночами в Інтернеті сидіти, якийсь раз можна і на дискотеку заглянути.
Ведуча 2: Давно пора! Ти знаєш яка там музика?! Як чудовово ми там відриваємось?!
Ведуча 1: А тут ми зараз і перевіримо, яку таку музику ви слухаєте?! Оголошуємо конкурс 2 «Відгадай мелодію»
Конкурс 2 «Відгадай мелодію»
Ведуча 1: Умови конкурсу прості. Звучить музика, вам пари, потрібно якнайшвидше відгадати , що це за пісня. Виграє та пара, яка відгадає найбільшу кількість пісень.
(Проводиться конкурс, підраховуються бали)
Ведуча 2: (уважно дивиться на другого ведучого).
Ведуча 1: Чому ти так на мене дивишся? В тебе є для мене новина?
Ведуча 2: Яка ти прониклива. Я хочу оголосити наступний конкурс, який називається «Що означає мій погляд?»
Конкурс 3 «Що означає мій погляд?»
Ведуча 1: Дівчині даються завдання, які вона повинна показати мімікою обличчя та незначними рухами за одну хвилину. Викрикувати слово забороняється! Хлопцеві надіваються наушники де грає гучно музика і він повиннен відгадати, що йому сказала дівчина. Виграє пара якій вдасться розшифрувати найбільше слів.
(підраховуються та записуються бали)
Ведуча 2: А чи знали вищо…?
День Святого Валентина – це не тільки день закоханих. 14 лютого святкують Міжнародний день дарування книг, День комп’ютерника, початок Великого посту у західних християн, день заснування YouTube і День душевного здоров’я. У цей день німці прикрашають лікарніч ервоними стрічками, а в каплицях проводять Богослужіння.
Ведуча 1: Зараз я пропоную перевірити чи знайомі нашим глядачам основні символи Дня Валентина. Слухайте уважно загадки і давайте відповіді. (Ведучі по черзі зачитують загадки глядачам):
На голові вінець,
Сам він молодець.
Кого він побачить,
Того любов’ю відзначить (Амур)
Я сердечка на малюнку
Мамі з татом подарую.
Намалюю поцілунки,
Дуже – дуже я люблю їх! (Валентинки)
Це ніжність, це дружба,
Це щастя, краса …
Це почуття потрібно дуже
Воно лікує й потряса. (Кохання)
Без ран болить, щемить і плаче,
Якщо взаємності не баче. (Серце)
Ведуча 2: Загадки нам показали, як вам відомо про символи нашого свята. Зараз в нас конкурс 4 «Чоловік чи жінка» , де команди покажуть свій сукупний інтелект.
Ведуча 1: Ми будемо ставити запитання по черзі командам. Вам потрібно дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною хто це – «Чоловік» або «Жінка»
Ведуча 2: Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає бали, команди суперники не отримає нічого.
Конкурс 4 «Чоловік чи жінка»
(Ведуч зачитують по черзі кожній парі по одному запитанню)
(після конкурсу підраховуються бали і записуються)
Конкурс 5 «На уважність»
Конкурс призначених для уважних кавалерів. Вони сідають в ряд. Виходить дівчина, кожен з учасників уважно вивчає зовнішній вигляд своєї напарниці. Потім вона йде і повертається, змінивши що-небудь у своєму вбранні, зачісці і т.д. Змін може бути декілька. Хто з учасників виявиться найбільш спостережливим, той і переможе.
Ведуча 1: День святого Валентина – найулюбленіше свято у багатьох народів.
Ведуча 2: У Англії у цей день дітей наряджали в одяг дорослих. Вони ходили відхати до хати і співали пісні про святого Валентина.
Ведуча 1: В Уельсі з дерева вирізали дерев’яні ложки й дарували їх своїм коханим 14 лютого. Ці ложки оздоблювали сердечками, ключиками, що означало: «Ти знайшов шлях до мого серця».
Ведуча 2: На Сицилії існує таке повір’я: якщо молода дівчина стоятиме біля вікна півгодини перед сходом сонця на передодні Дня святого Валентина і перший промінь впаде на неї, то цього ж року вона вийде заміж.
Ведуча 1: У Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим — за того дівчина і вийде заміж.
Ведуча 2: А ми - українці, даруємо один одному листівки – валентинки.
Ведуча 1: Сьогодні 10-Б клас хоче всіх нас привітати зі святом та заспівати пісню «Ми віримо в любов».
Ведуча 2: Наше свят підійшло наше свят до закінчення.
Ведуча 1: Зараз ми нагородимо нашу Найромантичнішу пару та учасників конкурсно-розважальної програми «Пан та Панна».
(Нагородження учасників)
Ведуча 2: Ще раз вітаємо вас із Днем святого Валентина, із Днем усіх закоханих! Бережіть своє кохання, бо воно – сонце людських почуттів! До побачення!
Ведуча 1: До нових зустрічей!