14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Конкурсна програма до Дня Святого Валентина для учнів 9-11 класів

Про матеріал

Тема: Кохання всюди. Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість. Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати, музичний супровід.

Перегляд файлу

Конкурсна програма до Дня Святого Валентина

Тема: Кохання всюди.

Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати, музичний супровід.

Ведуча 1: Доброго дня, дорогі друзі. Ми щиро раді вас вітати у цій залі на святкуванні Дня всіх закоханих.

Ведуча 2: День Святого Валентина святкують у всьому світі, у багатьох країнах. Адже, любов існує скрізь і всюди, в найвіддаленіших куточках земної кулі. 

Ведуча 1: Для любові переборні і простір, і час. Любов підкорює міста і гори. Кохання, як висловився поет, всі віки покірні. Так що є на світі прекрасніше любові? Тільки любов. А чи знаєте ви, з чого почалося святкування Дня Святого Валентина?

Ведуча 2: Історія оповідає, що у третьому столітті нашої ери у Римі жив молодий священик Валентин. Окрім релігійної практики, він займався тим, що вчив і лікував людей. Швидко линула про нього слава. Одного разу тюремний наглядач привів до нього доньку, сліпу від народження, сподіваючися, що силою своєї віри і знань священик зможе зцілити її. Валентин із першого погляду закохався в дівчину, розпочав лікування, але нічого не допомагало.

Ведуча 1: У цей час римський імператор видав указ, який забороняв чоловікам одружуватися, адже їх обов’язок — бути хоробрими воїнами. Молодий єпископ Валентин, порушуючи імператорський указ, таємно вінчав закоханих, за що його було кинуто до в’язниці. Коли тюремник дізнався, що Валентин потрапив за ґрати і його мають незабаром стратити, то бідолашний батько хотів покінчити життя самогубством, адже дочка мала довіку залишитися незрячою.

Ведуча 2: Валентин, мужньо сприйняв звістку про неминучу смерть і за день до страти попросив чорнило, перо й папір, написав останнього зворушливого і ніжного листа Юлії (саме так звали дівчину) і вклав разом із ним у конверт квітку жовтого крокусу, передавши листа саме 14 лютого. У цей день, 14 лютого 270 року, Валентина спалили.

Ведуча 1: Сумний батько повертався додому, а на порозі його чекала донька. Тюремник мовчки віддав листа дівчині. Вона розгорнула його і в середині знайшла квітку. Записка закінчувалася словами: «Від твого Валентина». Дівчина поклала квітку на долоню і... раптом побачила її прекрасні прощальні кольори. Вона стала зрячою! Сталося це із присмаком великої втрати.

Ведуча 2: Минули століття... Валентина за його добрі справи зарахували до лику святих. 496-го року Римський Папа Геласіус оголосив цю дату Днем Святого Валентина.

Ведуча 1: Валентинів день святкують усі – і дорослі  і діти.

Ведуча 2: З родиною, з друзями та колегами.

Ведуча 1: І у нашій школі – це свято проводиться не перший рік  і, можна сказати, уже стало доброю традицією.

Ведуча 2: Тож запрошуємо вас стати учасниками конкурсно-розважальної програми «Пан та Панна» і ми оберемо найромантичнішу пару.

Ведуча 1:  За це звання можуть змагатися всі охочі, то ж запрошуємо на сцену для участі у конкурсах бажаючих хлопців та дівчат.

Після того як учасники вже вийшли на сцену

Ведуча 2: У нашому святі виявила бажання брати участь п'ятеро юнаків і п'ятеро дівчат. (Насправді їх може бути більше, якщо вони побажають.)

Ведуча 1: Вони ще не знають, хто з них складе ідеальну пару. Однак пари в нас створяться після першого конкурсу. Отже, конкурс 1 «Сердечне ворожіння».

Конкурс 1 «Сердечне ворожіння»

Ведуча 1: Суть конкурсу проста. Потрібно підібрати дві половинки одного серця так, щоб вони ідеально підійшли один одному. Ті хто найшвидше знайде такі половинки серед безлічі інших, і будуть парами нашого свята.

(На столі стоять дві коробки. На одній напис «Дівчинки», на другій - «Хлопчики». В коробках лежать половинки сердець, вирізаних з картону. Цих половинок багато - 18 - 20 штук. Всі вони мають різні немислимо викривлені розрізи, але тільки одне серце складається з половинок, які підходять один одному по зрізу. Одна його половинка лежить в коробці «Дівчинки», а інша - в коробці «Хлопчики». Ось це серце, обидві половинки якого підійдуть один одному по зрізу, і потрібно знайти учасникам. Юнаки стають з одного боку столу, поряд зі своєю коробкою. Дівчата - по іншу сторону, поряд зі своєю. По команді вони дружно починають витягувати половинки зі своїх коробок і приміряти їх один з одним: одна з «дівочих» половинок повинна збігтися з однієї з хлоп'ячих. Доведеться перебрати досить багато варіантів, перш ніж знайдуться дві половинки, які співпадуть по зрізу. Та пара, яка знайде таке серце, яке після з'єднання виявиться слушною, і оголошується переможцем конкурсу.)

Ведуча 2: Вітаємо, наші створені пари:

Пара № 1_______________ _______________

Пара № 2 _______________ _______________

Пара № 3 ________________ ______________

Пара № 4 ________________ ______________

Пара № 5 _________________ ______________

Пара № 6 _________________ ______________

Ведуча 1: За кожний конкурс парам будуть надаватись бали, та пара яка набере найбільшу кількість балів буде переможцем в нашій розважальній програмі.

Ведуча 2: Отже, наші романтичні пари готові! Починаємо конкурси!

Конкурс 1 «Втримати любов»

Ведуча 2: Кожна пара затискає між лобами повітряну кульку і починає танцювати під музику. Хто протримається найдовше – той і переміг.

(Опис конкурсу. Парам видаються кульки, які під час танцю треба тримати між лобами. Музику для танцю краще скласти з трьох частин різними за характерами.

1 — ламбада;

2 — українські народні;

3 — рок-н-рол.

Якщо м’ячик пара втрачає, то вона виходить з гри.)

Ведуча 1: Ох і не думала я, що буде така крута битва, напевне перестану я ночами в Інтернеті сидіти, якийсь раз можна і на дискотеку заглянути.

Ведуча 2: Давно пора! Ти знаєш яка там музика?! Як чудовово ми там відриваємось?!
Ведуча 1: А тут ми зараз і перевіримо,  яку таку музику ви слухаєте?! Оголошуємо конкурс 2 «Відгадай мелодію»

Конкурс 2 «Відгадай мелодію»

Ведуча 1: Умови конкурсу прості. Звучить музика, вам пари, потрібно якнайшвидше відгадати , що це за пісня. Виграє та пара, яка відгадає найбільшу кількість пісень.

(Проводиться конкурс, підраховуються бали)

Ведуча 2: (уважно дивиться на другого ведучого).

Ведуча 1: Чому ти так на мене дивишся? В тебе є для мене новина?

Ведуча 2: Яка ти прониклива. Я хочу оголосити наступний конкурс, який називається «Що означає мій погляд?»

Конкурс 3 «Що означає мій погляд?»

Ведуча 1: Дівчині даються завдання, які вона повинна показати мімікою обличчя та незначними рухами за одну хвилину. Викрикувати слово забороняється! Хлопцеві надіваються наушники де грає гучно музика і він повиннен відгадати, що йому сказала дівчина. Виграє пара якій вдасться розшифрувати найбільше слів.

(підраховуються та записуються бали)

Ведуча 2: А чи знали вищо…?

День Святого Валентина – це не тільки день закоханих. 14 лютого святкують Міжнародний день дарування книг, День комп’ютерника, початок Великого посту у західних християн, день заснування YouTube і День душевного здоров’я. У цей день німці прикрашають лікарніч ервоними стрічками, а в каплицях проводять Богослужіння.

Ведуча 1: Зараз я пропоную перевірити чи знайомі нашим глядачам основні символи Дня Валентина. Слухайте уважно загадки і давайте відповіді. (Ведучі по черзі зачитують загадки глядачам):

На голові вінець,

Сам він молодець.

Кого він побачить,

Того любов’ю відзначить      (Амур)

  

Я сердечка на малюнку

Мамі з татом подарую.

Намалюю поцілунки,

Дуже – дуже я люблю їх! (Валентинки)

 

Це ніжність, це дружба,

Це щастя, краса …

Це почуття потрібно дуже

Воно лікує й потряса. (Кохання)

 

Без ран болить, щемить і плаче,

Якщо взаємності не баче. (Серце)

 

Ведуча 2: Загадки нам показали, як вам відомо про символи нашого свята. Зараз в нас конкурс 4 «Чоловік чи жінка» , де команди покажуть свій сукупний інтелект.

Ведуча 1: Ми будемо ставити запитання по черзі командам. Вам потрібно дати якомога більше правильних відповідей. Відповідь має бути лаконічною хто це –  «Чоловік» або «Жінка»

Ведуча 2: Зараз ви продемонструєте як Ваші знання допоможуть Вам. Команда, що дасть більше правильних відповідей отримає бали, команди суперники не отримає нічого.

Конкурс 4 «Чоловік чи жінка»

(Ведуч зачитують по черзі кожній парі по одному запитанню)

  1. Казкова істота з риб’ячим хвостом (жінка)
  2. Класний керівник 10-го А класу (жінка)
  3. Основоположник наукової теорії походження людини( чоловік)
  4. Переможець Євробачення 2014 (чоловік)
  5. Повелитель ступи та мітли (жінка)
  6. Символ самозакоханості та самолюбування (чоловік)
  7. Пісню «А я такая вся в Дольче – Габана» співає (чоловік)
  8. Завгосп нашої школи( жінка)
  9. Спікер Верховної Ради (чоловік)
  10.  За проти пожежну безпеку в нашій школі відповідає (жінка)
  11.  Чотири лапий друг дяді Федора (чоловік)
  12.  Український виконавець із псевдонімом Альоша (жінка)
  13.  Автор «Майстра та Маргарити» (чоловік)
  14.  Про інфузорію – туфельку на уроках розповідає вам (жінка)
  15.  Зроблена з ребра Адама (жінка)
  16.  Канцлер сьогоднішньої  Німеччини (жінка)
  17.  Якого роду країна поляків (жінка)
  18.  7 січня святкують народження жінки чи чоловіка? (чоловік)
  19.  Хто першим полетів в космос? (чол.) (Юрій Гагарін)
  20.  Директор нашої школи (жін.)
  21.  Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок (жінок)
  22.  Президент України (чол.)
  23.  Прізвище Хома належить чоловікові чи жінці (чол)
  24.  Хто  є  ведучим  програми  "Карооке  на  майдані"  (чол.)
  25.  Кого першим створив Бог? (чол.)
  26.  Якого роду країна англічан (жін)
  27.  Хто від бабці утік та від діда утік (чол.)
  28.  Коромисло - це  знаряддя  яким  користувались  частіше  жінки  чи  чоловіки?  (жінки)
  29.  Хто написав байку «Зозуля і півень» (чол.)
  30.  Хто написав слова до гімну України (чол.)
  31.  В честь кого заснували Книгу рекордів Гінеса (чоловік) в честь Артура Гінеса.
  32.  Яке дерево являється символом Нового року(жінка).
  33. Чий мозок важчий чоловічий чи жіночий?(чоловічий).
  34.  Підкорив Еверест за 11 днів двічі (жінка) з Непалу.
  35.  Творець революції в моді 20 століття (жінка) Коко Шанель.
  36.  Хто автор драми-феєрії «Лісова пісня»? (жінка, Леся Українка)
  37.  Заради кого Сулейман втримувався від нападів на Україну? (жінки, Роксолани)
  38.  Іменник «тюль» – чоловічого чи жіночого роду? (чоловічого)
  39.  Хто уклав перший словник української мови? (чоловік, Борис Грінченко)
  40.  З ким Тарас Шевченко пас ягнята за селом? (з жінкою, Оксанкою)
  41.  Марко Вовчок – чоловік чи жінка (жінка, Марія Вілінська)
  42.  Хто був першим Президентом Української Народної Республіки (чоловік, Михайло Грушевський)
  43.  Хто написав твір "Чорна рада"? (чоловік, Пантелеймон Куліш)
  44.  Хто автор пісні «Засвіт встали козаченьки»? (жінка, Маруся Чурай)

(після конкурсу підраховуються бали і записуються)

Конкурс 5 «На уважність»

Конкурс призначених для уважних кавалерів. Вони сідають в ряд. Виходить дівчина, кожен з учасників уважно вивчає зовнішній вигляд своєї напарниці. Потім вона йде і повертається, змінивши що-небудь у своєму вбранні, зачісці і т.д. Змін може бути декілька. Хто з учасників виявиться найбільш спостережливим, той і переможе.

 

Ведуча 1: День святого Валентина  найулюбленіше свято у багатьох народів.

Ведуча 2: У Англії у цей день дітей наряджали в одяг дорослих. Вони ходили відхати до хати і співали пісні про святого Валентина.

Ведуча 1: В Уельсі з дерева вирізали дерев’яні ложки й дарували їх своїм коханим 14 лютого. Ці ложки оздоблювали сердечками, ключиками, що означало: «Ти знайшов шлях до мого серця».

Ведуча 2: На Сицилії існує таке повір’я: якщо молода дівчина стоятиме біля вікна півгодини перед сходом сонця на передодні Дня святого Валентина і перший промінь впаде на неї, то цього ж року вона вийде заміж.

Ведуча 1: У Німеччині дівчата писали на цибулинах тюльпанів чоловічі імена. Який тюльпан зацвіте першим — за того дівчина і вийде заміж.

Ведуча 2: А ми -  українці, даруємо один одному листівки – валентинки. 

Ведуча 1: Сьогодні 10-Б клас хоче всіх нас привітати зі святом та заспівати пісню «Ми віримо в любов».

Ведуча 2: Наше свят підійшло наше свят до закінчення.

Ведуча 1: Зараз ми нагородимо нашу Найромантичнішу пару та учасників конкурсно-розважальної програми «Пан та Панна».

(Нагородження учасників)

Ведуча 2: Ще раз вітаємо вас із Днем святого Валентина, із Днем усіх закоханих! Бережіть своє кохання, бо воно – сонце людських почуттів! До побачення!

Ведуча 1: До нових зустрічей!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
2 квітня 2019
Переглядів
658
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку