Конкурсна програма "Лідер +Класний=Команда" для учнів середнього шкільного віку

Про матеріал

Конкурсна програма "Лідер+Класний=Команда" є розважальною, за допомогою ігрових методів учасники навчаться спілкуванню, вмінню працювати в команді, творчо виконувати завдання та креативно мислити.


Перегляд файлу

Конкурсна програма

«Лідер + Класний = Команда»

 Мета: навчальна:

- знайомство команд різних шкіл міста;

- розкриття творчого потенціалу класного керівника, капітана команди та команди у цілому;

 розвиваюча: розвиток творчих здібностей, пам’яті, уваги.

виховна: формування таких понять, як дружба,  повага до членів команди,     

                 взаєморозуміння, вміння спілкуватися в команді.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: комбінаторний.

Вид заняття: пізнавально розважальна ігрова програма.

Оформленная: емблема дитячої організації « Росток», плакати з назвами програм;

Музичне оформлення: позивний, гімн дитячої організації «Росток»,

                  музичне оформлення ігор.

Реквізит: стільці, ручки , папір , клей , картки із завданнями ,

                  костюми героїв з казок .

Місце проведення: Палац дитячої та юнацької творчості.

Хід проведення

Звучить позивний

1. Перекличка команд  (назвами і девізами).

2. Знайомство  з лідерами.

Лідери виходять в центр залу.

   Конкурс «Лист  кумиру» : відповідаючи на питання, треба написати все, що ти знаєш про свого кумира та чому бажаєш бути на нього схожим.

3. Гра «Інсценування дитячої казки »

Ведучий: Для виконання наступного завдання вам необхідно згадати дитячі казки. Члени команд отримують завдання на картках, де написані назви дитячих казок.

 Завдання: всією командою інсценувати уривок певної казки, так щоб капітан правильно відгадав її назву.

4. Гра «Портрет вчителя»

    Капітани підходять до столиків , на яких знаходиться все необхідне для створення портрета вчителя з різнокольорових геометричних фігур.

5. Гра «Наш вчитель най, най ...»

    По черзі  учасники  кажуть компліменти своїм класним керівникам, не повторюючи вже сказаних.

6. Гра  «Казковий маскарад»

Класні керівники запрошуються у «таємну» кімнату, де вони повинні вибрати костюм казкового героя.

Завдання: промовити побажання командам від імені казкового героя, костюм якого ви одягнули.                   (вихід керівників)

7. Гра «Прекрасне ІМ'Я ...»

 На кожну літеру імені класного керівника члени команди називають прикметники , що характеризують його . Наприклад:

 Надія: Н - Найкраща, А – Артистична, Д – Доброзичлива, І – Інтелігентна,                    Я – Яскрава.

8. Гра «Я немов ...»

   Вчителям пропонується написати 2 назви улюблених тварин. Потім ведучий ставить запитання  вчителю, а він повинен відповісти назвою однією з улюбленої  тварини.

Ведучий:                     

Як ви поводитесь  у перукарні ...

Як ви поводитесь в ресторані

Як ви ведете себе на батьківських зборах

Як ви поводитесь  у стоматолога …

Як ви поводитесь у  магазині «Амстор » під час розпродажу …

Як ви поводитесь у  маршрутці

Як ви поводитесь, тікаючи від скаженої собаки

Як ви поводитесь на відкритому уроці

Як ви поводитесь у  кабінеті директора школи

Як ви поводитесь під час відвідування парку

Як ви поводитесь на відпочинку , на морі

9.Гра «Вчитель схожий на…»

 Учасникам пропонуються малюнки, на яких зображені люди різноманітних професій. Наприклад: артист, лікар, продавець, спортсмен, шофер, моряк, льотчик та інші. Діти, працюючи в групах, повинні показати, що спільного   між професією вчителя та професією людей,  зображених на малюнках .

10. КАМ «Зобразити предмет»

 Викликаються по одному учаснику з кожної команди. Необхідно пояснити за допомогою жестів і міміки предмет,  написаний на картці. Завдання вважається виконаним , якщо команда відгадає предмет з:

- кухоного приладдя (виделка,піч, каструля, холодильник);

- шкільного приладдя (дошка, указка, рюкзак, парта);

- все про літо (сонце,море, чайки,пісок);

- атрибути гри «Котигорошко» (ВМП, противогаз, грамота, кубок, вузли, вогнище).

11. Гра «Я танцюю краще за всіх »

Ведучий: Чомусь вважається, що танцювати потрібно на двох ногах. А хіба не можна танцювати сидячи або стоячи?

 Для цього в центр виходять по одному кращому танцюристу з кожної команди і займають  свої місця на стільцях. Лунають мелодії  народної  музики, учасники конкурсу повинні впізнати  мелодію і згадати характерні для цієї музики рухи, але танцювати буде та частина тіла , яку називає ведучий.

12. Танець по колу «Дотики»

      Викликається у центр залу по два учасника з кожної команди (хлопчик і дівчинка). Хлопці утворюють велике коло. Звучить музика, всі танцюють, йдучи по колу. Музика зупиняється, ведучий називає ту частину тіла, якою потрібно доторкнутися в парі.

Підведення підсумків гри

Ведуча: Шановні учасники гри та класні керівники! Ми провели  надзвичайно захоплюючу гру, яка ще раз довела нам: лише підтримуючи одне одного в команді, ми можемо досягти успіхів і найвищих висот. Бажаємо вам вдалих змагань та перемог!

 

Література

   1.  Е.Н.Минскин. Всегда всем весело. //Москва.-1969.- С.277, С.284-287.

   2.  Д.Лефер. Настольная книга массовика–затейника. //Москва.-2008.-С.116-120.

    3. Аджиева Е.М., Байкова Л.А. 50 сценариев классних часов. // Москва.-2000

 

 

doc
Додано
11 січня 2018
Переглядів
1226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку