Конкурсна програма "Лідер+Класний=Команда" є розважальною, за допомогою ігрових методів учасники навчаться спілкуванню, вмінню працювати в команді, творчо виконувати завдання та креативно мислити.
Конкурсна програма
«Лідер + Класний = Команда»
Мета: навчальна:
- знайомство команд різних шкіл міста;
- розкриття творчого потенціалу класного керівника, капітана команди та команди у цілому;
розвиваюча: розвиток творчих здібностей, пам’яті, уваги.
виховна: формування таких понять, як дружба, повага до членів команди,
взаєморозуміння, вміння спілкуватися в команді.
Методи: словесні, практичні.
Тип заняття: комбінаторний.
Вид заняття: пізнавально розважальна ігрова програма.
Оформленная: емблема дитячої організації « Росток», плакати з назвами програм;
Музичне оформлення: позивний, гімн дитячої організації «Росток»,
музичне оформлення ігор.
Реквізит: стільці, ручки , папір , клей , картки із завданнями ,
костюми героїв з казок .
Місце проведення: Палац дитячої та юнацької творчості.
Хід проведення
Звучить позивний
1. Перекличка команд (назвами і девізами).
2. Знайомство з лідерами.
Лідери виходять в центр залу.
Конкурс «Лист кумиру» : відповідаючи на питання, треба написати все, що ти знаєш про свого кумира та чому бажаєш бути на нього схожим.
3. Гра «Інсценування дитячої казки »
Ведучий: Для виконання наступного завдання вам необхідно згадати дитячі казки. Члени команд отримують завдання на картках, де написані назви дитячих казок.
Завдання: всією командою інсценувати уривок певної казки, так щоб капітан правильно відгадав її назву.
4. Гра «Портрет вчителя»
Капітани підходять до столиків , на яких знаходиться все необхідне для створення портрета вчителя з різнокольорових геометричних фігур.
5. Гра «Наш вчитель най, най ...»
По черзі учасники кажуть компліменти своїм класним керівникам, не повторюючи вже сказаних.
6. Гра «Казковий маскарад»
Класні керівники запрошуються у «таємну» кімнату, де вони повинні вибрати костюм казкового героя.
Завдання: промовити побажання командам від імені казкового героя, костюм якого ви одягнули. (вихід керівників)
7. Гра «Прекрасне ІМ'Я ...»
На кожну літеру імені класного керівника члени команди називають прикметники , що характеризують його . Наприклад:
Надія: Н - Найкраща, А – Артистична, Д – Доброзичлива, І – Інтелігентна, Я – Яскрава.
8. Гра «Я немов ...»
Вчителям пропонується написати 2 назви улюблених тварин. Потім ведучий ставить запитання вчителю, а він повинен відповісти назвою однією з улюбленої тварини.
Ведучий:
Як ви поводитесь у перукарні ...
Як ви поводитесь в ресторані …
Як ви ведете себе на батьківських зборах …
Як ви поводитесь у стоматолога …
Як ви поводитесь у магазині «Амстор » під час розпродажу …
Як ви поводитесь у маршрутці…
Як ви поводитесь, тікаючи від скаженої собаки …
Як ви поводитесь на відкритому уроці …
Як ви поводитесь у кабінеті директора школи…
Як ви поводитесь під час відвідування парку …
Як ви поводитесь на відпочинку , на морі …
9.Гра «Вчитель схожий на…»
Учасникам пропонуються малюнки, на яких зображені люди різноманітних професій. Наприклад: артист, лікар, продавець, спортсмен, шофер, моряк, льотчик та інші. Діти, працюючи в групах, повинні показати, що спільного між професією вчителя та професією людей, зображених на малюнках .
10. КАМ «Зобразити предмет»
Викликаються по одному учаснику з кожної команди. Необхідно пояснити за допомогою жестів і міміки предмет, написаний на картці. Завдання вважається виконаним , якщо команда відгадає предмет з:
- кухоного приладдя (виделка,піч, каструля, холодильник);
- шкільного приладдя (дошка, указка, рюкзак, парта);
- все про літо (сонце,море, чайки,пісок);
- атрибути гри «Котигорошко» (ВМП, противогаз, грамота, кубок, вузли, вогнище).
11. Гра «Я танцюю краще за всіх »
Ведучий: Чомусь вважається, що танцювати потрібно на двох ногах. А хіба не можна танцювати сидячи або стоячи?
Для цього в центр виходять по одному кращому танцюристу з кожної команди і займають свої місця на стільцях. Лунають мелодії народної музики, учасники конкурсу повинні впізнати мелодію і згадати характерні для цієї музики рухи, але танцювати буде та частина тіла , яку називає ведучий.
12. Танець по колу «Дотики»
Викликається у центр залу по два учасника з кожної команди (хлопчик і дівчинка). Хлопці утворюють велике коло. Звучить музика, всі танцюють, йдучи по колу. Музика зупиняється, ведучий називає ту частину тіла, якою потрібно доторкнутися в парі.
Підведення підсумків гри
Ведуча: Шановні учасники гри та класні керівники! Ми провели надзвичайно захоплюючу гру, яка ще раз довела нам: лише підтримуючи одне одного в команді, ми можемо досягти успіхів і найвищих висот. Бажаємо вам вдалих змагань та перемог!
Література
1. Е.Н.Минскин. Всегда всем весело. //Москва.-1969.- С.277, С.284-287.
2. Д.Лефер. Настольная книга массовика–затейника. //Москва.-2008.-С.116-120.
3. Аджиева Е.М., Байкова Л.А. 50 сценариев классних часов. // Москва.-2000