Конкурсна програма "Міс господарочка"

Про матеріал
Конкурсна програма "Міс господарочка" проводиться в рамках тижня трудового навчання для учнів 8 -11 класів. Мета: прищеплювати учням любов до праці, розвивати акторські здібності, майстерність у різних видах декоративно-прикладного мистецтва ; поглиблювати знання , отримані на уроках, уміння користуватися комп'ютерними технологіями.
Перегляд файлу

 

Опорний навчальний заклад

«Студенянська ЗОШ I-III ступенів»

 

 

         Конкурсна програма

   «Міс господарочка»

                                 (8 – 11 класи)

 

 

 

                                    

 

           

         Вчитель трудового навчання і     технологій       Кучер  М.А.

 

 

                                                                 

 

      Мета: прищеплювати учням любов до праці, розвивати акторські здібності, майстерність у різних видах декоративно-прикладного мистецтва ; поглиблювати знання , отримані на уроках, уміння користуватися комп'ютерними технологіями.

                                         Хід заходу.

 Вчитель           З предмета «Трудове навчання» ви не здаєте екзамен у школі, але оцінку з нього вам поставить саме жит­тя. Бо ким би ви не стали, вам треба вміти обслужи­ти себе і своїх близьких. Дівчата повинні вміти шити одяг чи ремонтувати його, готувати їжу, в'язати, прикрашати свою оселю. А хлопчики — майструва­ти й ремонтувати. Саме цьому і навчаються учні на уроках трудового навчання.

Отож, розпочи­наємо наш вечір.

Ведучий 1.

Є в школі майстерні — просторі, чудові,

 В них учні до праці завжди готові.

 Тут шиють і в'яжуть, мережать, гаптують —

В майбутню професію стежку готують.

Ведучий 2.

Тут вчаться обіди смачні готувати,

Столи накривати, гостей зустрічати.

Тут кожен твій успіх — найвища удача,

А перше завдання — не бути  ледачим.

Ведучий 1. Ці слова — про швейну майстерню та майстерню обслуговуючої праці,

бо саме тут ді­вчата вчаться шити, вишивати, в'язати, готувати їжу, одним словом —

вчаться працювати.

 

В с д у ч и й 1 Доброго дня усім, хто зібрався в цьому залі!

Ведучий 2. Доброго дня вам усім, теплих посмішок, радісних облич, чудового настрою!

Ведучий 1. Бажаємо всім присутнім у цій залі отримати задоволення від конкурсів та участі у них!

Ведучий 2. Жінка, дівчина – це ніжність і ласка, уміння бути господинею, творити красу, затишок, фантазувати, швидко приймати рішення.

Ведучий 2. Розпочинаємо конкурсну програму, яка розкриє нам таланти наших майстринь, покаже наскільки вони кмітливі, винахідливі, працьовиті, обдаровані.

Ведучий 1. А найкращі вітання учасникам нашої святкової конкурсної програми « Юна господарочка».

Вед у ч и й 2. У конкурсі беруть участь: (представлення учасниць).

Ведучий 1. Оцінює конкурс вельми­шановне журі у складі: (представлення членів журі)..

Ведучий 1. Перший конкурс «Ві­зитка»

 (кожна учасниця розповідає про себе).

Ведучий 1. Тож давайте побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння. Хоча, дійсно, не терпиться дізнатись, хто ж стане переможницею нашого конкурсу.

Ведучий 2. Одне можемо сказати з упевненістю – всі учасниці конкурсу, без винятку, гідні цього звання!

Ведучий 1. А до речі, кажуть, що наші дівчата – найталановитіші дівчата в світі, улюбленою справою наших конкурсанток є шиття і вишивання а ще смачно готувати  їжу.

Ведучий 2.Слідуючий конкурс №2   «Рукодільниця»

 Ведучий 1.

З вечора тривожного аж до ранку
Вишивала дівчина вишиванку.
Вишивала дівчина, вишивала,
Чорну і червоную нитку клала.
 

Що червона ниточка, то кохання,
А та чорна ниточка – розставання.
Бо червона ниточка легко клалась,
А та чорна ниточка часто рвалась.
 

Ой піду в неділеньку на гулянку,
Подарую милому вишиванку.
Сердься, мій соколику, чи не сердься,
Будеш ти носить її біля серця.

 

 

Ведучий 2.Всім учасницям пропонується виконати вишивку за зразком.

Ведучий 1.   Сміховинка                 

                                           ДОБРА РОБІТНИЦЯ

                                 В понеділок -  до кумці ходила,

                                  У вівторок голівоньку мила,

                                У середу кісоньки чесала, а в четвер

                                 Хустку добирала, у п’ятницю добрі люди

                                Не пряли, у  суботу -  родичів поминали,

                                 А в неділю на весіллі гуляла!

                                Скажить самі, люди добрі, коли ж би я пряла.

Ведучий 2. Жодна справа не обходиться без умі­лих рук. Голка лише тоді почне шити, коли вона в руках майстрині.

Ведучий 1. У швачки повинні бути золоті руки. У давнину говорили: шити одяг — усе одно, що голками колодязь копати. Цим вони хотіли під­креслити, що робота швачки вимагає старання і терпіння.

Ведучий 2. Конкурс № 3     «Приший ґудзики»

Конкурсанткам треба виконати слідуюче завдання – за 5 хвилин пришити якомога більше ґудзиків.

Ведучий 1. Конкурс № 4 «Мої таланти в рукоділлі»

Голка повинна бути подружкою кожної дівчини. Тому  зараз кожній учасниці конкурсу необхідно презентувати свою виставку творчих робіт і проектів.

Ведучий 2. Конкурс №5»Українська кухня»

Згадайте свої дні народження, свята, коли в будинку смачно пахне й від цього запаху стає затишно і святково. Звісно, можна все купити в магазині. Але навчитися готувати смачні страви зовсім нескладно. Ви вже багато чого знаєте і вмієте. Сьогодні ми спробуємо ще раз переконатися в цьому.

Ведучий 1. Додому нашим господарочкам було задано приготувати страву з української кухні і під час конкурсу презентувати її. Ми запрошуємо вас до конкурсу.

Ведучий 2. Конкурс №6 «Міс кулінарочка»

Так називається сьогоднішній конкурс, який, до речі, йде своїми коренями глибоко в історію!

Ведучий 1. Цитую: «…і дає Цар наказ, щоб дівчата зготували паляниці і принесли йому на показ; яка краще зготує, та і стане дружиною Царевичу!»

Ведучий 2. На сучасний лад цей вислів звучить досить просто: «Шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок!»

Ведучий 1. Наскільки ж правдивий цей вислів, ми матимемо нагоду сьогодні перевірити. Отже за 15 хвилин  кожній конкурсантці треба приготувати салат з овочів, прикрасити його  і подати. Всі необхідні інгредієнти для приготування їхніх страв готові.

Ведучий 2. А ось одягнути один з найважливіших елементів одягу Попелюшки – фартух – ми просто рекомендуємо.

Ведучий 1. Отже, просимо конкурсанток почати приготування! Час пішов.

Ведучий2 ... (ім'я ведучого) Ми з тобою так захопилися конкурсом, що зовсім забули про глядачів, серед яких, мені здається, теж  чимало знавців кулінарного мистецтва!

Ведучий1: А це легко перевірити за допомогою нашого спеціального конкурсу  для глядачів на звання Кращого кулінара!

Ведучий2: Отже, дорогі глядачі, приготуйтеся! Ми пропонуємо вам відповісти на наші питання.

Ведучий1: До кожного питання будуть додаватися варіанти відповідей. Ваше завдання — дуже швидко зорієнтуватися і правильно відповісти.

Ведучий2: Завдання зрозуміле? Тоді починаймо!

Ведучий1: Увага — питання! Що потрібно додати у воду для того, щоб зеле­ний горошок під час варіння зберіг свій колір?

 Варіанти відповідей:

 а) сіль;

б) олію;

в) цукор;

г) талісман із написом: «Не втрать свій колір, горошку!»

 [Правильна відповідь: цукор)

Ведуча2: Що потрібно додати в олію під час смаження риби, щоб вона не прилипала до сковороди?

 Варіанти відповідей:

а) рибу;

б) сіль;

 в) перець;

 г) цукор.      [Правильно відповідь: сіль)  ,

Ведучий1: і, нарешті, останнє питання: що потрібно додати у воду, щоб карто­пля зварилася швидше?

Варіанти відповідей:

 а) картоплю;

 б) талісман із написом: «Варися, варися, картопелько!»;

 в) сіль;

 г) цукор;

д) олію.                               [Прави­льна відповідь: олію)

Ведучий2. [після закінчення конкурсу): Дорогі глядачі! Пристрасті розпалюються!

Ведуча1: У приготуванні своїх страв конкурсанткам залишилося зробити останній штрих!

Ведуча2: Час, відведений конкурсанткам для приготування страв, добіг кінця!

Ведучий1: Багато професійних кухарів стверджують, що половина успіху стра­ви залежить від того, як її подають на стіл!

Ведуча2: Половина ж успіху наших конкурсанток залежить від того, як вони подадуть свої страви на суд журі і наших глядачів!

Ведучий1: Зараз нашим чарівним кулінарочкам треба виконати нелегке за­вдання...

Ведуча2: Упродовж ЗО секунд кожна конкурсантка повинна продемонструвати свою страву і презентувати її.

Ведуча1: Отже, першою свою страву представляє конкурсанткапід №...

 Ведучий 2. Залишився останній конкурс.

 

Ведучий 1. Конкурс №7 «Етикет для гостей»

Вам потрібно дати відповідь на запитання.

 Будь ласка, отримайте конверти.

 

Ведучий 2.       Конкурс №8 «Засервіруй стіл до сніданку»

Всім учасницям конкурсу  пропонуємо зробити сервіровку стола , все необхідне

для цього вам надається.

Ведучий 1. Ну ось всі конкурси підійшли до кінця.

Ведучий 2. Дорогі глядачі, скажемо вам по секрету, що наші дівчата страшенно хвилюються! І ви знаєте, здається, їхнє хвилювання передалося і мені! У тебе не знайдеться трохи валеріанки? Зовсім трохи. Знаєш, у мене навіть серце вібрує!

Ведучий 1. Смію тебе засмутити, це всього лише твій мобільний телефон!

Ведучий 2. Так, так, SMS- повідомлення прийшло: «Вердикт готовий» підпис Наталія  Іванівна.

Ведучий 1.  Оплески нашим конкурсанткам!

Ведучий 2. Розпочинаємо церемонію нагородження! І саме час передати слово журі!

    Учасницям вручають стрічки:              «Міс господарочка»

                                                                      « Міс кулінар очка»

                                                                      « Міс рукодільниця»

           Додаток 1                                        « Міс оригінальність

  Як довго слід чекати гостей, які запізнюються?

  • Стільки, скільки зможуть витерпіти гості, які вже прийшли;
  • Не більше 15 хвилин;
  • Чекати взагалі не слід, тому що гості зобов’язані прийти у визначений час.

Ви запізнилися, а гості вже сидять за столом, як в цьому випадку себе поводити?

  • Слід по черзі обійти всіх гостей, привітатися і потиснути руку;
  • Пройти до місця за столом і зайняти його, ніби нічого не сталося;
  • Привітатися з господинею і вибачитися за запізнення.

Як слід повести себе, якщо потрібно піти з гостей раніше?

  • Завчасно підготувати гостей до свого передчасного відходу;
  • Попросити господарів оголосити про ваш відхід, після чого попрощатися з гостями;
  • Піти непомітно попрощавшись з господарями.

Хто знайомить гостей одного з одним на святковому вечорі?

  • Тамада за святковим столом;
  • Господарі;
  • Гості сповна можуть перезнайомитися і без сторонньої  допомоги.

 

doc
Додано
29 жовтня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку