Пропоную сценарій конкурсної ШОУ-ПРОГРАМИ "Міс весна школи" (приурочену до Міжнародного жіночого дня.) Вікова категорія: 8-11 класи. У нагоді стане педагогу-організатору, ЗДВР.
Конкурсна шоу-програма
Міс «Весна школи»
(приурочена до Міжнародного жіночого дня)
Ведуча: Добрий день, любі друзі!
Ми раді вітати вас у цій прекрасній залі.
Ведучий: День сьогодні такий незвичайний:
Жарти, дівчат усміхання
Скликають радо на конкурс весняний нас всіх.
Так хочеться привітати найпрекраснішу половину нашої шкільної спільноти із весною. Любі дівчата весна то ваша пора!
Ведуча: Ой, ____________ ти і мене вітаєш?
Ведучий: Звичайно, ____________! Хіба ти забула, я навіть висловив тобі комплімент ще перед початком свята.
Ведуча: Ага, пригадую. Ти назвав моє святкове вбрання «класним прикидом», а вигляд «просто відпадним». Нічого собі компліментик…
Ведучий: Між іншим, ці слова красномовно свідчать, що сьогодні я у захваті від тебе.
Ведуча: Знаєш, мені б хотілося, щоб ти захоплювався мною не лише тоді коли я поруч із тобою веду конкурсну програму. І компліменти висловлював у більш приємній формі.
До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну програму? До того ж незвичайну…
Ведучий: Та не забув ми зібралися, щоб відзначити красу, талант та чарівність душі наших дівчат, учасниць конкурсу «Міс Весна школи ___» .
Ведуча: І сьогодні найкрасивіша
Ведучий: Найвинахідливіша
Ведуча: Найемоційніша
Ведучий: Найвеселіша
Ведуча: Отримає такий очікуваний подарунок
Ведучий: Корону та титул «Міс Весна школи ___».
Ведуча: Ой досить вже розмовляти, мені так хочеться якнайшвидше представити наших конкурсанток.
Ведучий: Зустрічайте наші конкурсантки… Вихід дівчат під музику. Представлення дівчат.
Ведучий: Любі красуні! В наших очах ви усі прекрасні й незрівнянні, кожна із вас неповторна.
Ведуча: Нехай вам щастить сьогодні! А ми підтримаємо вас оплесками.
Ведучий: А поки наші учасниці готуються до першого конкурсу, я хочу розповісти нашим шановним журі, а також глядачам, які конкурси чекають на наших дівчат. 1. Представлення: «Добрий день, це я!»;
2. Ось така я прекрасна Україночка (дефіле);
3. «Реклама предметів»;
4. «Мої таланти»;
5. Зачіска зроблена моїми руками; 6. «Вихід у вечірніх сукнях» (дефіле);
7. «Я так думаю…».
8. Фотоконкурс «Міс весна» (фото публікувалися у газеті «Шкільні вісті попередньо»)
Ведучий: Отож, переходимо до першого конкурсу представлення: «Добрий день, це я!». У цьому конкурсі учасниці мають у цікавій та оригінальній формі розповісти про себе свої захоплення, а також своє життєве кредо.
Ведуча: А наших журі просимо оцінювати виступи учасниць за трибальною системою.
Ведучий: Отож запрошуємо нашу учасницю під №1 стильну і неповторну __________________. Оплески учасниці.(виступ).
Ведуча: Зустрічаймо оплесками на сцені скромну і чарівну ______________. (виступ).
Ведучий: На сцені талановита, артистична______________, зустрічайте бурхливими оплесками. (виступ).
Ведуча: Зустрічайте оплесками запальну і неповторну __________________.
Ведучий: Не шкодуйте аплодисментів для оптимістичної ______________________.
Кожна учасниця представляється, і йде готуватися до наступного конкурсу.
Ведуча: Дівоча краса – це весна, Дівоча краса – це натхнення, Дівоча краса – це ніжність.
Багатьма такими рисами наділеній наші дівчата, які уже нам представились.
Ведуча: Із олімпу мудрості і правди
Нехай судить нас любе журі
Тільки ви не пошкодуйте балів І в цю мить нам поможіть!
Ведучий: Будьте мудрі, сумлінні, завзяті Бо вам влада велика дана,
Розсудити красу важкувато, Але спробуйте, бо краса – то є зірка ясна!
Ведуча: Але перш ніж дізнаємося, які бали отримали учасниці, то познайомимося із нашим журі. Голова журі –
Члени журі –
Секретар –
Музичний номер
Ведуча: Батькова хата
Ведучий: дідусева казка
Ведуча: бабусина вишиванка
Ведучий: прозора криниця з якої пив воду мандрівник, - це все наша історія.
Ведуча: І де б ми не були, скрізь відчуваємо поклик рідної України, чуємо рідну мову, пісню, бачимо вишиту сорочку, стрічку, уплетену в дівочу косу.
Ведучий: Яскравою перлиною художньої творчості нашого народу є український народний одяг. Радує й надихає, що в веремії сучасного життя кожна представниця прекрасної статі прагне не втратити привабливості, елегантності.
Ведуча: Намагається не втратити свого шарму: гармонійно підібрати прикраси і головний убір, блузу, яка завжди підкреслює жіночність.
Ведучий: А витончена вишивка – наше давнє й завжди сучасне мистецтво свідчить про невмирущість українських традицій.
Ведуча: Тому наступний наш конкурс ми так і назвали «Ось така я прекрасна Україночка».
Ведучий: Його завдання полягає в тому, що кожна учасниця представить на розгляд журі і глядачів своє бачення українського національного вбрання.
Ведуча: У конкурсі оцінюється оригінальність задуму і його реалізація.
Ведучий: Цей конкурс творчий, а тому максимальна оцінка 7 балів.
Ведуча: А зараз просимо голову журі оголосити нашим учасницям оцінки за перший і другий конкурс.
Ведучий: Слово надається ____________________________________________.
Ведуча: ______________, а ти зміг ми прорекламувати предмет маючи на підготовку лише 5 хвилин.
Ведучий: Який предмет?
Ведуча: Ну наприклад зубну пасту?
Ведучий: Навіть і не знаю…
Ведуча: А наші дівчата-конкурсантки точно зможуть! Адже наступне завдання – реклама предметів. Кожній учасниці за допомогою жеребкування пропонується предмет, який вона має прорекламувати. На підготовку дається 5 хвилин. Дозволяється допомога залу.
Ведучий: А для журі нагадуємо максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів. У цьому конкурсі оцінюється оригінальність, актуальність, майстерність подачі. Жеребкування
Ведуча: Тепер я знаю точно, дівчата сміливо можуть пов’язувати свою майбутню професію з рекламою. Але остаточне рішення за журі.
Ведучий: Просимо виставити бали учасницям.
Ведуча: Дякуємо дівчатам за цікаву рекламу і просимо готуватися до наступного конкурсу «Мої таланти».
Ведуча: Скажи _____________, а у тебе багато талантів?
Ведучий: Я щось ніколи над цим не задумувався. Мабуть багато. А ти чому запитуєш?
Ведуча: Тому, що наступний наш конкурс «Мої таланти». Кожна учасниця демонструватиме свої таланти.
Ведучий: Після таких вражаючих виступів журі, мабуть, розгублене так само як і я.
Ведуча: Але оцінки виставити треба. Максимальна оцінка за конкурс 7 балів. Тут враховується все – і вдало підібраний образ, майстерність виконання, оригінальність захоплення.
Отож оцінки для учасниці (оголошуються).
Ведучий: А наше свято продовжується.
Ведуча: У народі завжди бережно і шанобливо ставилися до дівочої коси. Вона була візиткою моралі, охайності. Як дівчина ставиться до свого волосся, такою в майбутньому буде вона і господинею.
Ведучий: Зараз ви в цьому переконаєтеся, бо я оголошую конкурс зачісок. Умови конкурсу такі: зробити зачіску своїй подрузі. Ми ж будемо за цим спостерігати. Я запрошую дівчат на сцену.
Ведуча: А журі нагадуємо, що максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів.
Музичний номер
Ведучий Просимо журі виставити оцінки нашим конкурсанткам.
Ведуча: Як ти гадаєш, чи можна наших юних дівчат назвати принцесами?
Ведучий: Таке питаєш. Наші конкурсантки – справжні принцеси. А от якби ще одягли вечірні сукні, всі б присутні у цьому залі погодилися б зі мною.
Ведуча: Невже ти думаєш, що сьогоднішній конкурс краси буде без вечірніх суконь?
Ведучий: Запрошуємо наших чарівних дівчат!
Дефіле
Ведуча: Просимо учасниць залишитись на сцені для участі у наступному конкурсі
«Я так думаю».
Ведучий Шановні дівчата ви повинні переконати журі і глядачів у тому, що саме Ви гідні отримати титул «Міс-Весна ____».
Ведуча: А журі нагадуємо, максимальна оцінка за цей конкурс 3 бали. Виступи дівчат Оголошення результатів фотоконкурсу «Міс весна».
Ведучий: А зараз я звертаюся до нашого журі: «Шановні судді, приступайте до оцінювання». Дякую вам, дівчата, ви гідно попрацювали сьогодні, дивуючи нас своєю вродою, граційністю та розумом. Можете трішки відпочити, поки журі підведе підсумки.
Ведуча: А ми в цей час будемо насолоджуватися чудовою піснею у виконанні ____________________.
Ведуча: Шановні гості, зараз для підбиття підсумків і визначення переможців, я запрошую на сцену голову журі _____________________! (Оголошення переможців).
Ведучий: Ще раз вітайте на цій сцені найвродливіших, найпривабливіших, найсміливіших дівчат нашої школи. Визначення міс «Глядацьких симпатій», «Чарівність», «Креативність», «Грація».
Ведуча: Прийми ж корону, королево краси, від минулорічної шкільної красуні.
Вітайте __________________________________ (Коронація переможниці). Музичний супровід.
Ведучий: Будьте завжди впевнені у собі знайте, що кожна з вас найкраща. Дякую всім за увагу і підтримку! До нових зустрічей!
№ |
Назва конкурсу |
1.Стульська М. |
2.Голуб А. |
3. Лис І. |
4. Сцьольна Т. |
5.Івахненко І. |
1. |
Представлення (3б.) |
|
|
|
|
|
2. |
«Україночка» (7б.) |
|
|
|
|
|
3. |
Реклама предметів(5б.) |
|
|
|
|
|
4. |
«Мої таланти» (7б.) |
|
|
|
|
|
5. |
Зачіска (5б.) |
|
|
|
|
|
6. |
Дефіле (3б.) |
|
|
|
|
|
7. |
Я так думаю(3б.) |
|
|
|
|
|
8. |
Фотоконкурс |
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|