Мета: організовувати дозвілля учнів; розвивати творчу активність, комунікабельність, мову, мислення, пам'ять, увагу; розширювати світогляд дітей; виховувати почуття товариськості, доброзичливості, взаємопідтримки та взаємовиручки.
1
Конкурсно-розважальна програма до Дня святого Валентина
«Валентин та Валентина»
Мета: організовувати дозвілля учнів; розвивати творчу активність, комунікабельність, мову, мислення, пам'ять, увагу; розширювати світогляд дітей; виховувати почуття товариськості, доброзичливості, взаємопідтримки та взаємовиручки.
1 ВЕДУЧИЙ: Вітаю вас, любі друзі. Чи подобаються вам свята? Мені – дуже. Особливо давні, традиційні – Новий рік, наприклад. Мені сумно згадувати, як багато цікавих свят ми втратили або забули – Масляна, Івана Купала, Святки! Кожне з них мало своє обличчя, свої звичаї. Тому сьогодні ми пропонуємо вам відзначити прекрасне, веселе давнє свято. Адже до справжнього свята готуються заздалегідь, готують сюрпризи для друзів, подарунки. Про них ми ще згадаємо, а зараз – декілька слів про наше сьогоднішнє свято.
1 ВЕДУЧИЙ: Це – Миле, Домашнє, Забавне і Незвичайне свято – День Святого Валентина, або Свято всіх Закоханих!
2 ВЕДУЧИЙ: Незвичайне воно тому, що зовсім не слов’янське... Але Європа святкує його з великим задоволенням вже 120 років. Мабуть, це чудово, що до черги жіночо-чоловічих свят приєдналося ще одне – прекрасне свято з надзвичайно сумною і романтичною історією, яку, правда, мало хто з нас знає. Послухайте одну з легенд, пов'язаних з цим святом.
1 ВЕДУЧИЙ:У дні, коли молодий християнин-лікар на ім’я Валентин потрапив до в’язниці (це було в часи гонінь на християн імператора Клавдія, в ІІІ ст. н.е.), римський календар відраховував останні дні року. В Італії починалась весна.
2 ВЕДУЧИЙ: За римським календарем саме в середині лютого святкували Новий рік. Незаміжні дівчата займались приблизно тим, чим займаємось, мабуть, і ми на Різдво – ворожили. Тоді ж вирувало і язичницьке свято Люперкалія, якому була заступницею сама богиня любові – Юнона. Парочки, що вже склалися, оголошували про свої заручини, а для вільних від стріл Амура, і навіть заміжніх, воно було часом бурхливих любовних пристрастей.
1 ВЕДУЧИЙ:А Валентин тим часом їв сухий хліб у в’язниці, молився і знав напевно, що справжньої весни вже не побачить. Якщо вірити його зображенню у книгах, він був дуже вродливим. Мабуть, в нього закохувались дівчата. Але навряд чи, сидячи за гратами, він міг припустити, що останньому в його житті коханню судилося статися саме в цих стінах.
2 ВЕДУЧИЙ: Його наглядач у в’язниці був суворим і ненавидів християн. Про те, що молодий християнин, якого нещодавно привели до нього, ще й лікар, він дізнався, коли спіймав під віконцем його камери декількох хлоп’ят, які кидали туди маленькі записки (можливо, це й були перші “валентинки”). В записочках була всяка всячина: поздоровлення зі святом, привіти і побажання людині, яка була до них доброю і привітною, яка лікувала їх і навчала.
1 ВЕДУЧИЙ:Наглядач замислився. Його улюблена дочка була сліпою і наодинці просиджувала всі дні вдома: кому потрібна сліпа наречена? Наглядач привів дочку до ув’язненого лікаря, але не міг знати, що горе сліпої дівчини стане горем закоханої. Сталося диво: Валентин повернув їй зір і вона покохала його. Від їх кохання залишилось одне свідоцтво, про яке не забула легенда – невеличкий лист, майже записочка, “валентинка ”, яку склав юнак для неї, сором’язливо підписавши: “Ваш Валентин ”. І, невідомо, може саме дочка наглядача вперше вигукнула: “Він – Святий!”
І кожного року за народними переказами, саме в цей день усі птахи знаходять собі пару.
Так ніхто не кохав..
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
Лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання…
Дише тихо і легко в синяву вона,
Простягає до зір свої руки…
В день такий на землі розцвітає весна
І тремтить від солодкої муки…
В’яне серце моє від щасливих очей,
Що горять в тумані наді мною…
Розливається кров і по жилах тече,
Ніби пахне вона лободою…
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
Лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання…
Дише тихо і легко в синяву вона,
Простягає до зір свої руки…
В день такий на землі розцвітає весна
І тремтить від солодкої муки…
Ведуча: Традиція святкування Дня Закоханих прийшла в нашу країну не так давно, але майже одразу прижилась і здобула належне місце серед улюблених свят.
Ведучий: Валентинів день святкують усі - і дорослі і діти.
Ведуча: З родиною, з друзями та колегами.
Ведучий:У нас це свято проводиться не перший рік і, можна сказати, уже стало доброю традицією.
Ведуча: Тож запрошуємо вас стати учасниками конкурсно-розважальної програми «Валентин і Валентина»
Ведучий: На сцену для участі у конкурсі запрошуємо учасників
Ведуча:
1________________
2______________
1_______________
2________________
3____________
4____________-----
5___________-
3________-
4_______________
5
Ведуча: А в ролі справедливого журі представляємо:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ведучий:Отже, шановні учасники і вболівальники, сьогодні нам належить пройти через ряд випробувань, які покажуть, що в нашій школі навчаються справжні леді та джентльмени.
Ведуча: І по закінченню з усіх гідних учасників буде обрана пара-переможець, Валентин і Валентина нашого свята, а також ми оберемо пари за номінаціями: «Найромантичніша пара» ,«Найвеселіша пара», «Найвигадливіша пара» , «Пара глядацьких симпатій» ( ви маєте обрати за допомогою голосування ).
Ведуча: І цікаво те, що учасники пар будуть обрані шляхом жеребкування.
Ведучий:Оголошуємо перший конкурс «Упізнай пару». Цей конкурс оцінюється за двобальною системою.
Конкурс «Упізнай пару»
Ведуча: Ми запрошуємо учасників витягнути з капелюха картку з іменами відомих пар. Хлопці підходять до мене.
Ведучий:А дівчата, відповідно до мене.
Ведуча: А тепер прочитайте свої імена і знайдіть пару свого літературного, казкового персонажа або історичної постаті.
Ведучий:Якщо ви знайшли пару, підійдіть зі своїм номером до журі.
Ведуча: Представтесь, будь-ласка, та займайте місця за столами.
Ведучий:Як ти вважаєш, що основне у стосунках між людьми?
Ведуча: Я думаю взаємоповага, доброзичливість та порозуміння. Завжди приємно спілкуватися з людино, яка тобі посміхається і добре до тебе ставиться.
Ведучий: Я з тобою абсолютно згоден. І пропоную дізнатися, чи можуть наші конкурсанти похвалитись вмінням говорити приємні слова, тобто робити компліменти своїм співрозмовникам.
Ведуча: Кожній парі дається 10 секунд, щоб сказати якнайбільше компліментів один одному.
Ведучий: Говорити хлопець і дівчина повинні по одному компліменту по черзі, дивлячись в очі. Повторюватись неможна.
Ведуча:Як тільки час спливає, ми говоримо «Стоп!», і черга переходить до наступної команди
Ведучий: Перемагає та пара, яка зможе придумати найбільше компліментів.
Ведуча: Конкурс оцінюється за п’ятибальною системою.
Ведучий бере таймер і оголошує «Старт!», засікаючи 10 секунд
Конкурс «Компліменти на швидкість»
Ведучий:Дякуємо командам за відповіді. Просимо журі оголосити результати перших двох конкурсів: «Упізнай пару» та «Комплімент на швидкість».
Музична пауза Оголошення балів
Ведуча:Ах, скільки тільки-но компліментів прозвучало! Та які приємні.
Ведучий: Але, ти знаєш, буває так, що одні і ті самі слова іноді висловлюють та передають зовсім різні почуття.
Ведуча: Абсолютно вірно. Це залежить від інтонації голосу та виразу обличчя. Ось наприклад : як можна зрозуміти фразу «Ооооо, та він справжній красень...» якщо я її скажу ось так.. «Ооооо, та він справжній красень...»..(захоплено), або ось так. «Ооооо, та він справжній красень...».(зневажливо)?
Ведучий: Ой, тільки про мене так не кажи, а то моя самооцінка не те що понизиться, а зовсім пропаде.
Ведуча: Добре, не буду. Та поглянути, як наші команди зможуть передати інтонацією та мімікою свої почуття було б дуже цікаво.
Ведучий: І тому наступний наш конкурс, конкурс акторської майстерності.
Ведуча: Кожна команда отримує фрази, які потрібно проговорити з заданими почуттями, якнайглибше передаючи свої емоції.
Ведучий: А поки команди готуються і репетирують ми з вами, шановні глядачі, проведемо в вікторину
ЗАПИТАННЯ ВІКТОРИНИ
Вікторина з глядачами
Ведучий: Наша вікторина закінчилась, а команди готові позмагатися у конкурсі акторської майстерності.
Ведуча:Виконання завдання оцінюється за п’ятибальною системою. Тож починаємо.
Конкурс «Акторської майстерності»
Додаток 2: до конкурсу «Акторської майстерності»
1. ВІН (Самозакохано): "О, який я красивий. А вона мене покинула"
ВОНА (Сумно): Не пригадаю такої любові на обличчях відколи Нарцис поглянув в дзеркало.
2. ВІН (З радістю): Ех, життя моє бляшанка...
ВОНА( З гіркотою): Здрастуйте, я ваша тітка!
3. ВІН (Питально): Я вас любив, чого ж вам більше...
ВОНА (Вередливо): А тепер покатай мене, велика черепаха.
4. ВОНА (Захоплено): Він найвитриваліший, найвірніший, найрозумніший!
ВІН ( Ласкаво): А я сказав: горбатий!
5. ВОНА (Повчально): Сьогодні в моді - синій, це такий відтінок червоного.
ВІН (Іронічно): Без тебе я б пропав.
6. ВОНА (Задумливо): У тебе нуль шансів.
ВІН (Із захопленням): Ух ти, у мене цілих нуль шансів.
7. ВОНА (Плачучи): Я сильна дівчинка - сама зав'язую сандалики і таке інше.
ВІН (Із захватом): Люди здійснюють божевільні вчинки, коли закохані.
8. ВІН (Урочисто): Іноді краще бути самотнім - ніхто не зможе зробити тобі боляче.
ВОНА (Сумно): Ваня, я ваша навіки!
9. ВІН (Радісно): Заходь до мене. Чаю поп'ємо.
ВОНА (З надією): А у тебе є велике і смачне тістечко?
10. ВОНА (Засмучено): Ну ось, я додому запізнилася.
ВІН(Від усієї душі): Не засмучуйся, візьми це небо у подарунок.
Ведучий:Просимо журі оголосити набрані командами бали.
Ведуча:Знаєш, що я нещодавно зрозуміла? Спілкуватись з розумним, освіченим та начитаним хлопцем набагато приємніше та цікавіше, ніж з тим, хто жодної книжки у житті не прочитав.
Ведучий: Можливо ти здивуєшся, але це правило стосується і дівчат також. Ну от уяви, пішов я з дівчиною на побачення, а у неї тільки і розмов про косметику, глянцеві журнали, естрадних зірок та кому вона лайкнула у фейсбуці. З глузду можна з’їхати! Так ще і розумному мені слова ніде вставити.
Ведуча: Ото я б натерпівся. Але наші конкурсанти не відносяться до такої категорії співрозмовників. З ними можна змістовно поспілкуватись.
Ведучий: Зараз ми це перевіримо. Оголошується конкурс «Інтелектуальний поєдинок» на тему святкування Дня Закоханих.
Ведуча: Кожна команда відповідає на поставлене їй питання і отримує один бал.
Ведучий: Якщо відповідь не дано інші команди можуть відповісти і отримати додаткові бали.
Ведуча: Викрикувати і перебивати один одного забороняється, в такому разі бали не зараховуватимуться.
Ведучий: Почали.
Конкурс «Інтелектуальний поєдинок»
Додаток 3: до конкурсу «Інтелектуальний поєдинок»
до 10 сек.
1. Як називаються вітальні листівки в день Святого Валентина? («Валентинки»)
2. Назвіть богиню кохання і краси в грецькій міфології. (Афродіта)
3. Яка квітка є символом Валентинового дня? (Троянда)
4. Що називають «валентинками»? (Листівки у вигляді сердечок)
5. На що найбільше схожа половинка сердечка? (на другу половинку).
6. Як звуть малюка з крильцями, який випускаючи стріли з лука змушує закохуватись упольованого? (Купідон або Амур)
8. Як називається пісня, що виконується під балконом коханої? (Серенада)
9. Який найпоширеніший подарунок у світі? (Квіти)
10. Кому лицар віддає своє серце? (Дамі)
11. Символ Дня закоханих. (Янголятко-купідон)
12. Під яким деревом сидять закохані під час дощу? (під мокрим)
Ведуча: Дякуємо конкурсантам за відповіді і просимо журі оголосити набрані командами бали за конкурси «Акторська майстерність» та «Інтелектуальний поєдинок».
Оголошення балів
Ведуча: Переходимо до наступного випробування.
Ведучий:На День святого Валентина усі ми мріємо отримати Валентинку.
Ведуча: І не обов’язково це має бути освічення у коханні, хоча це також дуже приємно.
Ведучий:Ми отримуємо листівки від друзів, рідних і просто знайомих.
Ведуча: Валентинки приємно отримувати, а ще приємніше писати і дарувати.
Ведучий: Особливо цінуються послання виготовлені своїми руками і підписані словами, що линуть від серця особисто для цієї людини.
Ведуча:А чи вміють наші конкурсанти виразити свої почуття за допомогою Валентинки?
Ведучий: Про це ми дізнаємось через деякий час, по закінченню конкурсу «Валентинка».
Ведуча: Із запропонованих матеріалів пари мають виготовити Валентинку та прикрасити її. (5 хв.)
Ведучий: Також на листівці обов’язково повинні бути цікаві афоризми, вірші про дружбу та кохання. Вони можуть бути як серйозними так і гумористичними.
Ведуча: На виготовлення Валентинки відводиться п’ять хвилин. Коли час закінчиться ми зберемо Валентинки і передамо їх журі для оцінювання, тож не забутьте на зворотному боці поставити номер своєї пари .
Ведучий: Тож, починаємо! Час засічено.
Конкурс «Валентинка» д.з.
Ведуча: А поки наші учасники працюютьдля вас , шановні глядачі, музична пауза
Ведучий повідомляємо команди, що час на виготовлення Валентинок сплив.
Ведуча:Усі Валентинки ми передаємо журі. Робота учасників у цьому конкурсі оцінюється за п’ятибальною системою.
Ведучий: А поки журі розглядає листівки ми переходимо до наступного конкурсу, який має назву «Попелюшка».
Ведуча: Наші учасники зараз побувають на місці героїв однойменної казки, а саме виконають ролі Попелюшки та Принца.
Ведучий:Дами сідають на стільці, які стоять півколом. Кавалери, поставте, будь-ласка, стільці для своїх дам.
Ведуча:Хлопці підходять до дівчат і стають перед ними на коліно, знімають із «попелюшок» взуття і запам’ятовують його.
Ведучий:Я плескаю в долоні, а хлопці кидають взуття в центр кола. Тільки не дуже далеко, а то і глядачів пораните і черевичок не знайдете.
Ведуча: Потім «Попелюшки» зав’язують очі хлопцям, а я перемішую взуття.
Ведучий:За моїм сигналом хлопці повзуть на колінах у центр кола і шукають взуття своїх «Попелюшок». Повертаються і взувають їх.
Ведуча: І наприкінці знімають з очей пов’язку.
Ведучий: Підглядати в жодному разі не можна. За нечесну гру учасників команди чекає дискваліфікація і як наслідок втрата балів.
Ведуча: Цей конкурс журі буде оцінювати за трибальною системою.
Ведучий: Усі учасники на місцях і конкурс починається.
Ведучий: музична пауза ( доки лунатиме пісня мої помічники зберуть червоні серця)
Конкурс «Попелюшка»
Ведуча: Конкурс закінчено. Просимо журі оголосити набрані бали за конкурси «Валентинка» і «Попелюшка».
Оголошення балів
Ведучий: Просимо журі підвести остаточні підсумки нашого конкурсу і оголосити Валентина і Валентину нашого свята.
Ведуча: І просимо вельмишановне журі підвести підсумки і оголосити Валентина і Валентину нашого свята.
Оголошення результатів конкурсу
Звучить урочиста музика. Журі оголошує підсумки програми. Голова журі нагороджує учасників програми за такими номінаціями:
- «Найромантичніша пара»
- «Найвеселіша пара»
- «Найвигадливіша пара»
- «Найгарніша пара»
- «Пара глядацьких симпатій»
- «Ідеальна пара Валентин та Валентина »(переможці програми, які набрали найбільше балів).
Ведучий: Бережіть своє кохання, плекайте його, як плекає дбайливий господар виноградну лозу, адже кохати людину – це велике щастя і велика відповідальність, це готовність до самопожертви , це безмірне розуміння та бажання принести своїм коханням трепетну мить радості.
Ведучий: Ну от і закінчилась наша розважальна програма
Ведучий: До зустрічі.
Бланк результатів
КОНКУРСНО-РОЗВАЖАЛЬНА ПРОГРАМА
до Дня Святого Валентина
Валентин і Валентина
Конкурс |
Команда |
|||||
бали |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Упізнай пару |
|
|
|
|
|
|
Компліменти на швидкість |
5 |
|
|
|
|
|
Акторської майстерності |
5 |
|
|
|
|
|
Інтелектуальний поєдинок |
1 за кожну відповідь |
|
|
|
|
|
Валентинка |
5 |
|
|
|
|
|
Попелюшка |
3 |
|
|
|
|
|
Всього набрано балів |
|
|
|
|
|
|
Зайняте місце |
|
|
|
|
|
|
Номінації: Валентин і Валентина,
Найромантичніша пара» , «Найвеселіша пара», «Найвигадливіша пара» , «Пара глядацьких симпатій».