конспект 3 уроку з теми "Іграшки " в 2 класі за підручником Доценко, Євчук розрахований на учнів з базовими знаннями вживання присвійних займенників в англійській мові.
2 клас
Урок 3
Урок комбінований
Тема «Toys»
Підтема: Наші іграшки. Формування граматичних навичок використання присвійних займенників.
Мета уроку:
- опрацювати вживання присвійних займенників відповідно до особових;
Outcomes: - by the end of the lesson pupils will be able to differentiate possessive pronouns using them in proper cases
Equipment: flash-cards, іграшки, відеозаписи пісень, дошка, картки ‘Go Fish”
Procedure
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)
2.1. Актуалізація опорного матеріалу.
- повторення пісні Video “What is it?” Toys
https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E
( під час перегляду відео учні повторюють питання та назви іграшок)
1. What have you got?
I a ? and I a ?
2. What have not you got?
I a ? but I a ?
I have got a …. Who has got a….?
2.2. Introducing New Grammar Material
Ex 1. Page 80 – read the text and say кому належать іграшки
Your car, his car, my car
Your teddy, my teddy, her teddy
Your ball, my ball, their ball
Your train, my train, our train
I – my You – your
He – his We – our
She – her They – their
(опрацювати хором та індивідуально, за допомогою флеш-карток із присвійними та особовими займенниками)
2.3. Відпрацювання нового матеріалу
- До малюнків підставляти особу та утворювати словосполучення
E.g. his car, my ball, their train
- скласти речення за лексико-граматичною структурою та провідміняти його з різними займенниками (хором та індивідуально)
It is his car.
2.4. Фізкультхвилинка – покажіть та назвіть ті іграшки, які є вашими It is my…. (показують по черзі за бажанням)
2.4. Reading
Ex 4 p 81 –l [l] (в яких словах сьогодні ми зустрічали такий звук?)
(розділити дошку на дві частини – його та її, розвісити картки із зображенням іграшок порівну, завдання учнів скласти речення за мовленнєвим зразком уроку)
Rise your hands and jump up high
Wave your hands and say “Good bye!”