Конспект 3 уроку для 2 класу на тему "Іграшки" до підручника Доценко, Євчук

Про матеріал

конспект 3 уроку з теми "Іграшки " в 2 класі за підручником Доценко, Євчук розрахований на учнів з базовими знаннями вживання присвійних займенників в англійській мові.

Перегляд файлу

2 клас

Урок 3

Урок комбінований

Тема «Toys»

Підтема: Наші іграшки. Формування граматичних навичок використання присвійних займенників.

Мета уроку:

- опрацювати вживання присвійних займенників відповідно до особових;

  • Формувати навички правильної вимови, логічного викладу, побудови речення;
  • Розвивати фонематичний слух;
  • Виховувати повагу до чужого майна.

Outcomes: - by the end of the lesson pupils will be able to differentiate possessive pronouns using them in proper cases

Equipment: flash-cards, іграшки, відеозаписи пісень, дошка, картки ‘Go Fish”

Procedure

  1. Org moment + Greeting
    1.        Give me Five (повторення правил поведінки під час уроку + total physical response): Legs are crossed, hands are still, ears listen, eyes watch, lips zipped.

C:\Users\Зоя\Documents\dad8648431d12722a623aaf2b4137e46.png

  1.        Greeting Song “Every day I go to school”

https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU

 

  1.        Warming up  “ How are you, …..? How is he/she?

(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)

 

  1. The Main Part of the Lesson

2.1. Актуалізація опорного матеріалу.

- повторення пісні Video “What is it?” Toys

https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E

( під час перегляду відео учні повторюють питання та назви іграшок)

  • Picture Dictation – вчитель малює схематично іграшки на дошці і питає

1. What have you got?

I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg a ?  and I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg a ?

2. What have not you got?

I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpgC:\Users\Зоя\Documents\icon-crossed-hands-clenched-into-fists-on-vector-20914284.jpg  a ? but I C:\Users\Зоя\Documents\Hand_-_Fingers.jpg a ?   

 

  1. Who has got? Активність “Go Fish” – кожен учень отримує свою картку із зображенням певної іграшки, завдання назвати свою іграшку та запитати про наступну.

I have got a …. Who has got a….?

 

2.2. Introducing New Grammar Material

Ex 1. Page 80 – read the text and say кому належать іграшки

Your car, his car, my car

Your teddy, my teddy, her teddy

Your ball, my ball, their ball

Your train, my train, our train

  • Що ми помічаємо? Кожній особі належить своя річ

I – my                                You – your

He – his                              We – our

Sheher                             Theytheir

(опрацювати хором та індивідуально, за допомогою флеш-карток із присвійними та особовими займенниками)

2.3. Відпрацювання нового матеріалу

- До малюнків підставляти особу  та утворювати словосполучення

E.g. his car, my ball, their train

- скласти речення за лексико-граматичною структурою та провідміняти його з різними займенниками (хором та індивідуально)

It is his car.

  • Ex 3 page 81 – look and say

2.4. Фізкультхвилинка – покажіть та назвіть ті іграшки, які є вашими It is my…. (показують по черзі за бажанням)

2.4. Reading

Ex 4 p 81 –l [l] (в яких словах сьогодні ми зустрічали такий звук?)

  • Частина друга – читають, обирають правильний варіант, пояснюють

 

 

 

  1. The Final Part of the Lesson
    1.        Summing up

(розділити дошку на дві частини – його та її, розвісити картки із зображенням іграшок порівну, завдання учнів скласти речення за мовленнєвим зразком уроку)

 

  1.        Saying Good Bye

               Rise your hands and jump up high

               Wave your hands and say “Good bye!”

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
568
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку