Конспект"Бджілка й квітка"

Про матеріал
Продовжувати вчити дітей впізнавати й називати квіти луків.Вчити складати речення,відповідати на запитання за змістом оповідання.Розвивати зв’язне мовлення,фантазію,уяву,пам'ять. Виховувати любов та бережливе ставлення до природи,дружні стосунки,бажання допомагати одне одному.
Перегляд файлу

Тема:Квіти й бджілка

Зміст:Продовжувати вчити дітей впізнавати й називати квіти луків.Вчити складати речення,відповідати на запитання за змістом оповідання.Розвивати зв’язне мовлення,фантазію,уяву,пам'ять.Виховувати любов та бережливе ставлення до природи,дружні стосунки,бажання допомагати одне одному.

Матеріал:Іграшка-бджілка,картинки із зображенням різних квітів,аркуші паперу,олівці,фарби.

 

Хід заняття

Вихователь:Настала весна,пригріло сонечко,від зимової сплячки прокинулись комахи.А одна із комашок залетіла до нас в гості. А хто саме- відгадайте.

 Наче птиця крила має,

 Все літає,все співає,

 Я медок вам ношу,

 Не чіпайте,бо вкушу.(Бджілка)

Вихователь показує бджілку на палиці.

-Де живе бджілка?Чому бджілки люблять літати над квітами? Яке прислів’я ви знаєте про бджілку? (Бджола мала,а й та працює).

А ви любити працювати? Кому ви допомагаєте вдома? А що ви любите робити?Давайте ви про це зараз не розповісте,а покажите мімікою,жестами.рухами. А бджола буде відгадувати.

Гра»Вгадай,що я роблю»

-Наша бджілка літала на луки,де розквітло багато квітів.Давайте впізнаємо їх.

Дидактична гра»На яку квітку сіла бджілка»

На дошці виставлені картинки із зображенням різних квітів,а вихователь,саджаючи бджілку на кожну квітку,пропонує дітям назвати та описати її.

Вихователь: Бджілка подружилася з вами,але у неї є давня подружка-фіалка.Одного разу фіалка спасла бджілку від лихої негоди.Вам цікаво як це сталося? Тоді слухайте.

    Фіалка і бджілка

Подружили бджілка і фіалка.Фіалка в полі  дивилась на світ своїм радісним фіолетовим оком. А бджілка жила у вулику. Багато разів на день прилітала вона до фіалки-брала пилок і нектар. Раділа фіалка своїй подрузі. Та ось прилетіла бджілка,дивиться,а фіалка закрила свою квітку,схилила журливо голівку.»Чому це ти,фіалко,зажурилася,чому квітку свою закрила?»-питає бджілка.

-Ой лети,бджілко,додому,а потім справді пішов дощ.

Запитання

-Якого кольору фіалка?

-Що брала бджілка у фіалки?

-Чому раділа фіалка своїй подрузі?

Вихователь:Діти,подивіться,який сильний дощ пройшов,доки ми розмовляли з бджілкою та фіалкою. Він навіть зітер усі кольори квіточок.

-Давайте намалюємо різнокольорові квіти за допомогою олівців та фарб.

Самостійна робота дітей

Підсумок

Вихователь:Молодці,що допомогли бджілці.Тепер їй буде до кого прилітати в гості,адже ваші намальовані квіти утворили цілу галявину.

docx
Додано
31 січня
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку