Конспект заняття
з використанням лего-конструктора
«Подорож в чарівну лего-країну»
в старшій групі
Мета:
Розвиток здібностей дітей до наочного моделювання через лего - конструктор.
Завдання:
- Моделювати об'єкти реального світу, на основі LEGO - конструктора;
- Продовжити знайомити з деталями конструктора способами кріплення;
- Формувати вміння конструювати за зразком;
- Формувати комунікативні навички дітей при роботі в колективі;
- Збагачувати словниковий запас;
- Розвивати зорове і просторове сприйняття, мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику;
- Розвивати інтерес до конструктивної діяльності за допомогою конструктора LEGO.
Планований результат:
Розвинути пізнавальні вміння і навички дітей, зібрати модель тварини, навички кріплення деталей.
Матеріал:
LEGO - людина, індивідуальні набори з деталями конструктора, екран, ноутбук, запис диктофона, схеми на кожну дитину.
Хід заняття
Організаційний момент
Привітання один одного:
Зібралися всі дітки в коло, (встають в коло)
Я твій друг (руки до грудей)
І ти мій друг! (Простягають руки один до одного)
Міцно за руки візьмемося (беруться за руки)
І один одному посміхнемося! (Посміхаються)
(Звучить загадкова музика (Гаррі Поттер). На повітряній кулі спускається лего чоловічок)
Запис: Я лего людина. Я прилетів до вас з чарівної країни лего. Вночі там був ураган. Коли ми вранці прокинулися, то побачили, що улюблений зоопарк зруйнований, а звірі розбіглися. Допоможіть нам.
Вихователь: Діти ви згодні допомогти лего людині? Подивіться він такий цікавий, незвичайний. Чим же він незвичайний?
(Відповіді дітей)
(Він зроблений з деталей лего конструктора).
-А, як називається цей конструктор?
(Відповіді дітей)
(Дупло)
Вихователь: Він потрапив до нас з чарівної країни. Щоб йому допомогти нам треба туди полетіти. Щоб ніхто не загубився в дорозі, міцно зчепилися мізинцями, як деталі лего. Тепер можна вирушати в дорогу.Давайте разом скажемо:
(Друзів з собою візьми і в лего країну прилети)
Вихователь:: Ми з вами в лего країні. А ось і зоопарк. Подивіться, всі стіни зоопарку зруйновані. Чи зможемо ми їх відновити? А як? Зберігся лише фундамент. Давайте, уважно, розглянемо, з чого він зроблений? (З деталей лего конструктора).
-Чи всі деталі одинакові? Назвіть, які деталі ви знаєте? (Показ - цегла 2 * 2 і тд).
-А що є у конструктора для кріплення?
-Як деталі з'єднуються між собою? (Кнопки, шипи).
-Візьміть контейнери з деталями, розташовуйтесь позручніше, але так, щоб усім вистачило місця. Будемо відновлювати стіни (з чого будемо будувати стіну і, чим будемо закріплювати? (Відповіді дітей)
-Ставте цеглинки щільно, без щілин і прорізів (будівництво)
Нам залишилося закріпити стіни в місцях з'єднання. Побудувати вхід. Зоопарк відновлений.
Вихователь: Дітки, дайте відповідь, будь ласка, що таке зоопарк?
(Зоопарк - місце, де живуть дикі тварини).
-Навіщо людям потрібен зоопарк?
(В зоопарку люди вивчають поведінку диких тварин, піклуються про них).
Фізкультхвилинка(відео на екрані на вибір вихователя про тварин)
Вихователь: Дітки, подивіться, який чудовий вийшов у нас зоопарк. Жителі лего країни будуть приходити в зоопарк, і розглядати і кого вони побачать? (Відповіді дітей). Але в чарівному зоопарку немає тварин. А яких тварин ви знаєте? (Відповіді дітей).
У лего людини збереглися фотографії тварин, які жили в зоопарку. Діти ми в чарівній лего країні, значить тварин можна зібрати з деталей лего. На мольберті схеми тварин, зроблених з конструктора лего. Візьміть по одній схемі того тварини, яку ви б хотіли зібрати і сідайте за столи. Знайдіть таку ж схему і приступайте до створення тварин.
-Давайте, подивимося, хто у нас вийшов. Давайте з вами відкриємо зоопарк.
(Розповіді дітей про тварин яких вони сконструювали (як його звуть? Що він любить робити? Чи є у нього друзі? Хто його сусід по зоопарку)
-Лего людині і всім жителям чарівної країни я думаю сподобається зоопарк.який ми з вами їм побудували. Ось як в лего країні буває, все що, побудуєш оживає.
(Звуки тварин - по звуку діти визначають, яка тварина ожило)
-А нам пора повертатися в дитячий сад. Встаньте в коло і з'єднайте долоні, як ви з'єднували деталі міцно - міцно. Закривайте очі - ми відлітаємо додому.
Рефлексія:
Вихователь: Лего людина дякує вам за допомогу дітки.
1.Кому ми сьогодні допомагали?
2 Як ми допомагали?
3 Що ми робили для цього?
4 Що було найважчим для вас? А що легким?