«Подорож в чарівну лего-країну»

Про матеріал
Розвиток здібностей дітей до наочного моделювання через лего - конструктор.
Перегляд файлу

Конспект заняття

з використанням лего-конструктора

«Подорож  в чарівну  лего-країну»

в старшій групі

 

Мета:

 Розвиток здібностей дітей до наочного моделювання через лего - конструктор.

 

Завдання:

- Моделювати об'єкти реального світу, на основі LEGO - конструктора;

- Продовжити знайомити з деталями конструктора способами кріплення;

- Формувати вміння конструювати за зразком;

- Формувати комунікативні навички дітей при роботі в колективі;

- Збагачувати словниковий запас;

- Розвивати зорове і просторове сприйняття, мислення, увагу, пам'ять, дрібну моторику;

- Розвивати інтерес до конструктивної діяльності за допомогою конструктора LEGO.

 

Планований результат:

Розвинути пізнавальні вміння і навички дітей, зібрати модель тварини, навички кріплення деталей.

 

Матеріал:

LEGO - людина, індивідуальні набори з деталями конструктора, екран, ноутбук, запис диктофона, схеми на кожну дитину.

 

Хід заняття

Організаційний момент

 

Привітання один одного:

Зібралися всі дітки в коло, (встають в коло)

Я твій друг (руки до грудей)

І ти мій друг! (Простягають руки один до одного)

Міцно за руки візьмемося (беруться за руки)

І один одному посміхнемося! (Посміхаються)

 

(Звучить загадкова музика (Гаррі Поттер). На повітряній кулі спускається лего чоловічок)

Запис: Я лего людина. Я прилетів до вас з чарівної країни лего. Вночі там був ураган. Коли ми вранці прокинулися, то побачили, що улюблений зоопарк зруйнований, а звірі розбіглися. Допоможіть нам.

 

Вихователь: Діти ви згодні допомогти лего людині? Подивіться він такий цікавий, незвичайний. Чим же він незвичайний?

(Відповіді дітей)

(Він зроблений з деталей лего конструктора).

-А, як називається цей конструктор?

(Відповіді дітей)

(Дупло)

Вихователь: Він потрапив до нас з чарівної країни. Щоб йому допомогти нам треба туди полетіти. Щоб ніхто не загубився в дорозі, міцно зчепилися мізинцями, як деталі лего. Тепер можна вирушати в дорогу.Давайте разом скажемо:

(Друзів з собою візьми і в лего країну прилети)

Вихователь:: Ми з вами в лего країні. А ось і зоопарк. Подивіться, всі стіни зоопарку зруйновані. Чи зможемо ми їх відновити? А як? Зберігся лише фундамент. Давайте, уважно, розглянемо, з чого він зроблений? (З деталей лего конструктора).

-Чи всі деталі одинакові? Назвіть, які деталі ви знаєте? (Показ - цегла 2 * 2 і тд).

-А що є у конструктора для кріплення?

-Як деталі з'єднуються між собою? (Кнопки, шипи).

-Візьміть контейнери з деталями, розташовуйтесь позручніше, але так, щоб усім вистачило місця. Будемо відновлювати стіни (з чого будемо будувати стіну і, чим будемо закріплювати? (Відповіді дітей)

-Ставте цеглинки щільно, без щілин і прорізів (будівництво)

Нам залишилося закріпити стіни в місцях з'єднання. Побудувати вхід. Зоопарк відновлений.

Вихователь: Дітки, дайте відповідь, будь ласка, що таке зоопарк?

 (Зоопарк - місце, де живуть дикі тварини).

-Навіщо людям потрібен зоопарк?

(В зоопарку люди вивчають поведінку диких тварин, піклуються про них).

 

Фізкультхвилинка(відео на екрані на вибір вихователя про тварин)

 

Вихователь:  Дітки, подивіться, який чудовий вийшов у нас зоопарк. Жителі лего країни будуть приходити в зоопарк, і розглядати і кого вони побачать? (Відповіді дітей). Але в чарівному зоопарку немає тварин. А яких тварин ви знаєте? (Відповіді дітей).

У лего людини збереглися фотографії тварин, які жили в зоопарку. Діти ми в чарівній  лего країні, значить тварин можна зібрати з деталей лего. На мольберті схеми тварин, зроблених з конструктора лего. Візьміть по одній схемі того тварини, яку ви б хотіли зібрати і сідайте за столи. Знайдіть таку ж схему і приступайте до створення тварин.

-Давайте, подивимося, хто у нас вийшов. Давайте з вами відкриємо зоопарк.

(Розповіді дітей про тварин яких вони сконструювали (як його звуть? Що він любить робити? Чи є у нього друзі? Хто його сусід по зоопарку)

 

-Лего людині і всім жителям чарівної країни я думаю сподобається зоопарк.який ми з вами їм побудували. Ось як в лего країні буває, все що, побудуєш оживає.

(Звуки тварин - по звуку діти визначають, яка тварина ожило)

-А нам пора повертатися в дитячий сад. Встаньте в коло і з'єднайте долоні, як ви з'єднували деталі міцно - міцно. Закривайте очі - ми відлітаємо додому.

 

Рефлексія:

 

Вихователь:  Лего людина дякує вам за допомогу дітки.

1.Кому ми сьогодні допомагали?

2 Як ми допомагали?

3 Що ми робили для цього?

4 Що було найважчим для вас? А що легким?

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Джуман Наталія
Додано
1 лютого
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку