Конспект бінарного уроку інформатика-технології

Про матеріал
Тема уроку: Основи 3D-графіки та її використання в технологіях. Мета уроку: 1. Навчальна: Ознайомити учнів з основними поняттями 3D-графіки, інструментами для створення 3D-моделей, їх застосуванням у сучасних технологіях. 2. Розвивальна: Розвивати просторове мислення, креативність, навички роботи з цифровими інструментами. 3. Виховна: Формувати відповідальне ставлення до технологій, розуміння їх впливу на сучасне суспільство.
Перегляд файлу

Тема уроку: Основи 3D-графіки та її використання в технологіях.

Мета уроку:

  1. Навчальна: Ознайомити учнів з основними поняттями 3D-графіки, інструментами для створення 3D-моделей, їх застосуванням у сучасних технологіях.
  2. Розвивальна: Розвивати просторове мислення, креативність, навички роботи з цифровими інструментами.
  3. Виховна: Формувати відповідальне ставлення до технологій, розуміння їх впливу на сучасне суспільство.

Обладнання:

  • Комп’ютери з встановленою програмою для 3D-моделювання  Blender, проектор, інтерактивна дошка.
  • Приклади готових 3D-моделей.

Хід уроку

І. Організаційний момент (2 хв.)

  1. Привітання учнів.
  2. Перевірка присутніх.
  3. Оголошення теми та мети уроку.

ІІ. Актуалізація знань (5 хв.)

Метод "Мозковий штурм":

  1. Що таке 2D-графіка? Де вона використовується?
  2. Як ви думаєте, чим 3D-графіка відрізняється від 2D?

Підсумок: 3D-графіка – це спосіб створення тривимірних об'єктів, які можуть бути використані в дизайні, кіно, іграх, архітектурі тощо.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності (3 хв.)

Перегляд відео або демонстрація прикладів використання 3D-графіки у сучасних технологіях:

  • Друк на 3D-принтері.
  • Анімація у фільмах.
  • Моделювання для інженерії чи медицини.

Обговорення: Як це може бути корисно у вашій майбутній професії?

IV. Виклад нового матеріалу (15 хв.)

  1. Що таке 3D-графіка?
    • Основні елементи: вершини, ребра, грані, полігони.
    • Програмне забезпечення для 3D-моделювання.
  2. Основи роботи у програмі Blender:
    • Інтерфейс програми.
    • Основні інструменти: додавання, переміщення, масштабування об'єктів.
    • Просте створення куба, сфери, піраміди.
  3. Застосування 3D-моделей у житті:
    • Архітектура, дизайн.
    • Ігрова індустрія.
    • Розробка прототипів.

V. Практична робота (20 хв.)

Завдання:

  1. Відкрити програму для 3D-моделювання.
  2. Створити спільно один простий об'єкт (гральний кубик).
  3. Змінити розміри, колір та позицію елементів.
  4. Зберегти проєкт.
  5. Роздрукувати створений об’єкт.

VI. Підбиття підсумків (5 хв.)

  1. Обговорення: Що було найцікавішим? З якими труднощами стикнулися?
  2. Запитання для рефлексії:
    • Як 3D-графіка може бути використана у вашому повсякденному житті?
    • Які навички вам варто ще вдосконалювати?

VII. Домашнє завдання (2 хв.)

  1. Знайти та переглянути відеоурок із 3D-моделювання у програмі Blender.
  2. Спробувати самостійно створити простий 3D-об’єкт вдома.

Ресурси:

  1. Blender.org – безкоштовне програмне забезпечення для 3D-графіки.
  2. TinkerCAD.com – онлайн-інструмент для простого 3D-моделювання.
  3. Відеоуроки на YouTube: "Основи Blender" або "TinkerCAD для початківців".

 

docx
Додано
25 листопада
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку