Конспект бінарного уроку з англійської мови та біології для 8 класу на тему "Human’s nutritional and energy needs"

Про матеріал

Конспект бінарного уроку на тему "Human's nutritional and energy needs. Харчові та енергетичні потреби людини." має на меті розширити знання про їжу та її компоненти, сформувати поняття про основні харчові та енергетичні потреби організму людини, розглянути проблеми нестачі й надлишку вітамінів у раціоні; навчити вживанню нових ЛО та впроваджувати вживання лексичного матеріалу в усному мовленні учнів у діалогічній та монологічній формі в процесі розвитку іншомовної комунікативної компетенції, сформувати поняття “proteins”, “fats”,”carbohydrates”, розвивати логічне мислення, аналізувати та порівнювати вплив нестачі та надлишку вітамінів на живий організм, знаходити зв'язки між особливостями складу й функціями біологічних структур, розвивати здібності до логічного викладення інформації, розвивати мовну здогадку, здійснювати диференційовано продуктивні ті репродуктивні мовленнєві дії, розвивати комунікабельність.

Перегляд файлу

Тема: Human’s nutritional and energy needs. Харчові та енергетичні потреби людини.

Цілі уроку: 

Освітня:

-розширити знання про їжу та її компоненти, сформувати поняття про основні харчові та енергетичні потреби організму людини, розглянути проблеми нестачі й надлишку вітамінів у раціоні;

-навчити вживанню нових ЛО  та впроваджувати вживання лексичного матеріалу в усному мовленні учнів у діалогічній та монологічній формі в процесі розвитку іншомовної комунікативної компетенції, сформувати поняття “proteins”, “fats”,”carbohydrates”.

Розвивальна:

-розвивати логічне мислення, аналізувати та порівнювати вплив нестачі та надлишку вітамінів на живий організм, знаходити зв’язки між особливостями складу й функціями біологічних структур;

-розвивати здібності до логічного викладення інформації, розвивати мовну здогадку, здійснювати диференційовано продуктивні ті репродуктивні мовленнєві дії, розвивати комунікабельність.

Виховна: виховувати розуміння значення правильного харчування для збереження здоровя людини.

Обладнання і матеріали: епіграф до уроку, таблиці вмісту вітамінів та елементів у продуктах харчування, схема обміну речовин у людини з навколишнім середовищем, схема «Джерела вітамінів», таблиця «Функції речовин в організмі», малюнки продуктів збагачених поживними речовинами, малюнки продуктів для приготування борщу, складові рецепту, тестові завдання.

Базові поняття і терміни: авітаміноз, гіповітаміноз, гіпервітаміноз, вітаміни, вода, поживні речовини, обмін речовин, енергетичний баланс організму, proteins, fats, carbohydrates, water, vitamins, nutrients.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Ключові компетентності: спілкування державною та англійською мовами, наукове розуміння природи, уміння аналізувати, комунікативна компетентність, вміння інтегрувати знання отримані на різних предметах, формувати висновки, знання та розуміння фундаментальних принципів біології, збереження власного здоров’я.

 

 

«За гроші можна купити ліжко, але не сон; їжу, але не апетит; ліки, але не здоров’я. »

For the money you can buy a bed, but not a dream; food, but not appetite; medicine, but not health.

 Поль Горег, американський лікар

 

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

1.Привітання.

2.Повідомлення теми і мети уроку.

-Сьогодні в нас незвичайний урок, два вчителя обєднали свої знання, для того щоб показати всю важливість правильного харчування.

-We want to start our lesson with the words of American doctor. Look at the blackboard.

-Дуже мудрі слова. Якщо вдуматись в них то випливає, що для людини найцінніше – це її здоров’я. Кожна людина прагне прожити якнайдовше. Здоров’я людини залежить на 50% від способу життя. На цьому уроці ми з вами повинні навчитись правильному, раціональному харчуванню, навчитись вибирати корисні продукти харчування.

 

II. Актуалізація опорних знань учнів

1.Бесіда.

-Людина – багатофункціональний організм, який складається з органів, а вони в свою чергу утворюють системи органів.

-Давайте згадаємо що таке орган?

-Які фізіологічні системи ви знаєте?

-What organs do you know?

-What is organ?

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Розповідь з елементами бесіди.

-В організмі людини відбувається велика кількість хімічних реакцій. Речовини, які надходять в наш організм разом з їжею, використовуються для забезпечення організму людини енергією та побудови її тіла. Організм людини здійснює обмін речовин з навколишнім середовищем.

2.Розгляд схеми з дівчинкою.

-Основні групи речовин, що беруть участь в обміні речовин в організмі людини: білки, жири, вуглеводи, вода, мінеральні речовини, вітаміни.

-Давайте розглянемо, які саме речовини надходять до організму, а які виводяться.

3.Презентація нових ЛО.

-As you can see there are many nutrients that our body needs. These are proteins - білки, fats - жири, carbohydrates - вуглеводи, water – вода,  and vitamins – вітаміни.

-Listen to these words and repeat after me. Let’s write down the new words to your vocabularies.

4.Робота з малюнками та таблицями.

-Давайте розглянемо малюнки продуктів в яких містяться поживні речовини.

-Ми ознайомились з продуктами харчування в які входять білки, жири, вуглеводи, з їх функціями. Для того щоб організм людини був у хорошій формі, кожній людині в залежності від статі і віку потрібна добова кількість речовин.

-Вклейте в зошит пам’ятку, а вдома перегляньте з батьками і проаналізуйте.

-Ще одним необхідним елементом харчування без якого не можна обійтись – це вітаміни. Людина не виробляє вітаміни, а може їх отримати лише з продуктів харчування. Давайте розглянемо схему в яких продуктах містяться які вітаміни.

-Велике значення мають вітаміни, вони потрібні в невеликих кількостях, але без них не можливий нормальний перебіг обміну речовин. 

-У кожного з вас на парті лежать таблички із назвами вітамінів та їх функціями, які вони виконують в нашому організмі. Давайте розглянемо таблиці «Значення деяких вітамінів» . Людина може хворіти і навіть не підозрювати, що її хвороба пов’язана з нестачею, або навпаки з надлишком вітамінів. Давайте розглянемо таблицю «Наслідки нестачі вітамінів».

-Вдома ще раз перегляньте її та постарайтесь запам’ятати які джерела вітамінів запобігають яким захворюванням.

-Name products that contain proteins/ fats/carbohydrates.

-Name products that contain vitamins.

-Вдома запишіть визначення «гіповітаміноз», «авітаміноз», «гіпервітаміноз».

5. Ознайомлення учнів з пам’яткою  про збереження вітамінів у продуктах харчування.   

-Вітаміни знаходяться в продуктах харчування, але під час кулінарної обробки вони руйнуються. Давайте розглянемо пам’ятку про збереження вітамінів.

-Якщо в їжі буде замало або забагато окремих речовин, то в людини порушиться обмін речовин, що призведе до погіршення стану здоров’я.  Ви можете бачити людей з надлишковою масою тіла, або навпаки; з порушеннями зору, з порушенням формування скелету та іншими хворобами, все це – порушення обміну речовин. Щоб запобігти цьому, слід дотримуватися норм збалансованого харчування та підтримувати енергетичний баланс організму.

-Запишемо, що таке збалансоване харчування.

-What diseases due to unbalanced nutrition?

-Тож давайте запишемо, що таке збалансоване харчування.

6.Сценка «Правильне харчування».

-There is a large selection of food in supermarkets. There are not only Ukrainian products.

-How life expectancy depends on proper nutrition?

-Watch the scene and answer this question.

Бабуся-довгожителька: Добрий день, діти. То ти є з Америки?

Американець: Yes, yes.

Бабуся-довгожителька: Це ти, сину, розказуєш, що потрібно робити, аби довго жити. Мені 92, але бабуся моя до 110 протягнула.

Американець: What is «протягнула»?

Бабуся-довгожителька: То це ж прожила, по-нашому. Їла борщ, кашу, запивала компотом із сушених фруктів.

Американець: What is «каша», «борщ»? Це гамбургер такий? А компот – це ваша пепсі?

Бабуся-довгожителька: Да, синку, бідний ти, напевно, в житті нічого доброго не їв, вімовляєш собі у їжі.

Американець: No, no. One liter coca-cola, five snickers кожен день.

Бабуся-довгожителька: Я таку отруту навіть собаці не даю їсти. Нічого ти не знаєш, нічого доброго навчити не можеш. Кола – бридота така, випий краще молока, з’їж банан чи мандарину, випий сік чи чай з шипшини.

Американець: Yes, я можу дозволити купити собі все.

Бабуся-довгожителька: Ні, синку. Великий ти виріс, але не знаєш простого: здоровя не продається.

-How life expectancy depends on proper nutrition?

 

IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів.

1.Приготування борщу.

-What products do you need for cooking Ukrainian borsch? (pork, beet, potatoes, tomatoes, cabbage, carrot, onion, pepper, beans, parsley, garlic, salt)

-Put steps of cooking borsch in the right order.

  • Wash meet and put it to boil
  • Add some salt
  • Add sliced beet and beans
  • Add potatoes
  • Add fried carrots with onion and tomato paste
  • Add chopped cabbage
  • Add pepper and parsley
  • Enjoy your meal 

-Divide using products into three columns: proteins, fats, carbohydrates, vitamins.

2. Самостійне виконання тестових завдань.

-Well done, we cooked borsch, learned about vitamins, proteins, fats, carbohydrates. And now let’s do the test. You have 6 tasks from Biology and 6 tasks from English.

1.Універсальним розчинником є…

а)бензин   б)олія   в)спирт   г)вода

2.До жиророзчинних вітамінів належать:

а)В2(рибофлавін)   б)В1 (тіамін)   в)В6 (піридоксин)   г)А (ретинол)

3.Серед речовин найбільшу добову потребу людини становлять:

а)білки   б)жири   в)вуглеводи   г)вітаміни

4.Цингу спричиняє нестача вітаміну:

а)С   б)РР   в)D   г)А

5.Найчастіше авітаміноз виникає:

а)восени   б)узимку   в)навесні   г)улітку

6.Гіпервітаміноз виникає внаслідок:

а)нестачі вітамінів у їжі   б)відсутності вітамінів у їжі   в)недостатнього харчування

г)надмірного захоплення вітамінними препаратами

7.Fats are:

a)oils   b)vegetables   c)eggs   d)bread

8.Proteins are:

a) a)oils   b)vegetables   c)meat and fish   d)bread

9.Carbohydrets are:

a) a)oils   b)vegetables   c)salt and sugar    d)bread

10. Substances that are removed from the body:

a) carbon dioxide   b)vitamins   b)fats   c)proteins

11.What vitamin does not exist?

a)A   b)B   c)C   d)Z

12.Desease caused by a lack of vitamins in food:

a)hypervitaminosis   b)avitaminosis   c)hypovitaminosis   d)stomach ache

3.Питання до учнів.

-Які поживні речовини потрібні організму людини?

-Чому харчування людини має бути збалансованим?

-What foods contain a lot of vitamins?

-Let’s remember the epigraph. How do you understand  its meaning?

-Яке відношення ці слова мають до нашого уроку?

 

V. Домашнє завдання.

-Learn the new words, write the healthy recipe.

-Дома ви вивчаєте визначення хвороб пов’язаних з вітамінами, таблиці «Значення деяких вітамінів», «Наслідки нестачі вітамінів»

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку