Конспект до уроку інформатики для 3 класу 25 урок "Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Змінювання та вдосконалення текстів."

Про матеріал

Розгорнутий конспект уроку інформатики для 3 класу "Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Змінювання та вдосконалення текстів." Містить парктичну роботу та інструкцію до неї!

Перегляд файлу

 

Урок №25

 Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Змінювання та вдосконалення текстів.

 3  клас

 

Урок 25

Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Змінювання та вдосконалення текстів.

Мета :

  • навчальна: поглибити та систематизувати розуміння понять «текстовий редактор», «текстова інформація», «редагувати текст», «форматувати текст», «середовище текстового редактора», «основні команди редагування», «вирізати», «вставити», «копіювати», «буфер обміну»; ознайомити з алгоритмом дій під час копіювання та переміщення тексту, фрагментів тексту; розширити і поглибити знання про можливості текстового редактора .
  • розвивальна: розвивати логічне мислення; алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; формувати вміння сприймати розповідь учителя; формувати вміння самостійно працювати за комп’ютером; стимулювати активну пізнавальну діяльність.
  • виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки;  уважність та спостережливість; інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість; виховувати творчість та креативність; вчити правильній організації робочого часу.

Тип уроку: комбінований урок

Обладнання та наочність: інтерактивна дошка , проектор , комп’ютери, підручники, презентація, інструктивна картка «Правила роботи за комп’ютером», інструктивна картка «Вправи для очей».

Програмне забезпечення: текстовий редактор Microsoft Word

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом
  • Повідомлення теми і мети уроку

 

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 Повторення раніше вивченого матеріалу

  • Давайте пригадаємо, що ми вивчали на минулому уроці?
  • Яке призначення клавіші ПРОБІЛ?
  • Яке призначення клавіші ENTER?
  • Яке призначення клавіші SHIFT?
  • Яке призначення клавіші CAPS LOCK?
  • Яке призначення клавіші BASKSPACE?
  • Яке призначення клавіші DELETE?
  • Назвіть основні елементи вікна текстового редактора Microsoft Word?
  • Для чого потрібна смуга прокручування?
  • Для чого потрібен рядок стану?
  • Що означає «редагувати текст»?
  • Що означає «форматувати текст»?
  • Які основні інструменти форматування тексту?
  • Як можна переміщуватися в тексті? За допомогою чого можна переміщуватися в тексті?
  • Як переміщуватися в тексті за допомогою клавіатури?
  • Як переміщуватися в тексті за допомогою комп’ютерної мишки?
  • Як виділити одне слово за допомогою комп’ютерної  мишки?
  • Як виділити цілий абзац за допомогою комп’ютерної мишки?
  • Як видалити символ справа від курсора?
  • Як видалити символ зліва від курсора?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя з елементами бесіди

  • Сьогодні ми почнемо поговоримо про редагування! Давайте пригадаємо, що ж означає слово редагувати?
  • Правильно, редагування – це внесення змін, доповнень та виправлень.
  • Є три основні команди редагування . Це вирізати, вставити та копіювати. За допомогою цих команд ми будемо переміщувати та копіювати фрагменти тексту.
  • Давайте подумаємо, що означає слово «копіювати» та «перемістити»? Копіювати – це означає створити точну копію тексту. Перемістити – означає вирізати з певного місця текст і вставити його в потрібне місце. А якщо текст копіюється чи переміщується давайте подумаємо де ж він в ці кілька секунд зберігається?
  • Ці кілька секунд наш фрагмент тексту зберігається в буфері обміну. Буфер обміну – це ділянка пам’яті, у якій тимчасово зберігається скопійований об’єкт.
  • Алгоритм копіювання тексті. Спочатку нам необхідно виділити фрагмент тексту за допомогою комп’ютерної мишки або клавіатури. Потім вибрати команду Копіювати, поставити курсор у відповідне місце і вибрати команду Вставити. Ось і все.
  • Алгоритм переміщення тексту. Спочатку нам необхідно виділити фрагмент тексту , вибрати команду Вирізати, поставити курсор у відповідне місце та вибрати команду Вставити.

 

 

 

 

IV. Усвідомлення набутих знань

Інтерактивна гра «Призначення основних клавіш клавіатури»

З’єднай зображення клавіші з її призначенням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна гра « Склади алгоритм копіювання фрагментів тексту»

Необхідно розставити команди та зображення в правильному порядку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтерактивна гра « Склади алгоритм переміщення  фрагментів тексту»

Необхідно розставити команди та зображення в правильному порядку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Фізкультхвилинка

Віконце ми відкрили,

Повітря запросили

До нашої кімнати

У гості завітати.

Всі руки піднімемо,

та глибоко вдихнемо.

Раз – два, раз – два,

дружніше

Легені тренувати.

 

VІ. Формування вмінь та навичок

Розповідь учителя

Наше завдання сьогодні навчитися копіювати та переміщувати текст.

 

 

  • Пригадуємо правила роботи за комп’ютером

(учні називають по одному правилу кожен)

Практична робота за комп’ютером

І етап

Відкрити текстовий документ «Дні тижня». Переглянути його та знайти помилки. Нам потрібно розмістити дні тижня в правильному порядку, використовуючи алгоритм переміщення фрагментів тексту.

ІІ етап

Відкрити текстовий документ «Місяці». Переглянути його та знайти помилки. За допомогою команд для переміщення фрагментів тексу розмістити місяці в правильній послідовності. Після кожного слова написати слово «місяць» за допомогою алгоритму копіювання фрагментів тексту.

ІІІ етап

Потрібно відкрити текстовий редактор Microsoft Word та продовжити введення тексту. Форматувати текст за зразком.

 

Результат пошуку зображень за запитом "вправи для очей"Релаксація

Гімнастика для очей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Підбиття Підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Тріщук І.В.                                                          1                                             Клесівська ЗОШ І-ІІ ступенів-ліцей

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
6454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку