доброго вечора. пропоную вашій увазі конспект власного заняття у дитячому садочку. я особисто його провела. всім сподобалося. буду рада якщо ше комусь пригодиться
Бойко Надія Іванівна, вихователь вищої категорії Дата народження: 08.03.1962 р. Посада: вихователь Закінчила Кременецьке педагогічне училище за спеціальністю “Дошкільна освіта” у 1981 р. та Тернопільський педінститут ім. Я. Галана
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Одним із головних завдань сучасної дошкільної освіти – плекання індивідуальності дитини, формування у дитини потреби самовизначення та самовдосконалення. За твердженням науковців, зокрема А. Богуш, найкраще це відбивається під мовленнєвої діяльності дітей.
Номер слайду 5
“Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами дидактичних ігор та інноваційних технологій”
Номер слайду 6
Мова – це не лише засіб спілкування, а й спосіб сприйняття світу, відтворення його у свідомості людини та дитини.
Номер слайду 7
У новій редакції Базового компонента дошкільної освіти виділено окрему освітню лінію “Мовлення дитини” . Базовий компонент вимагає від дитини певного рівня мовленнєвої освідченості, передбачає навчання дітей різних видів мовленнєвої компетентності вже з раннього віку з тим, щоб до кінця дошкільного віку дитина засвоїла відповідні знання, вміння і навички необхідні їй для спілкування.
Номер слайду 8
Для формування мовленнєвої компетентності у дошкільників я використовую наступні форми роботи: Складання розповідей за картинами Мовленнєві хвилинки Читання художньої літератури Спостереження Сюжетно- рольові ігри Бесіди Дидактичні ігри Заняття
Номер слайду 9
Із розвитком суспільства та нашої держави в цілому дедалі глибше вивчаються та впроваджуються в навчальний процес сучасні інноваційні технології
Номер слайду 10
Технологія мовленнєво-творчого розвитку Н.В. Гавриш Методика розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників А.М. Богуш Методика використання схем-моделей для навчання дітей описових розповідей Т. Ткаченко Технологія роботи з казкою за методикою Л.Б. Фесюкової Використання спадщини В.О. Сухомлинського
Номер слайду 11
Спадщина В.О. Сухомлинського: Опираючись на його досвід я застосовою такі форми роботи з дітьми: казкові подорожі, літературні вікторини, ігри-драматизації, досліди за морально-етичними творами В.Сухомлинського, складання казок, складання розповідей за допомогою ілюстрацій-підказок.
Номер слайду 12
Цікава і доступна розроблена Фесюковою універсальна схема роботи з казкою: 1.Назва казки 2. Моральний урок 3. Виховання добрих почуттів 4. Мовленнєва зарядка 5. Розвиток мислення та уяви
Номер слайду 13
Схема ознайомлення дітей з предметами за методикою А.М. Богуш: 1) первинне ознайомлення з предметом і його назвою; 2) дослідження властивостей предметів: колір, відтінки, форма, розмір, звуки, шуми; співвідношення в просторі; рух предмета; назва деталей предмета; 3) групування.
Номер слайду 14
Оскільки важливим завданням є збагатити душу дитини добром, сприяти розвитку мовлення дитини то я обрала для себе гурткову роботу “Театр і казка”
Номер слайду 15
Широко застосовую під час роботи дидактичні ігри мовленнєвої спрямованості: “Картинку опиши, про героя розкажи” “Добрий, злий” “Впізнай твір В.О. Сухомлинського за картинкою” “Впізнай та опиши тварину” “З якої казки герой” “Скажи який?яка?яке?”
Номер слайду 16
Номер слайду 17
НАША ГРУПОВА КІМНАТА
Номер слайду 18
Номер слайду 19
КУТОЧОК ПРИРОДИ
Номер слайду 20
Ігрова зона
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Національний куточок
Номер слайду 24
Використання дидактичних ігор у роботі з дітьми
Номер слайду 25
Бесіди з дітьми за картинками:
Номер слайду 26
Заняття за методикою В.О. Сухомлинського
Номер слайду 27
Заняття з сенсорного розвитку
Номер слайду 28
Інтегроване заняття з мовленнєвого та пізнавального розвитку з дітьми 4-го р.ж. на тему “На гостину до зимоньки”
Номер слайду 29
Заняття з мовленнєвого розвитку (за творами В.О. Сухомлинського) на тему: “Рідна мова! Як її не знати, як же ж не любити її….” з дітьми 5-6 р.ж.
Номер слайду 30
Також я беру активну участь у семінарах-практикумах, брейн-рингах та педрадах
Номер слайду 31
У своїй роботі я тісно співпрацюю з батьками вихованців та їх сім'ями. Проводжу: Батьківські лекторії Батьківські збори Бесіди Рекомендації для батьків Виготовляю папки-пересувки
Номер слайду 32
“Як з малого деревця дбайливий садівник зміцнює корінь, від сили якого залежить життя рослини, так і педагог повинен дбати про прищеплення своїм вихованцям почуття любові до сім‘ї, родини, Батьківщини, його мови”