Конспект заняття з ліплення для дітей середньої групи «Частування для ляльок печиво »
Програмовий зміст:
Вчити ліпити частування для ляльок - печиво з пластиліну. Вчити прикрашати вироби візерунком. Продовжувати формувати вміння працювати акуратно. Виховувати прагнення робити щось для інших. Заохочувати самостійність, розвивати дрібну моторику.
Матеріал до заняття:
Пластилін, підставки - дошки для ліплення, серветки (на кожну дитину); лялька Катя, піднос для розміщення виліплених дітьми частувань, чайний посуд, картинки на панно і коромислах.
Форма організації діяльності дітей-групова
Методи: наочний, словесний, практичний, ігровий.
Методичні прийоми:
Застосування ігрових і сюрпризних моментів (на початку заняття, в гості до дітей приходять лялька Катя) Розгляд готових виробів (страв) виготовлених вихователем, показ способу ліплення печива.
Хід заняття.
Вихователь: -Діти, у нас сьогодні гості, давайте привітаємося все разом: «Доброго ранку!».
Вихователь: - Діти! Подивіться, хто до нас ще прийшов в гості?
Діти: - Лялька Катя
Вихователь: -Так, до нас прийшла лялька Катя! Подивіться, яка вона сьогодні красива, ошатна. Адже у неї сьогодні день народження і вона хоче, щоб це було справжнє свято. Вона запросила на нього своїх подружок ляльок, щоб попити чай.
-Діти, ви хочете допомогти ляльці Каті влаштувати день народження? Відповіді дітей.
-Як ви думаєте, які зазвичай частування подають до чаю? (картинки на коромислах з кондитерськими виробами для підказки).
Відповіді дітей: (торти, тістечка, печиво, цукерки).
-Хто робить ці вироби? Відповіді дітей (кондитер).
-Правильно, кондитер.
-Подивіться печиво, яке приготувала кондитер ляльці Каті на день народження.
-Красивое печиво?
Відповіді дітей (гарне).
-Який воно форми? (круглої).
Вихователь: - Правильно! Молодці!
-Діти, а зараз я запрошую вас пограти.
Фізкультурна хвилинка
Руки догори піднімаємо,
А потім їх опускаємо,
А потім до себе притиснемо,
А потім їх розведемо,
А потім швидше, швидше,
Ляскай, ляскай веселіше.
Ліплення печива.
Вихователь просить дітей стати перед столом.
-Діти, підійдіть до мене. (Вихователь пояснює і показує прийом ліплення печива).
- Зараз я вам покажу і поясню, як ми будемо ліпити печиво. Потрібно спочатку скачати кульку, а потім стиснути його долоньками.
-Я беру в руки шматок (називає колір) пластиліну спочатку розминаю його, потім розкочують його в кульку, і здавлюють його долоньками, сплющує його в диск, це і буде у нас печиво. Потім починаю його прикрашати. Для цього відщипую маленький шматочок (вихователь називає колір пластиліну) накладаю його на печиво і ставали у своїй величі, знову відщипую ... і т. Д.
-Подивіться, красиве печиво вийшло?
Діти: Так.
Після ліплення ми все печиво складемо на піднос щоб ввечері лялька Катя показала гостям, яке гарне у нас вийшли печиво.
-А тепер пограємо з нашими ручками. Я буду вимовляти віршик і показувати руху. А ви повторюйте за мною!
Пальчикова гімнастика «Пиріжки»:
-Тест з бабусею катаємо (рухами показуємо, як катаємо тісто качалкою).
-З мамою ліпимо пиріжки. (як зазвичай -ладошка на долоньку в одну сторону, в іншу)
-Ну, а з татом уплітає
-Пірожкі за дві щоки. (Вказівний палець лівої руки на ліву щоку, вказівний палець правої руки-на праву.
-А зараз я хочу щоб ви перетворилися в кондитерів і зліпили печиво.
-Сідай на свої місця. (Вихователь нагадує, як треба сидіти за столом).
-Сидимо красиво, спинка рівна.
-Пріступайте до роботи.
-Візьміть в руки шматок пластиліну (називає колір) спочатку розімніть його, потім скачайте кульку і притисніть його долоньками в диск. Потім прикрасьте його пластиліном іншого кольору.
Самостійна робота дітей.
Діти сідають на свої місця і виконують роботу. Вихователь стежить за їх роботою. Під час виконання завдання допомагає дітям, нагадуючи або частково пояснюючи їм прийоми ліплення. Після закінчення ліплення всі роботи діти ставлять на піднос.
Вихователь: -Діти, яке у вас вийшло гарне печиво! Ляльці Каті дуже подобається. Молодці! Ви все дуже старалися і тому у вас вийшли дуже красиве, різнобарвне печиво.
Вихователь: - Катюша! Прийми від нас частування (показує тацю з печивом). І до чаю всіх гостей клич.
Лялька Катя: - Спасибі, хлопці! Мені дуже сподобалися ваші частування!
Вихователь: - Діти, давайте привітаємо ляльку Катю з днем народження (всі разом):
З днем народження вітаємо!
І бажаємо ми тобі,
Щоб всі тебе любили!
І з тобою всі дружили!
Лялька Катя: - Спасибі вам велике!
Вихователь: - Діти, ляльці Каті пора йти кликати гостей. Давайте попрощаємося з нею.
Діти все разом: -До побачення!
Лялька Катя: До побачення!
Підсумок заняття. рефлексія
Вихователь: - Діти, ось і закінчилося наше заняття.
-Хто приходив сьогодні до нас в гості? Відповіді дітей (лялька Катя).
-Чим ми сьогодні займалися, що ліпили?
Відповіді дітей: (ліпили частування для ляльок).
-Вам сподобалося наше заняття? (Відповіді дітей).
-Діти, ви сьогодні молодці, добре попрацювали. У всіх вийшли гарні печива!
-Настрій гарний?
Діти: - Так!
-Давайте подаруємо наший гарний настрій гостям (діти здувають настрій з долоньки).