Конспект "Формування англомовної діалогічної компетентності"

Про матеріал
ДІалогічна компетентність передбачає формування діалогічних знань, вмінь та навичок.
Перегляд файлу
  • Система вправ для формування англомовної діалогічної компетентності дітей дошкільного віку на засадах використання методу драматизації

Етапи

мета

Ігри та вправи

1

Ознайомлення та поступове введення діалогу-зразка для дітей

Рецептивна вправа

“A friendly talking”

("Look and listen")

Рецептивна вправа

“Listen and repeat”

Рецептивна вправа

“A dialogue”

 

2

Навчити дітей відтворювати репліку діалогу

Репродуктивна вправа

“A snow ball”

Репродуктивна вправа

“A happy train”

Репродуктивна вправа

     “Louder”

 

3

Формувати у дітей вміння відповідати на репліку, проявляти відповідну реакцію

Рецептивно-репродуктивна граматична

“A policeman and a driver”

(Listen and answer)

Рецептивно-репродуктивна вправа

“Roll a ball”

Рецептивно-репродуктивна гра

“A hot potatoe”

4

Залучати дітей до розігрування відповідного діалогу на основі зразка.

Творча гра

“In zoo”

Творча гра

“At the shop”

 

Перший етап формування ДК дітей дошкільного віку на основі використання методу драмтизації передбачає ознайомлення з діалогом. Відтак для дітей запропоновані наступні ігри та вправи.

Рецептивна вправа

“A friendly talking”

("Look and listen")

мета: знайомити дітей з діалогом, вчити сприймати та розуміти репліки як його основні складові, розвивати слухову увагу

Хід роботи

Вихователь пропонує дітям послухати діалоги в різних ситуаціях спілкування — діалог в магазині. За допомогою помічника чи за використання відповідного відео, вихователь показує дітям приклад відповідного діалогу.

Інструкції:

 - Hello, Today we will listen talking at the shop.

- Listen to me.

- You must be attentive.

- We are at the shop.

Talking at the shop

- Good morning.

- Good morning. Welcome!

- What do you want to buy?

- I want apples.

- Ok. Here you are.

- Thank you very much!

- Ones more?

- No thank you.

- Ok. Have a nice day!

- Good bye!

Рецептивна вправа

“Listen and repeat”

мета: знайомити дітей з діалогом, його основними компонентами — репліками, типовими для різних ситуацій спілкування, розвивати слухове сприймання та увагу

Хід роботи

Вихователь разом з дітьми повторює типові діалогічні репліки, які використовуються в більшості ситуативних діалогів. Для ефективного засвоєння матеріалу використовується символічна наочність або жести.

Інструкції:

- Be attentive.

- Listen and repeat after me.

- Hi! Hello

- Good morning/ Good day/ Good afternoon

- How are you?

- Good  buy!

- Have a nice day.

- I am glad to see you.

Рецептивна вправа

“A dialogue”

мета: знайомити дітей з діалогом, вчити повторювати основні репліки, розвивати рецептивні навички, увагу

Хід роботи

Вихователь разом з дітьми промовляє репліки різною інтонацією — радості, здивування, питання і т.д.

Інструкції:

- Listen and repeat after me. Lets repeat musically.

- Hello

- Good bye

- Have a nice day

- Good day

- How are you

- Me too

Другий етап формування ДК дітей дошкільного віку на основі використання методу драматизації передбачає засвоєння дітьми репліки та відповідна реакція на неї. Відтак для дітей запропоновані наступні ігри та вправи.

Репродуктивна вправа

“A snow ball”

мета: знайомити дітей з репліками діалогу, вчити повторювати за вихователем, розвивати уважність та рецептивні навички

Хід роботи

Вихователь бере кульку та кидає по порядку кожній дитині, дитина повторює за вихователем і передає мʼяч.

Інструкції:

- Listen to me and repeat.

- Hello.

- How are you.

- Thank you

- I am fine

- Good day

- Good bye

Репродуктивна вправа

“A happy train”

мета: вчити дітей повторювати репліки діалогу, розвивати рецептивно репродуктивні вміння та навички, розвивати увагу

Хід роботи

Діти стають один за одним разом з вихователем та формують “потяг”, поступово підходять до попередньо розміщених по кімнаті іграшок та повторюють за вихователем фрази. Вихователь виступає у ролі іграшок, бере в руки каже фразу діалогу, а діти мають повторити її.

Інструкції:

- Hello

- How are you?

- I am fine

- Thank you

- Good day

- Good morning

- Have a nice time!

- Welcome! Etc.

Репродуктивна вправа

“Louder”

мета: вчити відповідати на репліки діалогу, повторювати за вихователем, розвивати увагу та слухове сприймання, формувати діалогічні навички

Хід роботи

Вихователь промовляє репліки, а діти мають відповісти та повторити з різною гучністю, ніби “луною”.

Інструкції:

- Be attentive.

- Listen to me and repeat after me louder.

- Hello

- How are you

- I am fine

- Good

- Very nice

- Good bye etc.

Третій етап формування ДК дітей дошкільного віку на основі використання методу драматизації передбачає навчити дітей відповідати на репліки. Відтак для дітей запропоновані наступні ігри та вправи.

Рецептивно-репродуктивна граматична

“A policeman and a driver”

(Listen and answer)

Мета: залучати дітей до діалогу, вчити відповідати на запитання — репліки, розвивати діалогічні вміння та навички

Хід роботи

Вихователь в ролі поліцейського задає питання дітям, а діти мають правильно відповісти

Інструкції:

- Hello!

- Hello!

- What is your name?

- My name is...

- How are you,

- I am...

- Where do you live?

- I live in...

- Have a nice day

- Thank you

- Good bye

- Good bye

Рецептивно-репродуктивна вправа

“Roll a ball”

мета: вчити дітей відповідати на питання  під час діалогу, розвивати рецептивно-репродуктивні вміння та навички

Хід роботи

Вихователь котить дитині мʼяч і задає питання, а дитина має правильно відповісти на нього. Діти також можуть сидіти парами та відповідно запитувати та відповідати одне одного.

Інструкції:

- I will pass you a ball and ask you.

- You must answer to me.

- Pass a ball to each other.

- Hello. Hi!

- How are you? I am fine.

- And you?

- Where do you live?I live in...

- Good bye.

Рецептивно-репродуктивна гра

“A hot potatoe”

мета: вчити дітей відповідати на репліки діалогу, розвивати рецептивно-репродуктивні вміння та навички

Хід роботи

Діти стають в пари, кожній з яких дається умовна “гаряча картопля”, яку треба перекидати один одному та швидко задавати та відповідати.

Інструкції:

- Lets make pairs.

- Stand still.

- Pass each other a hot potatoe and quickly ask and answered.

- Make a dialogue.

- Hi

- Hello

- Nice to meet you

- I am too

- How are you

- I am good. And you?

- I am ok. Thank you.

- See you latet.

- Good bye.

Четвертий етап формування ДК дітей дошкільного віку на основі використання методу драматизації передбачає навчити дітей самостійно формулювати діалог на запропоновану тему. Відтак для дітей запропоновані наступні ігри та вправи.

Творча гра

“In zoo”

мета: розвивати творчу діяльність дітей, вчити розігрувати діалог на запропоновану тему, правильно відповідати на питання

Хід роботи

Дітям пропонується уявити себе тваринами зоопарку, одна дитина-  директор. Він підходить до кожної тварини та запитує її, діти мають правильно відповісти.

Інструкції:

- We are in zoo. You are wild animals.

- One will be a director.

- Hello.

- Hi

- Who are you?

- I am...

- What do you like to eat?

- I like to eat...

- Where do you live?

- I live...

- What can you do?

- I can...

Творча гра

“At the shop”

мета: залучати дітей до діалогу, вчити самостійно формулювати діалог на запропоновану тему

Хід роботи

Дітям пропонується уявити ситуацію в магазині та розіграти відповідні ролі — продавець і покупець, директор та іграшки.

Інструкції:

- We are at the shop.

- Good day.

- Hello.

- Welcome to our shop.

- Thank you

- What do you want?

- I want...

- Get it please

- Thank you

- Good bye

- See you later

A director:

- Who are you?

A toy:

- I am a...

- What do you have?

- I have a...

- What can you do?

- I can...

 

doc
Додано
30 травня 2020
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку