Сюжетно-рольова гра “Перукар”
Етапи роботи |
Мета |
Методи і прийоми роботи |
1 |
Формування у дітей уявлення про професію перукаря, його значення для суспільства, знайомити з основним приладдям перукаря, виховувати повагу до професії та доброзичливість. |
Бесіда та перегляд серії картинок «Робота перукаря». Етична бесіда про культуру поведінки в громадських місцях. Бесіда за прослуханим оповіданням Б. Житкова «Що я бачив», С. Михалкова «У перукарні». Екскурсія до перукарні. Бесіда з працівниками перукарні. Розглядання предметів, необхідних для роботи перукаря. Бесіда про безпеку роботи з інструментами. Перегляд ілюстрацій на тему «Створення різних зачісок». |
2 |
Розвивати здатність створювати та розігрувати діалоги між відповідними ролями, вправлти дітей у різних способах догляду за волоссям, правильно користуватися приладдям перукаря, виховувати культуру спілкування. |
Ігрова ситуація «Помиємо і висушимо ляльці волосся». Моделювання ситуації «Перукар купує матеріали для роботи у магазині». Моделювання ситуації «Перукар готується до роботи». Ігрова ситуація «Запишемо ляльку на зачіску у перукарню». Ігрова ситуація «Повчимось зав’язувати бантики для ляльки». |
3 |
Розвивати вміння виконувати ролі, користуватися різними предметами-замінниками, самостійно добирати їх, розвивати сюжет гри, формувати вміння вести діалог, формувати у дітей культуру поведінки, доброзичливості, взаємодопомоги, виховувати взаємоповагу, дружні взаємовідносини. |
Розігрування сюжету «Відкриття нової перукарні». Розігрування сюжету «Мама веде доньку у перукарню». Розігрування сюжету «Зробимо святкову зачіску ляльці». Розігрування сюжету «Іванко у перукаря». Розігрування сюжету «Кінець робочого дня у перукарні».
|