Конспект індивідуального заняття
Тема: Вивчення букв
Мета: Познайомити з артикуляційним укладом вимови звуку М; Розвивати дрібну моторику; Розвивати тактильні відчуття;
Обладнання: Букви-шершавчики, корзина, фрукт,
Конспект індивідуального заняття
Тема: Вивчення букв
Мета: Познайомити з артикуляційним укладом вимови звуку М; Розвивати дрібну моторику; Розвивати тактильні відчуття;
Обладнання: Букви-шершавчики, корзина, фрукт,
Хід заняття
Запалали в чистім полі,
Наче галстуки червоні.
То палає в полі так
Польовий червоний … (мак)
Ну а цю загадку
Віргадати просто:
Апельсина менший брат –
Трохи менший ростом. (Мандарин)
Покласти букву «м» - на стіл перед собою і дитиною.
-Ось буква, яка позначає звук [м-м-м] («Це [м]»).
Повільно проведіть складеними разом вказівним і середнім пальцями по букві, одночасно вимовляючи звук [м-м-м]. Повторіть це ще раз. Вказівний і середній - ті пальці, які повинні будуть залишатися притиснутими один до іншого, коли пізніше дитина візьме в руку олівець.
Завдяки цьому він зможе сприйняти букву відразу у всіх сенсорних параметрах: аудиально (він вимовляє звук, отже, чує його), тактильно (він чіпає букву) і візуально (він дивиться на букву).
Дістаньте з кошика фрукт, назва якого починається зі звуку, що позначається обраної буквою. Припустимо, це буде мандарин.
Ігри-вправи