Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини, передбачає створення
передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям.
Метою екологічного виховання є:
формування знань про природу, природні явища, рослинний і тваринний світ;
розвиток естетичних почуттів: любові, поваги, бережливого ставлення по відношенню до світу природи;
спонукання в дітях бажання доглядати за природою і тваринами, берегти і зберігати природні багатства.
Тиждень « Збережемо чистим довкілля»
16.04-20.04.2018
Природа – могутнє джерело пізнання , яке через спілкування розкриває людині свої таємниці й робить її більш чутливою до навколишнього світу.
Людина – частина природи, потяг до всього
живого закладений у ній від самого народження,
та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці.
Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини, передбачає створення
передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям.
Метою екологічного виховання є:
План проведення тижня «Збережемо чистим довкілля»
Педагоги |
Щоденна робота
|
Щодня |
Акція: «Посади дерево, або кущ!» (усі вікові групи) |
Протягом тижня |
|
Перегляд мультимедійної презентації «Книга скарг природи» з відповідними коментарями вихователів. |
Протягом тижня |
Тема дня:
16.04.18р. |
Понеділок |
«Будь природі другом!» використання спадщини В.О.Сухомлинського |
17.04.18р. |
Вівторок |
«Земля – наш спільний дім» (Чисте довкілля-здоров’я людей! Що шкодить природі?) |
18.04.18р. |
Середа |
«Дбаємо про чистоту довкілля» (правила поведінки, дитячий туризм, толока) |
19.04.18р. |
Четвер |
Сторінками «Червоної книги» |
20.04.18р. |
П’ятниця |
«Книга скарг природи» (екологічні знаки) |
Вихователь-методист: Сахарук Л.І.
Пам’ятка для педагога
Отже, практична реалізація завдань і мети екологічної освіти будується на засадах: комплексного розкриття проблем охорони природи; взаємозв'язку теоретичних знань з практичною діяльністю дітей у цій сфері; включення екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем та інтегрованих курсів, які розкривають взаємодію суспільства і природи; поєднання аудиторних занять з безпосереднім спілкуванням з природою (екскурсії, трудові екологічні практикуми тощо); використання проблемних методів навчання (рольові ігри та ін.).
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ
ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ
а)спеціально організовані форми (частина інтегрованого завдання);
б)спільна діяльність:
в) створення розвивального середовища для самостійної діяльності.