Конспект інтегрованого уроку з інформатики та історії України в рамках шкільного проєкту "STEM/STREAM: від ідеї - до успіху "

Про матеріал
Анотація до матеріалу: інноваційні напрямки освіти, зокрема STEM, з кожним днем стають все популярнішими. І це не дивно, адже саме такий підхід дозволяє зацікавити учнів точними науками та зробити сам процес навчання більш жвавим та оригінальним. Конспект уроку містить істричні відомості та презентацію (зразок плаката), у ході інтегрованого заняття є можливість перевірити засвоєння попереднього матеріалу, оцінити результати роботи кожного учня. Розробка відповідає новітнім освітнім вимогам, в якому використовується впровадження STEM-освіти. Здобувачі освіти самостійно оволодівають матеріалом за допомогою набутих вмінь та навичків під керівництвом вчителя та закріплюють новий матеріал.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку з інформатики та історії України

в рамках  проєкту " STEM/STREAM: від ідеї -  до успіху "

 

Дата проведення : 27 січня 2021р.

В Steam обновился поиск: появились важные фильтры и опции сортировки товаров5 клас

 

 

 

 

 

C:\Users\Олександра\Desktop\плакат.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повшук Олександра Петрівна

вчитель інформатики,

вчитель другої категорії,

Рожнівського ліцею «Гуцульщина»

імені Федора Погребенника

 Рожнівської сільської ради

 Косівського району

Івано-Франківської області

Очікувані результати

 S  

 T

 R

 E

 A -  розфарбувати об’єкти та  написати слова в середині фігур

  M уміння аналізувати , порахувати скільки років пройшло з часу історичної події;

 

Мета уроку:

• удосконалити навички створювати об'єкти, що складаються з базових графічних примітивів; обертати, відображати й масштабувати об'єкти; зафарбовувати об'єкти;

• розвивати логічне мислення, уміння аналізувати; розвиток довготривалої пам'яті, вміння розподіляти увагу; розвиток предметного сприйняття та мовлення; розвиток інформатичної компетентності;

• виховувати інтерес до предмета; виховання інформаційної культури, сприяння вихованню працелюбності, самостійності, допитливості, вміння зосереджуватися; виховання поваги до думки іншої людини.

 

 

Тип уроку: інтегрований.

 

Інновації: STEM- технологія

 

Обладнання: проектор, мультимедійна презентація, персональні комп’ютери

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання, перевірка присутніх, перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Завдання 1. Заповніть структурну діаграму «Види комп’ютерної графіки»

Завдання 2

Визначте з яких об’єктів складаються зображення, які типи заливок використовуються.

Картинки по запросу зразки завдань до підручника ривкінда 5 клас таблиця 3.3

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності. Ви навчилися вставляти в текстовий документ графічні зображення, а також розглянули деякі їх властивості. Це були рисунки, схеми, діаграми тощо. Їх використовують для ілюстрації змісту текстового документа. Ви вже знаєте, що графічні об’єкти, вставлені в текстовий документ, мають певні властивості: розмір зображення, розташування на сторінці, обтікання текстом, контрастність та яскравість, межі рисунка, заливка тощо.

IV. Повторення вивченого матеріалу.

У Word 2007 використовується кілька видів ліній - пряма лінія, сполучна лінія, крива, полілінія і мальована крива.

Алгоритм створення ламаної (аналогічно створюється і крива):

1. Вибрати на вкладці Вставлення у групі Зображення кнопку Фігури ф (мал. 3.23).

2. Вибрати інструмент Полілінія.

3. Вибрати на аркуші початкову точку лінії.

4. Вибрати на аркуші точки, які є вершинами ламаної.

5. Двічі клацнути в кінцевій точці лінії.

Для створення замкненої ламаної або кривої потрібно її кінцеву точку вибрати біля початкової точки цієї лінії. Програма автоматично сполучає ці точки, замкнувши лінію і зафарбувавши внутрішню область.

РЕДАГУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ОБ’ЄКТІВ У WORD

Графічні примітиви є самостійними об’єктами і їх можна редагувати незалежно від інших об’єктів цього зображення. Нагадуємо - усі ці операції здійснюються для виділених об’єктів. Щоб виділити об’єкт, потрібно вибрати його на зображенні.  

V. Виконання практичної роботи №11

На екрані проектора вам пропонуємо ознайомитися з подією, яка відзначається 27 січня.

Ваше завдання: створити текстовий документ у якому будуть відповіді на такі запитання (шукаємо в Інтернеті):

  • що таке Голокост, у якому році відбувалася ця подія?
  • Порахувати скільки років минуло з часу Голокосту.

 

Вчитель повідомляє історичні відомості:

Символом Голокосту став метелик. Чому саме він? У 1943 році хлопчик із варшавського гетто написав у своєму листі: «…найжахливіше, що в гетто метелики не живуть!» Метелики — це символ радості, без якої не живуть.

Тому пропоную Вам за допомогою текстового процесора та графічних елементів створити плакат на знак пам’яті про подію, подарувати хлопчику метелика, а також залишити побажання майбутнім поколінням і всім людям, які мають пам’ятати ці уроки історії. Адже, як сказав історик Ієгуда Бауер: «Пам’ять про Голокост необхідна, щоб наші нащадки ніколи не стали жертвами, катами чи байдужими спостерігачами» .

C:\Users\Олександра\Desktop\27 січня - між день пам жертв Голокосту.pngЗразок на екрані проектора(фото хлопчика та гетто, а також текст додано у папку для виконання практичного завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анотація до матеріалу: інноваційні напрямки освіти, зокрема STEM, з кожним днем стають все популярнішими. І це не дивно, адже саме такий підхід дозволяє зацікавити учнів точними науками та зробити сам процес навчання більш жвавим та оригінальним.

 

Конспект уроку містить істричні відомості  та презентацію (зразок плаката), у ході інтегрованого заняття є можливість перевірити засвоєння попереднього матеріалу, оцінити результати роботи кожного учня. Розробка відповідає новітнім освітнім вимогам, в якому використовується впровадження STEM-освіти. Здобувачі освіти самостійно оволодівають матеріалом за допомогою набутих вмінь та навичків  під керівництвом вчителя та закріплюють новий матеріал.

 

docx
Додано
30 січня 2021
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку