Конспект інтегрованого заняття "Безпечна поведінка вдома"

Про матеріал
Дана наробка призначена для педагогів ДНЗ і спрямована на вирішення наступних завдань:формувати здатність до самостійної організації вільного часу; розширити уявлення про електрику, її значення для роботи електроприладів; продовжувати розширяти уявлення про небезпечні ситуації, пов’язані із електроприладами; познайомити дітей з поняттям безпечної електрики, яку можуть виробляти самі люди, звичайні предмети.
Перегляд файлу

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

(ЯСЛА – САДОК) №53 «ЗАБАВА» КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

 

 

 

 

Конспект заняття

для дітей старшої групи

з формування основ безпечної поведінки

«Один вдома»

C:\Users\Захар\Desktop\odin_doma.jpg 

 

 

Розробила: вихователь Тертишна Н.В.

Затвердила: методист Ромасенко Т.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Краматорськ

 

Мета:

 

  • повністю або частково знецінити страх залишитися вдома на самоті;
  • підвищити впевненість в своїх силах, самооцінку;
  • вчити моделювати зовнішні прояви почуттів;
  • розвивати тілесну чутливість;
  • продовжувати розширяти мовленнєві ресурси,  діалогічне мовлення;
  • продовжувати розвивати здатність аналізувати під час пояснення прислів’я;
  • формувати здатність до самостійної організації вільного часу;
  • розширити уявлення про електрику, її значення для роботи електроприладів;
  • продовжувати розширяти уявлення про небезпечні ситуації, пов’язані із електроприладами;
  • познайомити дітей з поняттям безпечної електрики, яку можуть виробляти самі люди, звичайні предмети.

 

Обладнання: дзеркало, кульки, серветки паперові, карточки із зображень ситуацій про правила поводження із побутовими приладами.

Хід:

Вправа емоційного настрою дітей:

Доброго ранку, доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Топають ніжки,

Працюють голівки,

І сяють усмішки!

Доброго ранку, доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

Діти,  з яким настроєм ви сьогодні прийшли до садочка? (відповіді) А зараз, щоб покращився у всіх настрій пропоную пограти.

 

Гра на розвиток концентрації  уваги «Передай сигнал»

(Діти стоять у колі з закритими очима. Ведучий передає сигнал , наприклад, 2 рази потиснути руку, підняти руку вгору і т. інш. , далі сигнал передається по ланцюжку.)

А зараз я прочитаю вам розповідь про хлопчика Михайлика. Він захворів, залишився вдома один і ось, що з ним сталося. Сідайте зручніше, по – турецькі та слухайте уважно:

«Один вдома»

«Жив - був хлопчик Михайлик. Він дуже любив ходити в дитячий сад. Там він займався, грав з друзями, гуляв. Але одного разу він захворів, і мама залишила його вдома одного, а сама пішла на роботу.

Хоча на вулиці було сонячно і тепло, Михасик  занудьгував, адже йому не можна було вийти на вулицю. Він готовий був уже розплакатися від образи і самотності, як раптом побачив на стіні сонячного зайчика.

  • Вітаю! - сказав Сонячний Зайчик.
  • Вітаю!  - здивовано відповів Мишко.
  • Чому ти сумуєш? - запитав Сонячний Зайчик.
  • Я захворів і не можу піти погуляти і пограти зі своїми друзями. Мені дуже самотньо і нудно.
  • Давай тоді пограємо разом! - запропонував Сонячний Зайчик.
  • Давай, - зрадів Мишко - а як?
  •  Можна пограти в «Ловишку». Злови мене.

І Сонячний Зайчик перебіг зі стіни на шафу, з шафи на стілець, пробіг по підлозі. Так вони грали, поки Михайло не втомився, потім він побудував з конструктора будиночок для нового друга. Трохи згодом Мишко зліпив декількох зайчат з пластиліну для Сонячного Зайчика. Їм було весело, вони так розігралися, що не помітили, як настав вечір.

  •  Мені пора додому, - сумно сказав Сонячний Зайчик.
  • Не сумуй, - відповів Мишко, - адже завтра ти знову можеш прийти до мене.
  • Звичайно, як тільки настане ранок і вигляне сонце, - зрадів Сонячний Зайчик.- До побачення!
  • До побачення! - відповів Мишко, і Сонячний Зайчик зник.

Потім хлопчик дістав альбом і фарби і намалював свого нового друга. Увечері з роботи повернулася мама, і Михасик розповів їй про те, як він провів день і йому не було самотньо.

 

Питання:

• Чому Мишко  залишився вдома?

• Що побачив на стіні Мишко?

• Про що запитав С.З. хлопчика Що відповів Мишко?

• У що запропонував зіграти С.З.?

• Як вони грали?

• Чим зайнявся хлопчик коли зник С.З.?

• Чому Мишкові  не було самотньо?

А зараз із сонячним зайчиком пограємо і ми.

 

Рухлива гра «Сонячний зайчик»

(вихователь за допомогою дзеркала «ловить»  дітей, діти, яких спіймали сідають)

 

Мімічна вправа «Настрій»

• Покажіть, яке обличчя було у сумного Михайла?

• Яке обличчя стало у хлопчика, коли він побачив С.З.?

• Покажіть, як Михасик зрадів?

 

Коли , хлопчик розповів мамі про те, як він провів день, матуся сказала синові:

«Довгий день до вечора, коли робити нічого», «Без роботи день роком стає», «Як без діла сидіти, то можна одубіти»

Як ви розумієте ці прислів’я?  (пояснення прислів’я дітьми)

 

Діти, як ви гадаєте, чим можна зайнятися вдома, коли ви залишитесь вдома на одинці?

Мовленнєва вправа за зразком «Коли я залишаюсь вдома один, то я…..»

 

Чи може вас вдома на одинці чекати неприємності, коли? (припущення дітей)

Зараз ми пограємо в гру  і пояснимо, коли це може статися.

 

«Чарівний мішечок» (діти по черзі достають картинку із зображенням ситуації про правила поводження з електроприладом і пояснюють правило, та наслідки при неправильному користуванні).

 

Тож запам’ятайте, малята,

Якщо немає мами й тата,

Побутові прилади не можна вмикати,

І не тягти за шнур, щоб тебе не вразив струм.

 

Скажіть, а від чого працюють електроприлади?  (від електрики). Де живе електрика? (у дротах, батарейках, електростанціях, акумуляторах..).

 

А сьогодні, я вам хочу відкрити секрет, що електрика є навколо нас, і ми самі можемо її створювати. А головне – це електрика безпечна.

 

Експеримент «Чарівні кульки»

  1. Кульку потерти об своє волосся і прикласти до волосся сусіда,
  2. Нарвати на дрібні шматочки серветку,  кульку натерти вовняною ганчіркою, доторкнутися до шматочків).

 

Діти, чи цікаво вам було сьогодні, чи не нудьгували ви? Що сьогодні нового дізналися, в які  ігри будете грати наодинці, чого не будете робити, якщо остались на самоті?

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
1859
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку