Конспект інтегрованого заняття дитина в природі Тема: «Квітуча яблуня»

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття дитина в природі середня група Тема: «Квітуча яблуня»
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття дитина в природі

Тема: «Квітуча яблуня»

Мета: розвивати естетичний смак та творчі здібності, фантазію, дрібну моторику; виховувати бажання малювати, доводити розпочату справу до кінця; вправляти у зображені дерева пензликом, а цвітіння дерева - аплікація бутончиків-квіточки; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу.

Матеріали: ілюстрація дерева(квітуча яблуня), зразок вихователя, аркуші паперу, фарби гуашеві та акварельні, склянки з водою, пензлики, бутончиків-квіточки, клей, серветки, підставки, пульвілізатор з водою.

Хід заняття:

I Організаційний момент

Вихователь: Доброго ранку, малята, любі хлопчики й дівчата

ІI Мотивація

Вихователь: Я знаю малята,  що ви дуже любите експерименти і я також люблю.

Тому у мене сьогодні для вас сюрприз. Ми сьогодні помалюємо та проведемо дослід.

Скажіть, малята, яка зараз пора року? А який місяць? У квітні малята все навкруги розквітає і дерева і кущі і квіти. А що ми сьогодні будемо малювати ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

На «я» починається,

На «я» закінчується,

У саду цвіте.

На ній плоди є.

Вихователь: Що це малята? Так , це яблуня. Сьогодні ми з вами намалюємо квітучу яблуню. Цвітіння дерев навесні - це справжнє диво. Коли цвіте яблуневий сад – це надзвичайно гарно.  Розглянемо, що є у яблуні.(стовбур, гілки, листочки, квіти). Скільки стовбурів у  яблуні?(один). А чого багато у яблуні?(гілочок, листочків, квітів).

III Продуктивна діяльність

Вихователь: Малята, ходімо до нашої творчої майстерні, підготуймося до заняття.

Пальчикова гімнастика «Дерева».

Вітер залетів у гай.

Ти дерева не хитай,

(хитають руками з боку в бік)

Дуже гілки не хили,

Щоб не тріснули вони!

(хитають руками вниз-угору, не згинаючи пальців, струшують кисті рук).

Вихователь: Погляньте малята що нам потрібно для малювання: фарби, пензлики, склянка з водою, вушні палички, губка для миття посуду, аркуш паперу, серветки, підставки для пензлика і звичайно гарний настрій, без нього наш малюнок не вийде.

 Вихователь: Починаємо працювати?

Спершу намалюємо стовбур. Якого він кольору? Стовбур дерева малюємо коричневою фарбою знизу вгору, за ростом дерева. Гілки від стовбура вгору, зліва і справа, спочатку товстіші, потім тонші. Якого кольору листочки у яблуні? Листочки малюємо на гілочках зеленою фарбою. Якого кольоу квіточки у яблуні? А тепер домалюємо травичку. Приклеємо рожеві бутончики-квіточки.

Вихователь:  Давайте, ми за допомогою води допоможемо квітам розпуститися.

Запропонувати дітям з пульвілізатора оприскати квіти, чи змінюється стан папіру при намоканні.

Вихователь:Зачекайте одну хвилину. На ваших очах квітка розкрила свої пелюстки.

IV Підсумок заняття

 Діти, які гарні яблуні у нас вийшли, наче справжні. У нас у групі наче зацвів яблуневий сад.

docx
Додано
2 травня
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку