Конспект інтегрованого заняття дитина в природі
Тема: «Квітуча яблуня»
Мета: розвивати естетичний смак та творчі здібності, фантазію, дрібну моторику; виховувати бажання малювати, доводити розпочату справу до кінця; вправляти у зображені дерева пензликом, а цвітіння дерева - аплікація бутончиків-квіточки; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу.
Матеріали: ілюстрація дерева(квітуча яблуня), зразок вихователя, аркуші паперу, фарби гуашеві та акварельні, склянки з водою, пензлики, бутончиків-квіточки, клей, серветки, підставки, пульвілізатор з водою.
Хід заняття:
I Організаційний момент
Вихователь: Доброго ранку, малята, любі хлопчики й дівчата
ІI Мотивація
Вихователь: Я знаю малята, що ви дуже любите експерименти і я також люблю.
Тому у мене сьогодні для вас сюрприз. Ми сьогодні помалюємо та проведемо дослід.
Скажіть, малята, яка зараз пора року? А який місяць? У квітні малята все навкруги розквітає і дерева і кущі і квіти. А що ми сьогодні будемо малювати ви дізнаєтесь відгадавши загадку.
На «я» починається,
На «я» закінчується,
У саду цвіте.
На ній плоди є.
Вихователь: Що це малята? Так , це яблуня. Сьогодні ми з вами намалюємо квітучу яблуню. Цвітіння дерев навесні - це справжнє диво. Коли цвіте яблуневий сад – це надзвичайно гарно. Розглянемо, що є у яблуні.(стовбур, гілки, листочки, квіти). Скільки стовбурів у яблуні?(один). А чого багато у яблуні?(гілочок, листочків, квітів).
III Продуктивна діяльність
Вихователь: Малята, ходімо до нашої творчої майстерні, підготуймося до заняття.
Пальчикова гімнастика «Дерева».
Вітер залетів у гай.
Ти дерева не хитай,
(хитають руками з боку в бік)
Дуже гілки не хили,
Щоб не тріснули вони!
(хитають руками вниз-угору, не згинаючи пальців, струшують кисті рук).
Вихователь: Погляньте малята що нам потрібно для малювання: фарби, пензлики, склянка з водою, вушні палички, губка для миття посуду, аркуш паперу, серветки, підставки для пензлика і звичайно гарний настрій, без нього наш малюнок не вийде.
Вихователь: Починаємо працювати?
Спершу намалюємо стовбур. Якого він кольору? Стовбур дерева малюємо коричневою фарбою знизу вгору, за ростом дерева. Гілки від стовбура вгору, зліва і справа, спочатку товстіші, потім тонші. Якого кольору листочки у яблуні? Листочки малюємо на гілочках зеленою фарбою. Якого кольоу квіточки у яблуні? А тепер домалюємо травичку. Приклеємо рожеві бутончики-квіточки.
Вихователь: Давайте, ми за допомогою води допоможемо квітам розпуститися.
Запропонувати дітям з пульвілізатора оприскати квіти, чи змінюється стан папіру при намоканні.
Вихователь:Зачекайте одну хвилину. На ваших очах квітка розкрила свої пелюстки.
IV Підсумок заняття
Діти, які гарні яблуні у нас вийшли, наче справжні. У нас у групі наче зацвів яблуневий сад.