Конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку "Слухаємо музику весни"

Про матеріал
Матеріал, що використаний в даній розробці сприяє навчанню дітей сприймати і розуміти твори класичної музики, емоційно відгукуватись на них. Спонукає до вербалізації вражень від прослуханого музичного твору. На меті даного заняття розвивати художній смак, спонукати діетй до танцювальної, музичної та пісенної творчості, виховувати любов до природи
Перегляд файлу

Мета. Вчити        сприймати i розум{ти твори класичноТ музики, imageна них. Спонукати до image вражень imageпрослуханого музичного твору. Добирати image та         твори, що imageхарактеру музики, знаходити та image ними.

Розвивати image смак, спонукати                  до танцювальноТ, музичноТ та

imageВчити                   злагоджено, image звуком, формувати

плавне звуковедення у xopi. Виховувати iHTepec до класичноТ музики, любов до природи.

Обладнання. Штучне дерево, запис i дзюрчання струмка, image сад>> image <<Всена>> Р.Романова.

Репертуар. image <<Пори року. Весна>>, П. Чайковський <<Пори року. image Л. Вознюк, Н.Галабурда image весноньку>>.

image заняття

Музична зала оформлена як веСНЯНИЙ лгс. У куптку зали c1110l)11b

штучне Дерево з ЛИСТОЧКами, на ньому — гграшковг пташки. ПгД Деревом на зеленому КИЛИМг закргпленг пгдснгэюники. заходять до зали imageзвучанняimage

Музичнеimage

imageДобрий день вам,image

imageДобрий день!

imageСьогодн{ ми потрапили до весняного

imageяк гарно! Наче сама Весна image до нас уimage

imageта вслухайтесь у звуки (звучить фонограма Дзюрчання струмка та спгву птахгв). Чи не правда, дуже звуки? Це ж весна розмовля€ з нами. Тому, хто навчиться image мову природи, вона зможе image своТ

image

Чуемо природу уimage

imageВидатний image композитор AHT0Hio imageдуже любив слухати музику природи i добре розум{в П. Спостереження за

2

imageв надихнули композитора на створення циклу imageназвою <<Пори року>>. Bci твори звучать у image оркестру.

imageдавайте пригадаемо що таке оркестр? image Дгтей).image

слухатимемо одну з частин циклу <<Пори Називаеться вона <<Весна>>. В imageможна почути пташок, струмка i HaBiTb першого весняного грому. Отже, image i слухайте уважноъ аimage

                     image MeHi, що вам imageмузика AHT0Hio                                    — <<Весна>>.

дгти слухають музику imageкартини природи ви уявили c06i, слухаючи цю музику? Яка вона за характером? Чи image характер музики протягом П звучання? А тепер послухайте уривок з цього твору й визначте, imageimageйого виконують.

14imu слухають уривок, називають якг музичнг гнструменти вони почули.

imageпро весну

Муз image Спробуймо пригадати image

з приходом весни. (4Hi стають довшими, тане снгг, 6iorcl/11b струмки, сонечко бгльше). Так, уся природа прокидаеться зимового сну, все живе радје веснй Саме про це image весноньку>>, яку ми з вами imageна музичних заняттях. Пригадаемо П.

Та перш Hi>k image пробудити image зв'язки за допомогоюimage

Дгти виконують розспгвку та пгсню.

Створюемо танок imageтепла ваших     розкв{тли

image Як вони називаються? Послухаемо Тхню розмову?

Звучить уривок п 'сси П. Чайковськогоimage

Яка ж мова у image (Нгжна, тиха, лаггдна) Ви image цю

п'есу, хто П автор? (Петро ЧаЙКОВСЬКИЙ,image

imageДавайте  уявимо       себе тенд{тними, imageimagei спробуемо створити танок цих чудових kBiTiB. Як ви думаете,     рухи ми          використовувати в цьому танку. (Повгльнг,

плавнг) image з'вляеться з      — imageтягнеться пелюсточками до сонця —     image руки, легки imageколихаеimageвиконують похитування руками та корпусом.

Добираемо музику до картин

imageВесна — чудова пора року. Вона надихае наimage

                     imageОсь image на                 картини.

(Музкергвник глюструс imageкартин).

imageми слухали музику AHT0Hio image <<Весна>>, Петра Чайковського imageвесноньку>>.

Подумайте до яко; картини image би той чи музичний TBip. Чому ви так вважаете?

Створюемо музику

imageВи також дуже image i зараз зможете ще раз у цьому переконатись. Ми разом створимо музичний TBip на iHcTpyMeHTax. Але давайте подумаемо image будуть зображати явища природи. (Трикутник — краплинки тало? води, ксилофони та металофони —image

imageмаракас — подих весняного BiTpy, свистунЕЏ —image

Звучить запис image твору. МУЗИЧНИЙ кергвник читае

BiPHl. дгти грають на гнструментах

imageЯку назву ми дамо нашому музичному твору?

(Варганпти дг/11ей)

Пгсля творчој• роботи. муз kepiBHuk дякуе Дгтям за творчу сптпрацю, проищсться. дгти ПгД музику вихоДять з залу.

4

pdf
Додано
16 жовтня 2023
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку