Мета. Вчити сприймати i розум{ти твори класичноТ музики, на них. Спонукати до
вражень
прослуханого музичного твору. Добирати
та твори, що
характеру музики, знаходити та
ними.
Розвивати смак, спонукати до танцювальноТ, музичноТ та
Вчити злагоджено,
звуком, формувати
плавне звуковедення у xopi. Виховувати iHTepec до класичноТ музики, любов до природи.
Обладнання. Штучне дерево, запис i дзюрчання струмка, сад>>
<<Всена>> Р.Романова.
Репертуар. <<Пори року. Весна>>, П. Чайковський <<Пори року.
Л. Вознюк, Н.Галабурда
весноньку>>.
заняття
Музична зала оформлена як веСНЯНИЙ лгс. У куптку зали c1110l)11b
штучне Дерево з ЛИСТОЧКами, на ньому — гграшковг пташки. ПгД Деревом на зеленому КИЛИМг закргпленг пгдснгэюники. заходять до зали звучання
Музичне
Добрий день вам,
Добрий день!
Сьогодн{ ми потрапили до весняного
як гарно! Наче сама Весна
до нас у
та вслухайтесь у звуки (звучить фонограма Дзюрчання струмка та спгву птахгв). Чи не правда, дуже звуки? Це ж весна розмовля€ з нами. Тому, хто навчиться
мову природи, вона зможе
своТ
Чуемо природу у
Видатний
композитор AHT0Hio
дуже любив слухати музику природи i добре розум{в П. Спостереження за
2
в надихнули композитора на створення циклу
назвою <<Пори року>>. Bci твори звучать у
оркестру.
давайте пригадаемо що таке оркестр?
Дгтей).
слухатимемо одну з частин циклу <<Пори Називаеться вона <<Весна>>. В можна почути пташок, струмка i HaBiTb першого весняного грому. Отже,
i слухайте уважноъ а
MeHi, що вам
музика AHT0Hio — <<Весна>>.
дгти слухають музику картини природи ви уявили c06i, слухаючи цю музику? Яка вона за характером? Чи
характер музики протягом П звучання? А тепер послухайте уривок з цього твору й визначте,
його виконують.
14imu слухають уривок, називають якг музичнг гнструменти вони почули.
про весну
Муз Спробуймо пригадати
з приходом весни. (4Hi стають довшими, тане снгг, 6iorcl/11b струмки, сонечко бгльше). Так, уся природа прокидаеться зимового сну, все живе радје веснй Саме про це весноньку>>, яку ми з вами
на музичних заняттях. Пригадаемо П.
Та перш Hi>k пробудити
зв'язки за допомогою
Дгти виконують розспгвку та пгсню.
Створюемо танок тепла ваших розкв{тли
Як вони називаються? Послухаемо Тхню розмову?
Звучить уривок п 'сси П. Чайковського
Яка ж мова у (Нгжна, тиха, лаггдна) Ви
цю
п'есу, хто П автор? (Петро ЧаЙКОВСЬКИЙ,
Давайте уявимо себе тенд{тними,
i спробуемо створити танок цих чудових kBiTiB. Як ви думаете, рухи ми використовувати в цьому танку. (Повгльнг,
плавнг) з'вляеться з —
тягнеться пелюсточками до сонця —
руки, легки
колихае
виконують похитування руками та корпусом.
Добираемо музику до картин
Весна — чудова пора року. Вона надихае на
Ось
на картини.
(Музкергвник глюструс картин).
ми слухали музику AHT0Hio
<<Весна>>, Петра Чайковського
весноньку>>.
Подумайте до яко; картини би той чи музичний TBip. Чому ви так вважаете?
Створюемо музику
Ви також дуже
i зараз зможете ще раз у цьому переконатись. Ми разом створимо музичний TBip на iHcTpyMeHTax. Але давайте подумаемо
будуть зображати явища природи. (Трикутник — краплинки тало? води, ксилофони та металофони —
маракас — подих весняного BiTpy, свистунЕЏ —
Звучить запис твору. МУЗИЧНИЙ кергвник читае
BiPHl. дгти грають на гнструментах
Яку назву ми дамо нашому музичному твору?
(Варганпти дг/11ей)
Пгсля творчој• роботи. муз kepiBHuk дякуе Дгтям за творчу сптпрацю, проищсться. дгти ПгД музику вихоДять з залу.
4