КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ "КОСМІЧНА МАНДРІВКА"

Про матеріал
Ознайомити дітей з поняттям «космос», «всесвіт»; закріпити елементарні знання про Сонце як небесне світило, Місяць – єдиний природний супутник Землі, розповісти про космічний транспорт; учити відповідати повними реченнями; закріпити артикуляцію звука [с]; розрізняти та називати кольори, геометричні фігури, орієнтуватися у часі та просторі; вчити акуратно наклеювати готові форми; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього середовища.
Перегляд файлу

1

 

C:\Users\User\Desktop\bfb29b849da6bf461f945abdf706bc47.jpgКОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  «ДИТЯЧИЙ БУДИНОК „БАРВІНОК” –

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 1»

 

 

 

 

 

 

КОСМІЧНА МАНДРІВКА

 

конспект заняття

підготував вихователь

Коденець О. О.

 

 

 

 

 

м. Кропивницький

Тема: Космічна мандрівка

Мета: Ознайомити дітей з поняттям «космос», «всесвіт»; закріпити елементарні знання про Сонце як небесне світило, Місяць – єдиний природній супутник Землі, розповісти про космічний транспорт; учити відповідати повними реченнями; закріпити  артикуляцію звука [с]; розрізняти та називати кольори, геометричні фігури, орієнтуватися у часі та просторі; вчити акуратно наклеювати готові форми; виховувати пізнавальний інтерес до навколишнього середовища.

Обладнання: ілюстрації про космос, дидактична гра «Сонечко яке?», набір геометричних фігур, клей, серветки, клейонка, зразок роботи.

Хід заняття

I. Організаційний момент

Вихователь: Сьогодні я хочу запросити вас у подорож. Для цього нам потрібно познайомитися. Познайомитися нам допоможе зірочка. Вона не проста, хто її в руках потримає, тому вона передасть тепло, здоров'я і радість. (Передає зірочку дитині і називає своє ім'я).

- Я, Олена Олександрівна... (Діти передають один одному зірочку і називають своє ім'я).

Вихователь: Дуже приємно бачити ваші посмішки. Зірочку я залишу собі на згадку про нашу зустріч.

II. Основна частина

Вихователь: А ви знаєте, де живуть зірки? (Відповіді дітей.)

Вихователь: Перевіримо, чи правильно ви думаєте.  Ось на столі  переплуталися літери, якщо ви зберете їх у порядку зменшення, то ми точно дізнаємося, де живуть зірки (космос). Вірно, зірки живуть в космосі. Сідайте зручно.

Вихователь: А що ще є в космосі? (Відповіді дітей.)

1. Космічне привітання

- Сьогодні ми з вами вирушимо в незвичайну подорож.

- Космос зберігає багато таємниць і загадок. А щоб він ними поділився, пропоную промовити космічне привітання:

Космічне привітання

Раз, два, три, чотири, п'ять

Почнемо космос вивчать.

В небі сонце і планети,

Ясні зорі і комети.

Ми вітання всім шлемо –

Дружно в космос летимо !

Вихователь: Діти, перед тим, як ми вирушимо у нашу подорож я вам дещо розповім. Гляньте уважно на картину. Тут ми побачимо цілу сонячну родину, яка мешкає у всесвіті. А, можливо, хтось знає, що таке всесвіт? (Так, це безмежний простір навколо нас). А чому ця родина називається сонячна?

Вихователь: Так, тому, що Сонце – це головна зірка, яка стоїть у центрі і утримує біля себе інші планети. Землі Наше життя залежить від Сонця. Щоб долетіти до сонця, потрібно 20 років летіти на літаку. Це дуже далеко. Сонце таке велике, що може вмістити в собі дуже багато таких планет, як наша Земля. Кожний день ми бачимо Сонце, але зблизька воно невпізнанне – гаряча куля розпеченого газу, термометр зашкалює. Підлітаючи ближче стає дуже спекотно. Все палає, ми бачимо вдома світло і відчуваємо тепло, а петлі гарячого газу ми сприймаємо як проміння.  Якщо згасне Сонце, то і на Землі життя зупиниться. Ну а нам не можна довго залишатися біля Сонця, бо Сонце яке?

2. Мовленнєва вправа «Сонечко  яке?»

мета: поповнити та активізувати словник вживанням прикметників, що свідчать про характерні ознаки предметів, підбирати слова прикметники до іменника, формувати вміння будувати відповідь до поставленого запитання, підтримувати бажання дітей спілкуватися з дорослими та однолітками; сприяти розвитку зв’язного мовлення, мислення, вміння слухати і розуміти запитання; виховувати цікавість до оточуючого, бажання спілкуватись рідною мовою. (Гарне, велике, кругле,тепле, радісне,ікристе,золоте,жовте,святкове, гаряче, казкове, курортне, привітне, золотоволосе, спекотне, веселе, світле, чарівне, ніжне, вогняне).

Вихователь: У кожної планети є своя доріжка, якою вона рухається навколо Сонця і ці доріжки називаються орбітою.

  •         Як називається доріжка по якій рухаються планети?
  •         Молодці!
  •         А зараз я вас познайомлю із жителями Сонячної системи.

3. Вірш «Знайомство з сонячною системою»

Як від Сонця рахувати,

Меркурій першим слід назвати.

Друга – Венера величава.

По небу ходить, ніби пава.

Третя, Венерина сусідка,

Це Земля – наша домівка.

Ніби бог війни упертий,

Червоний Марс.

І він четвертий.

За ним друг його пихатий –

Гігант Юпітер.

В списку – п’ятий.

Шостий, ніби в пояс вбраний,

Це Сатурн – сусід Урана.

А Уран, планета сьома,

Також добре нам відома.

Ну а слідом за Ураном –

Нептун – восьмий і останній.

 

Вихователь: Скільки планет у Сонячній системі? (Дев’ять)

 

Вихователь: Ми відвідали сонячну родину, а у ній найкрасивішою є наша планета. Як вона називається? Так, Земля. Тут живуть люди,тварини,рослини,тому що нам тепло та комфортно саме на Землі.

4. Фізкультхвилинка

Я планета, я – Земля.

Я велика, немала.

Навкруг себе кружляю

Та у космосі літаю.

Ніч і ранок

День і вечір

Всі вони завжди до речі.

Літо, осінь, зима, весна

Змінюються теж здавна

Заслуга в цьому теж моя

Я – планета, я – Земля.

Вихователь: А щоб полетіти до інших космічних мешканців нам потрібен транспорт.

   – Який транспорт буде доречний у космосі?

     Молодці! Так, ракета, космічний корабель, зореліт. А тепер давайте збудуємо космічну ракету.

5. Дидактична гра «Збудуй ракету»

(Послідовний показ викладання космічного транспорту вихователем,а потім вихованцями)

  •          Якої форми верхівка ракети?
  •          Якого кольору трикутник?
  •          На яку геометричну фігуру схожа основна частина транспорту?
  •          Якого кольору  та форми нижня частина ракети?

  – Молодці, збудували, а тепер летимо у космос.

Ця швидка нова ракета

Для польотів на планети.

Ми у космос вирушаєм,

Бо у нім всього не знаєм.

Ми місця хутчіш займаймо

П’ять, чотири, три, два, один

– І швидко відлітаєм.

Вихователь: Ми потрапили з вами на супутник нашої Землі – Місяць. Він обертається навколо Землі і разом із нею обходить Сонце. На Місяці тихо, немає повітря, нема води, ніхто не мешкає, нічого не росте. Поверхня вкрита глибокими ямами, що називаються кратерами. На поверхні Місяця є також гори. Місяць добре видно на нічному небі.

6. Мовленнєва вправа «Місяць який?»

мета: Поповнити та активізувати словник вживанням прикметників, що свідчать про характерні ознаки предметів, підбирати слова прикметники до іменника, формувати вміння будувати відповідь до поставленого запитання, підтримувати бажання дітей спілкуватися з дорослими та однолітками; сприяти розвитку зв’язного мовлення, мислення, вміння слухати і розуміти запитання; виховувати цікавість до оточуючого, бажання спілкуватись рідною мовою. (Круглий, худий, яскравий, нічний, космічний, білий, великий)

Вихователь: А зараз ми повернемось додому, якщо промовимо космічну

чистомовку.

7. Чистомовка

Са – са –са у космосі така краса

Се – се – се  радість сонечко несе

Ас –ас –ас гарна зірочка у нас

Ос –ос – ос піднімаємось у космос.

8. Музична руханка «Знайди планету як у мене»

Діти стоять на килимку, вихователь вмикає музику, і розкидає ілюстрації планет. Вихователь показує планету, а діткам потрібно знайти цю планету як у вихователя і назвати її.

Вихователь: Молодці, повертаймося додому.

Раз, два, три, чотири, п’ять!

Нумо, з мандрів ми рушать,

Ти зі мною, я з тобою

І не будемо сумувати.

Вихователь: Діти, подивіться на цих звірят чомусь вони засумували. Вони, напевно, хочуть теж здійснити космічну подорож на ракеті. Тож давайте їм зробимо багато гарних ракет.

Згадайте з яких геометричних фігур можна збудувати ракету. Гляньте уважно на дошку, як правильно зробити аплікацію ракети (послідовний показ виконання роботи вихователем).

Діти роблять аплікації ракети, при потребі вихователь допомагає їм.

III. Підсумок заняття

Виставка та обговорення дитячих робіт.

Вихователь: Я думаю що звіряткам сподобалися ракети, тому що мені дуже.

Вихователь: Молодці, ви гарно справились із завданням. Ваші ракети неперевершені і готові до старту.

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку