ГРА - СТРАТЕГІЯ "НА ДОПОМОГУ ВЕТЕРИНАРУ"

Про матеріал
Мета: розвивати мовлення дітей, сприяти зміцненню ігрових колективів; активізувати знання дітей про працю дорослих; удосконалювати вміння спілкуватися одне з одним під час гри, виявляючи співпереживання, доброзичливість, співчуття; вчити визначати потрібний асортимент речей, необхідний для гри, добирати й виготовляти речі для походу, вчити дітей ураховувати пропозиції всіх учасників гри, цікаво висловлювати свою думку, відстоювати її та ввічливо відхиляти недоцільну пропозицію однолітків.; навчати діяти в таких ситуаціях, що активізують характерні стосунки продавців і покупців; спрямовувати дітей на цільове використання покупок в інших сюжетах гри; активізувати взаємини співробітництва у досягненні спільної мети; закріплювати знання про тварин Півночі; ознайомити за закріпити знання про техніку «орігамі» конструювання з паперу, правильно та послідовно складати папір; створювати сприятливі умови для становлення креативності як базової якості особистості старшого дошкільника, привертати до неї увагу дитини.
Перегляд файлу

1

 

C:\Users\User\Desktop\f4a1b430358caaddc802ade3c7786668.jpg 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  «ДИТЯЧИЙ БУДИНОК „БАРВІНОК” –

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 1»

 

 

 

НА ДОПОМОГУ  ВЕТЕРИНАРУ

 

 

гра - стратегія

підготував вихователь

Коденець О. О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кропивницький

 

Мета: розвивати мовлення дітей, сприяти зміцненню ігрових колективів; активізувати знання дітей про працю дорослих; удосконалювати вміння спілкуватися одне з одним під час гри, виявляючи співпереживання, доброзичливість, співчуття; вчити визначати потрібний асортимент речей, необхідний для гри, добирати й виготовляти речі для походу, вчити дітей ураховувати пропозиції всіх учасників гри, цікаво висловлювати свою думку, відстоювати її та ввічливо відхиляти недоцільну пропозицію однолітків.; навчати діяти в таких ситуаціях, що активізують характерні стосунки продавців і покупців; спрямовувати дітей на цільове використання покупок в інших сюжетах гри; активізувати взаємини співробітництва у досягненні спільної мети; закріплювати знання про тварин Півночі; ознайомити за закріпити знання про техніку «орігамі» конструювання з паперу, правильно та послідовно складати папір; створювати сприятливі умови для становлення креативності як базової якості особистості старшого дошкільника, привертати до неї увагу дитини.

Обладнання: глобус, енциклопедія, карта, ілюстрації предметних картинок (стенд «Потрібних речей», мотузка, фотоапарат, термос, компас, рюкзак, білий ведмідь), ємкість для рук, паперовий рушник, крем для рук, відео запису, матеріал для поробок дітей у майстерні, гроші (надруковані), обладнання для аптеки та магазину.

Хід гри:

1. Ранкове привітання

Вихователь: Дітки, давайте зробимо коло, і поділимося своїм теплом один з одним. Подаруємо один одному чудовий настрій.

Промінь сонця візьми у долоньку маленьку

Й до грудей своїх ніжно його притули.

Хай любов з добротою цвітуть у серденьку,

А тоді їх до іншого серця відправ.

Подаруй всім тепло свого серця, дитино,

І ніколи не кидай нікого в біді.

Прийде щастя до тебе тоді неодмінно,

Світла доленька буде у тебе тоді.

Вихователь:

Всі до мене підійдіть, діти,

Повідомлення від Ветеринара

Я вам хочу показати.

Але відео це не просте,

Воно, діти звукове.

Тож ставайте всі тихенько,

Переглянемо усі уважненько.

(Діти переглядають відео)

«Доброго дня, діти! Звертаюсь до вас по допомогу. Зараз я знаходжусь не в Африці, як це було минулого разу, а на Північному полюсі. Багато тварин захворіло, треба піклуватися про них, я сам не встигаю. Потрібні теплі речі. Швидше приїздіть ! Передаю вам карту, розгляньте її уважно, дорога ваша буде складною і небезпечною».

Вихователь: - Діти, то що? Допоможемо ветеринару? А ви пам’ятаєте, що сказав ветеринар, що дорога складна і небезпечна? Не боїтесь?

Вихователь: Так, усе вірно, ви ще маленькі, і не можете самі подорожувати. Але з вами я, і тому нам немає за що хвилюватися. Та й ще подорож наша казкова, незвичайна, і ми будемо намагатися усе робити правильно і дотримуватися усіх правил безпеки. Домовилися?

Вихователь: Тоді нам потрібно йти в «Інформаційний центр», який має номер 1,розглянути там карту, дізнатися де знаходиться Північний полюс, які звірі там мешкають, і вирішити, яку допомогу ми можемо надати.

Вихователь: Шукаємо цифру 1 і одразу ж знаходимо інформаційний центр. Підходимо і дивимося що ж там таке є.

2. В інформаційному центрі № 1

Вихователь: В «Інформаційному центрі» спочатку відкриваємо енциклопедію – читаємо про північний полюс. Потім знаходимо Північний полюс на глобусі. З карти бачимо які тварини і птахи там мешкають. Акцентувати увагу дітей на тому що головним мешканцем Північного полюсу є білий ведмідь. Це найбільша хижа тварина на землі. Густа біла шерсть ведмедя і товстий шар жиру оберігають його від сильних морозів.

Вихователь: Чим же харчується білий ведмідь? Адже ніде немає ні кущика, ні травинки. Ведмідь – чудовий плавець, вода для нього - рідна стихія. Білий ведмідь може плавати, навіть під водою. Він полює на рибу і тюленів, птахів. Коли ведмідь вилазить на лід із води, він струшується. Від нього в усі боки летять бризки. А чому ведмідь не вкривається льодом, адже він вилазить із води на такий сильний мороз? Щоб зрозуміти це, зробимо дослід.

Вихователь: Прямуємо в дослідницький центр, він під номером 2. Шукаємо цифру 2 і підходимо.

3. В дослідницькому центрі № 2

Дослід: В ємкість з водою опустіть руку і зразу ж її вийміть. Погляньте на неї уважно. Вона мокра. Вкрита тонким шаром води. Якби зараз вдарив мороз, то ця вода перетворилася б на кірочку льоду. Тепер витріть руки і легенько змажте їх кремом. Знову опустіть руку у воду і вийміть її. Що ви помітили? Вода вже не вкриває всю руку. Вона зібралась крапельками. І якщо руку струсити, ці каплі з руки злетять. На руці води не буде. Отже й ніщо не перетвориться на лід.

Вихователь: Тепер спробуйте пояснити цей випадок з білим ведмедем. (Пояснення дітей)

Вихователь: Давайте розглянемо нашу карту. Шукаємо цифру 3.

4. Біля намальованої карти № 3

Вихователь: - Уважно розглядаємо шлях від України до Північного полюсу. Бачимо, що на шляху нам трапиться болото.

- Як нам перейти болото? (припущення дітей).

Дійти висновку, що кращого виходу, ніж «килим - літак» не знайти. Знаходимо серед картинок «килим - літак», прикріплюємо його до стенду «Потрібних речей», він має номер 3. Підходимо і прикріпляємо до стенду «килим – літак».

Вихователь: - Далі на шляху гори. Як нам подолати гори? (припущення дітей). Їх можна перелізти, тільки потрібна мотузка.

Знаходимо серед картинок мотузку – прикріплюємо до стенду.

Море. Діти вирішують, як переплисти море. У процесі міркувань доходимо до висновку, що краще човна немає нічого. Знаходимо човника серед малюнків і прикріплюємо до стенду.

5. Стенд потрібних речей № 4

Вихователь: Знаходимо цифру 4 і підходимо до стенду потрібних речей.

Вихователь: - Як подолати дорогу, ми вирішили. А тепер давайте подумаємо, як ми можемо допомогти ветеринару.

- Ми будемо наглядати за хворими тваринами, давати їм гарячий чай, виконувати приписи лікаря.

Вихователь: - Тепер вирішимо, що ми візьмемо з собою на Північний полюс для тварин, які хворіють. (Діти розглядають картинки, вибирають, обґрунтовують свій вибір, якщо всі погоджуються, прикріплюють до стенду).

1. Телефон – потрібен.

2. Їжа – потрібно.

3. Термос – потрібно.

4. Компас – потрібно.

5. Мотузка – потрібно.

6. Одяг – потрібно.

(Разом з цими картинками, лежать інші картинки щоб заплутати дітей)

Вихователь: - Виявляється, що багато яких речей у нас немає. Наприклад травяний чай нам потріно купити у аптеці. Є і такі речі, які ми б могли зробити самостійно. Це – стаканчик, човник.

Вихователь: А для того щоб купити будь - що в аптеці або магазині, що потрібно? (Гроші).

- А вони у нас є? А як би ми могли їх заробити? Де нам їх взяти? (припущення дітей – можна щось зробити власними руками, а потім продати).

6. Майстерня № 4

Вихователь: - А давайте зробимо своїми руками човник і стаканчик, потім продамо, і у нас з’являться гроші. Прямуємо до майстерні яка знаходиться під номером 4. (Діти сідають за столики, беруть папір і роблять стаканчик і човник за допомогою техніки «орігамі»).

Щоб роботу розпочати,

Треба пальці розім’яти:

Старший встав не лінувався,

Вказівний за ним піднявся,

І середній уже встав,

Підмізинний теж не спав.

Встав мізинчик, як брати –

На роботу треба йти.

(Діти працюють, вихователь надає потрібну індивідуальну допомогу).

Вихователь: Які чудові у Вас вийшли човники і стаканчики.

7. Магазин № 5

Вихователь: А тепер я пропоную вам пограти у сюжетну рольову гру «Магазин». Беремо свої човники і стаканчики, і швиденько до магазину. Знаходимо цифру 5- це «Магазин».

Вихователь: Уявіть себе продавцями. Наприклад я продемонструю вам як це потрібно робити. Продавець: - За цю річ я вам дам три гривні. Діти торгуються: - Ось подивіться як гарно вона зроблена, охайно і т.д. Дайте 5 гривень.

(Вчити дітей рекламувати, хвалити свій товар, щоб отримати як змога більше грошей. З отриманими грошами діти йдуть до магазину. Там здійснюють необхідні покупки. Потім до аптеки за лікарськими травами).

Вихователь: - Що нам потрібно купити у магазині? (Чай і мед).

8. Аптека № 6

Вихователь: Шукаємо цифру під номером 6 і прямуємо за покупками до аптеки.

- Що нам потрібно купити в аптеці (лікарські трави і ліки).

Вихователь:

А тут перерва,

треба трохи відпочити.

Тож шикуйтесь по порядку,

зробимо фізкультзарядку.

9. Фізкультхвилинка під класичну музику И. Штраус «Марш Радецького»

Вихователь: - Відпочили?

10. Збираємося у подорож

Вихователь: Всі необхідні речі (ілюстрації) беремо і складємо у рюкзак.

Перед дорогою запропонувати дітям вибрати гасло.

Просто мандрувати – це нудно. А от мандрувати з метою – це захоплююче і корисно. (Сарджент Шрайвер)

11. Гра продовжується…

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку