«Мнемотехніка – технологія засвоєння нової інформації».

Про матеріал
Працюючи над розвитком зв'язної мови дошкільників, я спостерігала, що не всі діти можуть правильно будувати речення, висловлювати свою думку, розповісти та переказати казку в силу різних причин психологічного характеру; тому, щоб активізувати дитину до розповідання, переказування, викликати у неї позитивні емоції, розвинути уяву, волю, почуття, я розробила картинки-підказки, ілюстрації-підказки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду роботи. Вихователя ДНЗ «Колосок»Краснєєвої Олександри Володимирівни

Номер слайду 2

Моє педагогічне кредо:«Навчати і виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення і добра»

Номер слайду 3

Працюю над темою: «Мнемотехніка – технологія засвоєння нової інформації». Працюючи над розвитком зв'язної мови дошкільників, я спостерігала, що не всі діти можуть правильно будувати речення, висловлювати свою думку, розповісти та переказати казку в силу різних причин психологічного характеру; тому, щоб активізувати дитину до розповідання, переказування, викликати у неї позитивні емоції, розвинути уяву, волю, почуття, я розробила картинки-підказки, ілюстрації-підказки.

Номер слайду 4

Метою являється:- Всебічний розвиток особистості дитини ; -Залучення до пізнання суспільнолюдських цінностей; -формування творчої уяви; - розвиток мовленнєвої творчості; як основи пізнавальної активности дошкільників. Завдання:- Розвиток зв’язного мовлення;- Розвиток основних психічних процесів – пам’яті, уваги, образного мислення;- Перекодування інформації, тобто претворення абстрактних символів в образи;- Розвиток дрібної моторики рук при частковому або повному графічному відтворенні.

Номер слайду 5

Мнемотаблиці дозволяють: Ефективніше сприймати. Обробляти зорову інформацію. Перекодовувати. Зберігати Відтворювати її у відповідності до поставлених завдань

Номер слайду 6

Складати розповідь простіше, якщо усі дії буде проілюстровано малюками, предметами або іграшками, щоб діти могли їх бачити, діяти з ними. Часто такий прийом активізації мовлення називають інсценівками з іграшками, театром картинок тощо. Діючи з іграшками, предметами чи картинка ми, вихователь може складати розповідь спільно з дітьми, або діти самостійно складають розповідь під його керівництвом.

Номер слайду 7

Висновки: Використовуючи у роботі прийоми мнемотехніки, підтримувала інтерес дітей до пізнання навколишнього світу, розвитку вміння спілкуватися. Після таких прийомів діти легко й невимушено висловлювали свої думки, стають дружелюбними, у них спостерігається збагачення словникового запасу. Більшість дітей вільно складали творчі розповіді, використовуючи власний досвід, набували впевненості у своїх силах і здібностях, що особливо важливо для дітей. Завдяки використанню мнемотехники у дітей збагатився словниковий запас, вони правильно будували прості речення, складали зв’язні і творчі розповіді.

Номер слайду 8

В групі створила предметно-розвивальне середовище:

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Дидактичні ігри і посібники:

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Участь у конкурсах і виставках днз :

Номер слайду 14

Участь у районних методичних обєднаннях

Номер слайду 15

Робота з батьками:-Залучення батьків до участі в святах та розвагах.- Проведення виставок родинних робіт та малюнків. Проведення з батьками консультацій , бесід, анкетування.

Номер слайду 16

Гурткова робота Керівник гуртка «Happy English»

Номер слайду 17

Свята та розваги

Номер слайду 18

Наші заняття та прогулянки

Номер слайду 19

Дякую за увагу !

pptx
Додано
22 вересня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку