Конспект інтегрованого заняття «Подорож до підводного світу»

Про матеріал
Інтегроване заняття на закріплення та уточнення знань дітей про особливості життя мешканців підводного світу. Всі види роботи є доступними для виконання дітьми. Структурні компоненти пов’язані між собою однією метою, хоча й належать до різних розділів програми. Методи та прийоми дають можливість виконати програмовий зміст, є цікавими для дітей.
Перегляд файлу

 

 

     Конспект інтегрованого заняття «Подорож до підводного світу»

Мета:

Розвивати слухову пам’ять, дрібну та загальну моторику, витримку, логічне мислення, мову, зацікавленість життям мешканців підводного світу. Закладати основи екологічного виховання.

Дати уявлення про риб, їх будову, спосіб переміщення та життя.

Активізувати спостережливість, вчити доглядати за акваріумними рибками.

Вдосконалювати вміння працювати з шаблонами, правильно користуватися олівцем.

Вчити орієнтуватися на аркуші паперу визначати верхній правий, нижній лівий та інші кути.

Знаходити відмінності на схожих малюнках.

 

Обладнання:

Демонстраційний малюнок «Рибка», картонні шаблони «рибка» (за кількістю дітей); великий аркуш паперу, затонований у блакитний колір у формі акваріума, мелодія «Звуки моря», шапочки із зображенням морських та річкових риб, малюнки для завдання «Знайди відмінності», обручі, камінці, трубочки для коктеля.

 

                                  Хід заняття:

  • Я отримала листа від Золотої рибки:

«Любі діти! Я втомилася виконувати забаганки злої баби.Я підросла і мені дуже самотньо. Дуже вас прошу, візьміть мене, будь-ласка, до себе у групу».

  • Допоможемо рибці?
  • Де можна розмістити рибку в групі? (В акваріумі).
  • Хто ще живе в акваріумі? (Різні рибки, равлики, водорості).
  • Які рибки живуть у нас в акваріумі? (Гупі, мечоносці, сомик).
  • Але ж золота рибка великого розміру, а акваріум у нас замалий для неї.
  • Що ж нам робити? (Віднести її в іншу групу, купити для неї більший акваріум, випустити її в море).
  • Випустити її в море ми не можемо, віднести в іншу групу теж.

Переселити її в більший акваріум ми можемо. А щоб їй не було там сумно жити, заселимо їй друзів. Ви по черзі будете підходити до акваріума і олівцем обводитиме свою рибку, а я вам скажу, де вона буде плавати (посередині акваріума, в правому куті, лівому нижньому куті і т.д.).

  • Ось ми з вами і заселили акваріум, але рибки просять, щоб їх

розфарбували.

  • Діти, а чого не вистачає, щоб акваріум жив? (Піску, водоростей,

камінців).

  • Давайте домалюємо пісок, водорості, а камінці виріжемо з паперу і

наклеїмо їх!

  • Молодці! Рибці сподобався гарний акваріум.
  • Пограємо у гру «У морі чи на річці». Кожен виберіть собі шапочку із зображенням рибок і одягніть. Тепер ви – рибки морські і річкові, а я – рибалка. Буде звучати запис «Звук моря». Рибки повільно плавають, а я буду вибирати собі рибок для двох акваріумів. В одному акваріумі – вода прісна, а в другому – солона, морська. Я виберу собі рибку, яка мені сподобається і спіймаю її. Тоді рибка повинна мені сказати свою назву і в який акваріум її треба заселити. Наприклад, я – щука, річкова рибка, буду жити в акваріумі з прісною водою. Граємо!
  • А зараз ми перевіримо, чи всі рибки правильно обрали собі акваріум. Давайте порахуємо, скільки рибок в одному акваріумі, а скільки в іншому.
  • Добре.
  • Цікава гра? Чим сподобалася?
  • А хто знає, чим дихаюсь рибки у воді? ( Повітрям).
  • Але де ж воно там коли акваріум заповнений водою?
  • Ось ми з вами зараз і перевіримо. Давайте легенько подмемо у трубочку на долоньку.
  • Що ви відчуваєте? ( Тепле повітря).
  • Опустимо трубочку у склянку з водою і легенько подмемо. Що ви бачите? ( Бульбашки).
  • Ми  пересвідчилися в тому, що у воді є повітря і цим повітрям дихають рибки.
  • Час від часу треба змінювати воду в акваріумі, щоб рибки отримували нову порцію повітря.
  • Я бачу, ви стомилися. Треба відпочити. Візьмемо чарівні камінці і відпочинемо.

 

Пальчикова вправа з камінцями.

В руки камінці берем,

На долоньки їх кладем.

Камінці ми все катаєм

І долоньки розминаєм.

  • Дітки, поки ми робили вправу наша рибка засумувала і хоче погратися, хоче почути про своїх подружок багато хорошого. А так як рибки не вміють говорити, ми про них розкажемо віршиком.

Гра « Я рибка»:

Ти хто?

Де живеш?

Що любиш?

Що в тебе є?

Чим дихаєш?

Хто твої друзі?

  • Рибка пропонує нам дві фотографії Золотої рибки. Вони дещо відрізняються одна від одної. Давайте їх уважно розглянемо і знайдемо відмінності.
  • Чим відрізняються ці два малюнка?
  • Все вірно. Всі виконали завдання, рибка задоволена.

 

 

     Анотація до заняття.

Інтегроване заняття на закріплення та уточнення знань дітей про особливості життя мешканців підводного світу. Всі види роботи є доступними для виконання дітьми. Структурні компоненти пов’язані між собою однією метою, хоча й належать до різних розділів програми. Методи та прийоми дають можливість виконати програмовий зміст, є цікавими для дітей.

docx
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
1340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку