Конспект організації ігрової діяльності дітей ІІ молодшої групи на тему: «Упорядкування оселі та приготування гостинців для котика»
Мета:
Матеріал:
Різні на дотик подушечки, іграшковий посуд, шнурівки: жилетка та чобітки, сенсорні килимки, квіти , прищіпки, солоне тісто, дощечки, серветки, пісок, формочки, лопатки, обручі, наголівнички до рухливої гри «Кіт і миші».
Хід роботи:
Вихователь:
Добрий день, діти. – Ви чуєте, щось шкребеться? – Хто це може бути? Давайте пошукаємо, хто ж там шкребеться. ( Діти знаходять котика. Котик нявчить).
Котик:
Няв! Я котик – воркотик –
Вуса, мов дротик,
М’якенькі лапки,
На лапках царапки.
Добрий день, діти.
Вихователь:
Давайте привітаємося до котика, познайомимося з ним. ( Діти кажуть, як їх звати).
Котик:
Мене знати Мурчик. Я дуже чемний і нікого не ображаю, з усіма завжди граю.
Вихователь:
Але чому ти, Мурчику, такий засмучений? Що трапилось?
Котик:
Так, бешкетниця мишка тут бігла й розлила моє молочко, тепер я голодний. Взагалі все порвала, попсувала. Мур-няв!
Вихователь:
Заспокойся, котику. Діти, давайте вкладемо Мурчика спати, а щоб він добре відпочив дамо йому подушечки.
Котик:
Так, але я полюбляю спати тільки на м’якеньких подушечках.
Вихователь:
Тут у нас багато їх різних – і м’якеньких, і колючих, і холодних і твердих. Виберіть тільки м’якенькі і дайте котику. (Котик приложує подушечки до голови, вдає, що спить, потягується і прокидається).
Мурчику, давай подивимося, якої шкоди наробила мишка: перекинула посуд на кухні, розшнурувала желетку, погризла килимок, порвала квіти, витягла із чобітків шнурочки. Давайте, малята, допоможемо котику навести лад:
Котик:
Хто зашнурує чобітки?
Вихователь:
Потрібно його залатати. Хто це робитиме?
Котик:
Малята, ви навели всюди лад у кімнаті, але я дуже хочу їсти.
Вихователь:
Давайте зробимо печиво для мишки і виліпимо ковбасу для котика. А перед цим розімнем свої пальчики.
Пальчикова гімнастика
У хованки пальці грали
І голівки заховали
Ось так, ось так.
І голівки заховали. ( Згинати і розгинати пальці).
(Закочуємо рукава. Вдягаємо фартушки для піску. Одні діти роблять із солоного тіста ковбаски для котика, інші із піску печиво для мишки. Після роботи миють руки). Котику Мурчику, поглянь, як наші діти попрацювали, все прибрали до ладу, приготувала тобі смачне частування.
Котик:
Дякую, малята за вашу допомогу. А скажіть за ким я люблю бігати? Так, за мишкою. То ж давайте пограємо в гру « Котик і мишенятка». Я буду котиком, а ви мишенятками. ( Надіваємо наголівнички. Котик відпочиває, а мишенята бігають, стрибають, а почувши «няв» утікають у нірки – обручі).
Вихователь:
Ми з вами гарно погрались, а тепер час іти на прогулянку. Візьмемо з собою котика, нехай і він погуляє разом з нами.