Конспект організації ігрової діяльності дітей ІІ молодшої групи на тему: «Упорядкування оселі та приготування гостинців для котика"

Про матеріал
Заохочувати до участі у повсякденних побутових справах, елементарного самообслуговування; формувати бажання вчиняти морально, добиватися успіху, доводити справу до кінця; стимулювати інтерес до різних видів діяльності ( шнурувати, ліплення, прищеплювання, підбирання вкладок).
Перегляд файлу

 

Конспект організації ігрової діяльності дітей ІІ молодшої групи на тему:                           «Упорядкування оселі та приготування гостинців для котика»

Мета:

  •  розвивати увагу, уяву, дрібну моторику пальців рук, тактильні відчуття, дітей;
  • виховувати бажання гратися дружно і весело;
  • закріплювати знання про побутові предмети та їх розташування;
  • вміння шнурувати, викладати сенсорні килимки, розрізняти кольори;
  • вправляти у техніці ліплення;
  • сприяти розвитку предметної діяльності, надавати можливість обрати заняття за власним бажанням;
  • створювати умови для оволодіння основними видами рухів -стрибками, бігом, присіданням; позитивно налаштовувати на предметне довкілля; заохочувати до участі у повсякденних побутових справах, елементарного самообслуговування;
  • формувати бажання вчиняти морально, добиватися успіху, доводити справу до кінця;
  • стимулювати інтерес до різних видів діяльності ( шнурувати, ліплення, прищеплювання, підбирання вкладок).

Матеріал:

Різні на дотик подушечки, іграшковий посуд, шнурівки: жилетка та чобітки, сенсорні килимки, квіти , прищіпки, солоне тісто, дощечки, серветки, пісок, формочки, лопатки, обручі, наголівнички до рухливої гри «Кіт і миші».

Хід роботи:

Вихователь:

Добрий день, діти. – Ви чуєте, щось шкребеться? – Хто це може бути? Давайте пошукаємо, хто ж там шкребеться. ( Діти знаходять котика. Котик нявчить).

Котик:

Няв! Я котик – воркотик –

Вуса, мов дротик,

М’якенькі лапки,

На лапках царапки.

Добрий день, діти.

Вихователь:

Давайте привітаємося до котика, познайомимося з ним. ( Діти кажуть, як їх звати).

Котик:

Мене знати Мурчик. Я дуже чемний і нікого не ображаю, з усіма завжди  граю.

Вихователь:

Але чому ти, Мурчику, такий засмучений? Що трапилось?

Котик:

Так, бешкетниця мишка тут бігла й розлила моє молочко, тепер я голодний. Взагалі все порвала, попсувала. Мур-няв!

Вихователь:

Заспокойся, котику. Діти, давайте вкладемо Мурчика спати, а щоб він добре відпочив дамо йому подушечки.

Котик:

Так, але я полюбляю спати тільки на м’якеньких подушечках.

Вихователь:

Тут у нас багато їх різних – і м’якеньких, і колючих, і холодних і твердих. Виберіть тільки м’якенькі і дайте котику. (Котик приложує подушечки до голови, вдає, що спить, потягується і прокидається).

Мурчику, давай подивимося, якої шкоди наробила мишка: перекинула посуд на кухні, розшнурувала желетку, погризла килимок, порвала квіти, витягла із чобітків шнурочки. Давайте, малята, допоможемо котику навести лад:

  1. Хто буде на кухні порядкувати? ( Поставити посуд на місця).

Котик:

  1. Я гнався за мишкою та загубив жилетку. А мишка – пустунка витягла шнурочок з моєї жилетки. Хто допоможе?
  2. А це мої чобітки і із них мишка витягла шнурочки.

Хто зашнурує чобітки?

Вихователь:

  1. Щось не так з нашим килимком. Дивіться, які дірки вигризла мишка.

Потрібно його залатати. Хто це робитиме?

  1. А що трапилося з нашими квітами? Пелюстки відпали і перемішалися. Хто прикріпить пелюстки? ( Діти діляться на підгрупи за бажанням і починають працювати).

Котик:

Малята, ви навели всюди лад у кімнаті, але я дуже хочу їсти.

Вихователь:

Давайте зробимо печиво для мишки і виліпимо ковбасу для котика. А перед цим розімнем  свої пальчики.

Пальчикова гімнастика

У хованки пальці грали

І голівки заховали

Ось так, ось так.

І голівки заховали. ( Згинати і розгинати пальці).

 (Закочуємо рукава. Вдягаємо фартушки для піску. Одні діти роблять із солоного тіста ковбаски для котика, інші із піску печиво для мишки. Після роботи миють руки). Котику Мурчику, поглянь, як наші діти попрацювали, все прибрали до ладу, приготувала тобі смачне частування.

Котик:

Дякую, малята за вашу допомогу. А скажіть за ким я люблю бігати? Так, за мишкою. То ж давайте пограємо в гру « Котик і мишенятка».  Я буду котиком, а ви мишенятками. ( Надіваємо наголівнички. Котик відпочиває, а мишенята бігають, стрибають, а почувши «няв» утікають у нірки – обручі).

Вихователь:

Ми з вами гарно погрались, а тепер час іти на прогулянку. Візьмемо з собою котика, нехай і він погуляє разом з нами.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шилкіна Наталя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
1339
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку