КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ ПРОВЕДЕНОГО В ГРУПІ
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ
(ознайомлення з природою, аплікація, оздоровчі технології)
ТЕМА: « НАЙПЕРШІ КВІТОЧКИ ВЕСНИ»
МЕТА:
**** продовжити знайомити дітей з об’єктами природного довкілля, ознаками весни, першоцвітами;
**** формувати естетичні смаки під час оздоблення фото рамок, уміння цінувати красу весняних квітів (мол. вік);
****виховувати емоційну чутливість (стар. вік), любов та бережне ставлення до природи, бажання берегти її природні скарби.
КОРЕКЦІЙНА МЕТА: розвивати слухову та зорову увагу, окомір (стар.вік), дрібну моторику рук (мол. вік).
МАТЕРІАЛ: шапочки весняних квітів, диск «Звуки природи», запис спокійної мелодії, паперове сонечко, квіточка, вірші про першоцвіти, д/ігри: «Квітучий луг», «Посади метелика на квіточку», «Хоровод квітів», «Що нам весна принесла?», гра-перетворення «Я-квіточка», окотренінг «Сонечко», паперові рамки, малюнки першоцвітів, природний та покидьковий дрібні матеріали, повідомлення.
Хід заняття
Вихователь Доброго весняного ранку, всім, я вас всіх люблю! Посміхніться всі мені,
Посміхніться один одному, привітайте усмішкою гостей, які до нас прийшли.
Давайте всі скажемо: «Доброго весняного ранку!»
Сьогодні мені прийшло смс-повідомлення:
«Шановні діти! Ми-весняні квіточки, просимо у вас допомоги. Чи не змогли б ви для наших друзів:комашок та пташок на згадку про нас виготовити фотознімки. Щоб наші друзі нами милувалися увесь рік.» (Весняні квіти)
Вихователь Як вигадаєте ми справимося із завданням? А для того, щоб ви були уважні, все помічали, зробимо вправи для наших оченят, а допоможе нам в цьому весняне сонечко.
Окотренінг «Сонечко» (на магнітній дошці прикріплене паперове сонечко)
1. «Сонечко сходить» (колові рухи очей).
2. «Сонечко високо піднялося в небо» (піднімання очей знизу вгору).
3. «Сонечко затулили хмарки» (закрити очі долонями).
4. «Сонечко сідає» (рухи очима зліва на право).
5. «Сонечко лягло спати» (закрити очі, покліпати).
Вихователь Все живе прокинулося від зимового сну. А як ви гадаєте хто розбудив природу? (вітерець, сонечко, пташки, струмочок…..)
Гра «Що весна нам принесла?» (діти передають квіточку та добирають слова)
(принесла тепло, яскраве сонечко, спів пташок, рясний, теплий дощик, пахощі квітів…..)
Вихователь Так, все ожило довкола. Прислухайтесь до звуків весни.. (аромотерапія)
(слухання диску «Звуки природи)
Поки ви слухали на нашій галявині виросли квіти, вони хочуть з вами погратися.
Гра «Посади метелика на квіточку»(за кольором дібрати для метелика квіточку)
«Ви метелики летіть, квіточку собі знайдіть!»
Вихователь Малята, а що означає слово першоцвіти?
(ті, що перші цвітуть; перші весняні квіти…) А які ви знаєте першоцвіти? (проліски, підсніжники, сон трава, кульбабки, мати-й-мачуха, крокуси, фіалки…) Ми з вами вчили про них вірші, може хтось нам їх розповість? ( «Я- пролісок», «Кульбабка», «Весняні квіти» та інші)
А зараз ми теж з вами перетворимося на квіточки.
Гра-перетворення «Я-квітка» (застосування пальчикових вправ)
«Мій тулуб - це стебло. Мої ручки - це листочки. Мої ніжки - це корінчики, які тримаються міцно за землю і беруть з неї водичку для росту. Моя голівка – це сама квіточка. Давайте покажемо, як росте квіточка, як вона розкривається, як закриває пелюстки..)
Гра « Хоровод квітів» (діти одягай шапочки квітів)
Вихователь Малята, чи добре бути квіточкою? А коли погано? (міркування мол. дітей)
(коли їх топчуть, рвуть..)
Давайте ми теж створимо квітучу галявину.
Гра «Квітуча галявина» (діти добирають та закріплюють квіти різного розміру до великого полотна)
Вихователь Але цю квітучу галявину ми не зможемо відправити комашкам та пташкам, вона не поміститься в конверт. Тому я пропоную виготовити фото рамки до тих малюнків, які ми раніше малювали і відправити Весні, а вона знає як їх передати друзям квітів.
Творча робота. Оздоблення фото рамок (матеріали різні за розміром та кольором для певного діагнозу)