Конспект інтегрованого заняття у молодшій групі на тему: «Природа мого рідгого міста. Місток через річку.» ознайомлення з природою, аплікація

Про матеріал
Розширювати та збагачували уявлення дітей про природу рідного краю; учити помічати зміни та визначати стан природи; підводити до розуміння едності в природі. Формувати почуття гордості від того, що вони живуть серед мальовничої природи, дати початкові знання про природні багатства Прилуччини, рослинний і тваринний світ. Розвивати уяву, пам’ять. Виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля, вміння захоплювитися красою рідного краю Збагачувати враження від зображувальної діяльності; закріпити уявлення дітей про квадрат; вчити викладати готові форми на лінії, проведеній дорослим, створюючи композицію, вправляти у наклеюванні. Розвивати увагу,почуття ритму. Виховувати співчуття до персонажів, заохочувати малят доповлювати аплікацію.
Перегляд файлу

                  КЗ «Навчально-реабілітаційний центр»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             

 

 

 

 

 

 

                                                                                Підготувала і провела

                                                               вихователь:

                                                                           Поволоцька С.М.

Конспект інтегрованого заняття :

 «Природа мого рідгого міста. Місток через річку.»

(ознайомлення з природою, аплікація)

 

Meта:  розширювати та збагачували  уявлення дітей про природу рідного

краю; учити помічати зміни та визначати стан природи; підводити до розуміння

едності в природі

    Формувати почуття гордості від того, що вони живуть серед мальовничої природи, дати початкові знання про природні багатства Прилуччини, рослинний і тваринний світ.

    Розвивати уяву, пам’ять.

    Виховувати дбайливе  ставлення до природного довкілля, вміння захоплювитися красою рідного краю

    Збагачувати враження від зображувальної діяльності; закріпити уявлення

дітей про квадрат; вчити викладати готові форми на лінії, проведеній дорослим,

створюючи композицію, вправляти у наклеюванні.

     Розвивати увагу,почуття ритму.

     Виховувати співчуття до персонажів, заохочувати малят доповлювати

аплікацію.

Матеріал: набір дидактичних картинок : комахи, тварини, птахи;

фон для аплікації, квадратики різного кольору, клейстер, серветки,

 іграшка «мишка».

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

 

Повідомляю дітям, що сьогодні вони йдуть на цікаву екскурсію, під час якої ближче познайомляться з природою найближчого парку.

Малята шикуються парами, беруться за руки й вирушають на екскурсію.

         Дорогою обговорюю з дітьми погоду,стан неба, потужність вітру, тощо. Діти підходять до парку.

       - Добрий день, наш друже парку, малята прийшли до тебе в гості

(діти вітаються з парком)

Поглянте дерева відповідають нам

- Що роблять гілочки дерев?

- Якого кольору були влітку листочки?

- Яка пора року приходить на зміну літа?

І хоча осінь ще тільки починається, та деякі дерева змінюють вже свій колір вони відчули подих осені.

- Як вони змінюються?

- Які дерева змінили свій колір найпершими?

- Вам знайомі ці дерева?

- Як вони називаються?

Дидактична гра: Упізнай деревце.»

- Яке дерево має білу кору та жовтіє одним із перших? (берізка )

- Листки якого дерева нагадують гусячу лапку? (клен)

- Яке дерево порівнюють часто з козаками, богатирями ? (дуб)

- Із якого дерева влітку бджоли збирають липовий мед?(липа)

- Яке дерево має замість листочків голочки ? (ялинка, сосна)

        Подивіться малята,  як ростуть дорева? (вони ростуть рівними рядами )

Це тому , що їх посадили люди.

Такий лісовий масив називають парком.

Рухлива гра: «Знайди своє деревце.?.

                          Я лісочком погуляю,

                          Деревця всі привітаю,

                          Тихо гаєм я піду-

                          Деревце своє знайду!

Діти біжать до найближчого дерева обхоплюють його руками. Ta розповідають,

що вони знають про «своє» дерево.

- Діти в цьому парку ростуть не тільки дерева, але й кущі – чагарники.

- Хто може знайти і показати мені кущ?

- Чому ви вирішили, що це кущ?

- Чим кущ відрізняється від дерева?

- Які кущі ви знаете?

- Якої висоти кущі?

Дидактична гра «Дерево- кущ?»

        У зеленій скарбничці парку є не тільки великі рослини , такі як дерева і  кущі. Нахиліть голівки і подивіться : чи є якісь  рослини низенько , у нас під ногами (трабичка)

Спонукаю малят підійти до місце, вкритого травою. Діти присідають розглядають тривичку і намагаються знайти знайомі види рослин, називають ix.

 

- На цій галявині , дітки можна знайти багатьох мешканців, для яких місце де ми гуляємо зараз, стало рідною домівкою. Спробуймо найти їх.

Діти обстежують місцевість знаходять і називають представників тваринного світу (мурашка, жучок, метелик)

Пропоную поспостерігати за їх поведінною.

Гра-імітація: « Я-метелик»…

Діти прощаються з паоком і повертаються до центру.

Прийшовши в групу проводжу гру.

Дидактична гра: «Природа мого міста.» (класифікація)

B гості до діток завітало мишенятко воно говорить: що через наше місто

протікає річна Удай,але через неї немає місточка.

- Давайте допоможемо мишеняті перейти

через piчку.

Побудуємо місток з різнокольорових квадратиків

Дивайте спочатку підготуємо наші ручки до роботи:

Пальчикова гра: «Стали ніжки на доріжку.»

                             Стали ніжки на доріжку,

                             І побігли швидко ніжки.

                             Наші ніжки заморились,

                             На зупинці зупинились…

                             Сподобались ніжкам

                             Рівненькі доріжки!

 

Розглянути зразок, матеріал для аплікації.

Звернути  увагу на форму деталей, їх колір, спосіб виконання роботи.

Нагадити про техніку безпеки під час роботи з клеєм.

Самостійна робота дітей, індивідуальна допомога під час наклеювання.

Підсумок:

Мишеняті дуже сподобалися місточки, але воно хоче залишитися в центрі і трішки погратися з дітьми.

1

 

doc
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
421
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку