Конспект інтегрованого заняття з дітьми молодшого дошкільного віку "Доброта - велика сила"

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття з дітьми молодшого дошкільного віку "Доброта - велика сила".
Перегляд файлу

Тема: Доброта – велика сила.

Мета: Формувати уявлення дітей про моральні якості людини , сприяти їхнім проявам у повсякденному житті, вміння висловлювати власну думку; вчити аналізувати свою поведінку і вчинки інших; закріпити вміння охайно намащувати клеєм паперові заготовки; розвивати уміння розпізнавати прояви емоцій інших;виховувати доброту та чуйність, прагнення допомогати слабшому, турботливе ставлення до братів наших менших.

Матеріал: іграшка-котик, миска з молочком, килимок, ілюстрації до гри «В якому вчинку живе добро», намальоване дерево, паперові сердечки, клей, пензлі, серветки.

Хід заняття:

Нумо разом привітаймось

Теплом ручок обміняємось

Вліво, вправо повернемось,

Один одному всміхнемось.

-  Який у вас сьогодні настрій? Чому він гарний? Коли у людини гарний настрій вона часто посміхається. Ось і ми радіємо, посміхаємося.                                                   Сьогодні ми поговоримо про доброту та добрі вчинки.                                          (За дверима чути, як хтось нявчить)                                                                                                       - Ой, дітки, здається я чую чиєсь жалібне нявчання, піду подивлюся, що там сталося. Подивіться це ж маленьке кошеня, яке воно сумне, як змерзло, давайте йому допоможемо. (діти зігрівають і причісують кошеня)                                          -  Діти, кошеня мабуть голодне, треба його нагодувати молочком.                                   - Ви знаєте, як котики п’ють молочко?                                                                    Артикуляційна гімнастика «Котик п’є молочко»                                                      Із мисочки котик наш п’є молочко,                                                                                      Він лизькає його своїм язичком.                                                                                          Котик охоче хлебтає -                                                                                                                    Бо він молочко полюбляє.                                                                                             - Подивіться, який задоволений наш котик. Давайте його покладемо на килимочок, нехай трішки відпочине після сніданку.

А ми подивимося, чи всі люди вміють робити добрі вчинки.                                                                                                  Д/г «В якому вчинку живе добро»                                                                              - Наш котик відпочив і хоче з нами пограти.                                                                      Р/г «Котику» (фізкультхвилинка)                                                                              -  Малята, а давайте розкажемо котику, про свої добрі справи. (розповіді дітей).                                                                                                                    Добро – це сонечко всередині кожного з нас, яке живе в серці. Воно гріє нас і тих, хто поруч з нами. Давайте з вами поділимося теплом і добротою нашого сердечка. (показати дітям дерево намальоване на ватмані.)

- Ось дерево, давайте ми заповнимо його нашою любов'ю і добротою. У вас на столиках є маленькі сердечки – добрі ваші вчинки про, які ви розповіли, намастіть їх охайно клеєм і приклейте до нашого «Дерева добра». (самостійна робота дітей).                                                                         

  - Подивіться, яке «Дерево добра» з’явилося у нас в групі, воно буде нам нагадувати про наші добрі вчинки.                                                                                             

 

 

 

docx
Додано
12 березня 2019
Переглядів
1301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку