Конспект інтегрованого заняття з пошуково-дослідницької діяльності

Про матеріал
Тема: «Будинок для друзів» Мета: поглиблювати уявлення дітей про різні матеріали та їх властивості, з яких виготовленні предмети; вчити утворювати прикметники від іменників-назв матеріалів; розширити запас прикметників, що характеризують властивості матеріалів; розвивати цікавість, допитливість, логічне мислення, творчу уяву; підтримувати бажання пізнавати навколишній світ; виховувати бажання допомагати.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого заняття з пошуково-дослідницької діяльності

Тема:  «Будинок для друзів»

Мета: поглиблювати уявлення дітей про різні матеріали та їх властивості, з яких виготовленні предмети; вчити утворювати прикметники від іменників-назв матеріалів; розширити запас прикметників, що характеризують властивості матеріалів; розвивати цікавість, допитливість, логічне мислення, творчу уяву; підтримувати бажання пізнавати навколишній світ; виховувати бажання допомагати.

ХІД ЗАНЯТТЯ

В групу заходять ведмежата (іграшкові)

Добрий день, малята,

Любі хлопчики й дівчата!

Ми, маленькі ведмежата,

Допомоги просимо.

Дім зібрались будувати,

Та не знаємо, які матеріали взяти.

Щоб наш дім був, як фортеця,

Не низький і не малий.

Тож який нам будувати:

Глиняний чи кам’яний?

Вихователь: Діти, допоможемо ведмежатам? Давайте пригадаємо, з яких матеріалів що виготовляють.

ДИД. ГРА « З ЧОГО ЗРОБЛЕНО?»


З цегли—цегляний

З металу—металевий

З дерева—дерев’яний

Зі скла—склянний

З піску—пісочний

З глини—глиняний

З пластмаси—пластмасовий

З криги—крижаний


 

Вихователь: Ведмежата знайшли багато матеріалів для будівництва, але з якого треба будувати дім – не знають. Давайте спробуємо дослідити, який матеріал найбільш придатний для будівництва хатинки для ведмежат.

Діти підходять до столів, на яких розкладено різноманітні матеріали: вата, папір, тканина, дерев’яні дощечки, камінці.

ДОСЛІД 1. «ВАТА»

Вихователь: Якщо для будівництва використати вату, яким буде дім? Чому це добре? Чому погано? Де викорстовують вату? Чи може вата бути буді-вельним матеріалом?

Діти роблять висновок, що вата—це не будівельний матеріал.

ДОСЛІД 2. «ТКАНИНА»

Діти досліджують тканину і роблять висновки: тканина міцна, але будинок з тканини збудувати неможливо. Вихователь розповідає, що тканину вико-ристовують для виготовлення наметів, у яких живуть туристи, геологи тощо.

ДОСЛІД 3. «ПАПІР»

Вихователь: Може, для будівництва хатинки згодиться папір? Яким буде паперовий будинок?

Вихователь пропонує дітям дослідити папір: зім’яти, розірвати, вмочити у воду, порівняти сухий шматочок паперу з мокрим. Діти розповідають про властивості паперу.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ДОСЛІД 4. «ДЕРЕВО»

Вихователь: А якщо ми спробуємо збудувати будинок із дерева, яким він буде?

Діти досліджують дерев’яні  дощечки, відповідають на запитання.

ДОСЛІД 5. «ЦЕГЛА»

Вихователь: Будинок із каміння або цегли—який він?

Діти досліджують каміння або шматочок цегли, описують його власти-вості.

ПІДСУМОК

Вихователь: Ось ми і дослідили всі матеріали, які знайшли ведмежата. Який метеріал підходить найбільше? З чого почнемо будувати будиночки? Я пропоную збудувати будиночок із ось таких цеглинок LEGO. Діти будують із LEGO, показують ведмежатам, прощаються з гостями.

1

 

docx
Додав(-ла)
Мацюк Николай
Додано
2 вересня 2022
Переглядів
374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку