Конспект казки-гри для дітей середнього дошкільного віку на тему: "Подарунок для Сніжинки"

Про матеріал

Матеріал містить методи ТРВЗ. Конспект заняття призначений для використання вихователями ЗДО в роботі з дітьми середнього дошкільного віку.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ

гри-казки для дітей середнього дошкільного віку

«Подарунок для сніжинки»

 

Мета: розширювати уявлення дітей про навколишній світ і явища природи, допомагати кожній дитині не боятися працювати в атмосфері свободи мислення і творчості, знаходити рішення проблеми, використовуючи оригінальні ідеї; розвивати естетичне сприйняття, мовленнєво-творчі здібності.

 

Матеріал: аудіо записи хуртовини, повітряна кулька (газова) з прикріпленою сніжинкою рожевого кольору; аркуші паперу А4, фломастери, гуаш, пензлики, стеки, таці на кожну дитину; скриня з натуральним снігом, пісочний годинник, магнітна дошка.

 

ХІД ГРИ

 

Діти сидять на килимі півколом, перед кожною дитиною аркуш А4

і набір фломастерів.

Вихователь. Діти, заплющіть очі і прислухайтеся до звуків навколишнього середовища (звучить аудіо запис хуртовини). А тепер розплющіть очі і намалюйте на аркуші те, що уявили, слухаючи звуки природи. Але поспішіть, бо у нас зовсім небагато часу. Його визначить ось цей незвичайний годинник: тільки-но пісочок пересиплеться – завдання потрібно закінчити (звучить легка музика, діти малюють).

Вихователь виставляє дитячі роботи на дошку.

Вихователь. Подивіться, діти, які цікаві малюнки вийшли у вас. Вони чарівні, бо тільки вам відомо їхня таємниця. Хто хоче поділитися нею з нами? (розповіді дітей)

Чути легенький стукіт у вікно.

Вихователь (виглядає у вікно). Здається, щось стукнуло? Ой, я бачу щось незвичайне: легеньке, красиве, схоже на мереживо. Що це може бути? (міркування дітей). Так, напевно, це сніжинка, але де ж вона поділася?

Відчиняються двері і в кімнату залітає рожева кулька

з прикріпленою сніжинкою.

 

Вихователь. Ви не помилилися. Це справді сніжинка, але чому вона рожевого кольору? Здається, вона щось говорить.

Вихователь підходить ближче до сніжинки, прислухається.

Вихователь. Вона говорить, що створена з дуже тоненьких, крихких кришталиків, тому не може спілкуватися людською мовою, тобто голосно, бо якщо від сили голосу зламається хоч один кришталик – вона загине. Давайте допоможемо їй – складемо про неї казочку, чому вона із білої перетворилася на рожеву (розповіді, фантазування дітей – аналогія за кольором, ТРВЗ).

Вихователь. Сніжинці дуже сподобалися ваші розповіді, і вона запрошує нас до казкової майстерні Зимоньки-Зими.

Діти з вихователем прямують за сніжинкою до столів.

Вихователь. Це казкова майстерня Зими. Скільки тут різних матеріалів… а ось і лист. Від кого ж він?

Читає лист.

«Любі діти! Я – Зима. Мені дуже сподобалися ваші розповіді про Сніжинку. Пропоную вам продовжити ваше фантазування у роботі зі снігом. Зліпіть для Сніжинки подарунки. Але не баріться. Ваша робота повинна закінчитися, як тільки-но пісочок пересиплеться. Інакше сніг перетвориться на воду!»

Вихователь. Тож до роботи.

Пропонує дітям за бажанням об’єднатися у групи. Діти працюють під звуки легкої мелодії. Сніжинкам літає від однієї групи дітей до іншої.

Вихователь. А тепер давайте розкажемо Сніжинці, хто що для неї зробив.

Розповіді дітей.

Вихователь (тримаючи Сніжинку). Сніжинка дуже вдячна вам за подарунки і запрошує вас на прогулянку, щоб погратися разом із нею у зимові ігри.

 

Заняття завершується.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мищенко Майя Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку