Заняття "Я - Нехворійко"

Про матеріал
Мета: ознайомити дітей з предметами гігієни та їх призначенням. Вчити усувати недоліки у своєму зовнішньому вигляді. Закріпити послідовність дій при митті рук. Формувати уявлення про здоровий спосіб життя. розвивати зв'язне мовлення, увагу, пам'ять дитини. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Перегляд файлу

Тема: Я – Нехворійко

Вид: домінантне (ознайомлення з соціумом)

Завдання: ознайомити дітей з предметами гігієни та їх призначенням; вчити усувати недоліки у своєму зовнішньому вигляді; закріпити послідовність дій при митті рук; формувати уявлення про здоровий спосіб життя; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Матеріал: лялька, ляльковий одяг, іграшкова пральна машина, предмети особистої гігієни (мило, рушник, гребінець, зубна щітка, зубна паста),дзеркало, дві ємності з холодною та теплою водою, одна порожня ємкість, миска.

 

1.Організаційний момент

Психогімнастика «Дружні малята»

Долоньки маленьки, плескають легенько.

Пальчики з’єдналися, в танку закружляли.

Посварилися, розійшлися.

Помирилися – обнялися!

2.Основна частина

Сюрпризний момент: До нас сьогодні обіцяла прийти в гості лялька Катруся.

-         А ось і Катруся. Давайте, як чемні малюки, привітаємося з нашою гостею.

-         Доброго ранку, Катруся.

-         Наша лялька дуже засмучена. Що з нею трапилося? Вона так поспішала в дитсадок, що впала.

-         Який зараз вигляд у нашої гості?

-         Який одяг у Катрусі?

 

Практична ігрова вправа «Допомога ляльці Катрусі»

Чи добре ходити в брудному одязі?

Допоможіть, будь ласка, передягнути Катрусю.

-         Діти, що потрібно зробити з брудним одягом? Так треба його випрати. Покладіть брудний одяг у пральну машину.

Ми переодягли ляльку. Чи стала вона чепурненькою? Що ще брудне у ляльки? (Руки та обличчя).Як же зробити її чистенькою? Так, потрібно вмити ляльку та помити їй руки. Які предмети стануть їй у нагоді?

 

3.Відгадування загадок.

Миє личко – лізе в очі,

В миску вислизнути хоче.

Якщо з лісу – то суничне,

З квітки – то уже гвоздичне.

Вимиває бруд, чорнило,

Запашне, рожеве…(мило).

 

Витирають залюбки

Ноги, руки малюки.

Витирають щічки

Павлик та Марічка. (Рушник)

 

Чищу зубки кожен день

Дуже добре й швидко,

Мені в цьому допоможе

Моя зубна…(щітка).

 

Будуть зубки здоровенькі-

Я почищу їх гарненько.

Візьму в руки зубну щітку,

Густу і пухнасту.

Що крім цього треба, дітки?

Ще і зубну…(пасту).

 

Він по зачіскам мастак,

Вас причеше гарно так.

Розчесав моє волосся,

Так давно вже повелося,

Що охайний молодець

Той, що має…(гребінець).

 

4. Бесіда-розповідь «Предмети гігієни – наші помічники».

(Діти розглядають предмети гігієни)

Предмети гігієни допомагають людині стежити за чистотою свого тіла та залишатися здоровими. Давайте розповімо про них Катрусі.

-         Для чого потрібне мило? Мило потрібне для того, щоб змити бруд, мікроби, які спричиняють різні хвороби. Милом ми миємо руки, обличчя, тіло. Мило запашне, гладеньке, буває різного кольору.

-         Для чого потрібен рушничок? Рушник допомагає нам витиратися після миття. Якщо ми погано вимили ручки, рушничок швидко забрудниться та образиться на нас. Рушничок пухнастий, чистий, білий.

-         Гребінцем ми розчісуємо волосся.

-         Зубна щітка та паста потрібні для догляду за зубами.

-         Малята. Чи всі ви сьогодні умивалися та чистили зуби?

-         Чи маєте охайний вигляд? Який предмет нам допоможе оцінити свій зовнішній вигляд? (Дзеркало)

 

5.Практична ігрова вправа «Умиємо ляльку»

Дослід «Холодна і тепла вода».

Допоможемо Катрусі знову стати охайною. Треба її вмити та помити руки. Для цього нам потрібні мило та вода. Якою водичкою будемо вмивати ляльку теплою чи холодною? В одному нашому відеречку тепла, а в іншому – холодна вода. Доторкніться пальчиком до води та скажіть, де яка знаходиться. Щоб намилити руки та щоки, треба спочатку змочити мило водою. Гарненько намилили щічки та руки, а що робити далі? Потрібно ретельно змити мило, ось так:

Водичко, водичко

Умий Каті личко,

Рожеве та біле

Мов яблучко, спіле.

-         Ляльку умили. Тепер гарненько витираємося рушничком.

-         Тепер приведемо в порядок волоссячко, причешемо його гребінцем.

-         Дітки, подивіться, якою стала вода у мисці? (Брудною)

-         А якою стала наша гостя? (Чистою, чепурною)

6.Підсумок заняття.

- Малята. Що краще – бути чистим та здоровим чи брудним та хворим? Так, краще бути охайним та утримувати своє тіло в чистоті. Нашій гості вже час повертатися додому. Попрощаємося з нею, скажемо «До побачення».

Дякую вам, дітки, за чудове заняття.

        

 

 

                                                                              

 

                                           

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку