Конспект контрольної роботи з українсткої літератури

Про матеріал
: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок із вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, творчі здібності, уміння акумулювати отриманні знання і застосовувати самостійність, наполегливість, старанність, силу волі.
Перегляд файлу

 

Тема: Вступ. Усна народна творчість. Українські народні балади.

Контрольна робота з української літератури №1. 9 клас.

Ключ до тесту

1

Б

2

В

3

В

4

А

5

Б

6

А

7

А,В,Г

8

1Б, 2А,3В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська література

Вступ. Усна народна творчість. Українські народні балади.

Прізвище, ім’я учня_______________________________________

Клас___________________- Дата____________________________

Початковий рівень (по 0,5б)

  1. Народна пісня – це

А) ліро-епічний твір про боротьбу українського народу проти поневолювачів;

Б) ліричний твір у якому народ висловлює свою любов і смуток, захоплюється героями і засуджує ворогів, бажає щастя-долі й різних благ;

В) ліро-епічний твір казково-фантастичного змісту з драматично напруженим сюжетом.

 

  1. Народна балада – це:

А) ліро-епічний твір про важливі історичні події та конкретних історичних осіб;

Б) невеликий поетичний твір, призначений для співу;

В) ліро-епічний пісенний твір легендарно-історичного або родинно-побутового змісту з описами незвичайних ситуацій, людей і вчинків.

 

  1. Що входить до ознак народного літературного твору?

А) Виконавцю і слухачу відома особа автора.

Б) Писемний характер творення, усна передача

В) Усний характер творення та передачі.

 

  1. До жанру балади належить твір:

А) "Ой на горі вогонь горить"

Б)  "Цвіте терен, цвіте терен"

В) "Сонце низенько, вечір близенько"

 

  1. Кого герой балади «Ой на горі вогонь горить» просить повідомити рідним про його смерть? 

А)  Шаблю

Б) Коня

В) Ворона

 

  1. У якому творі висловлено таку думку: «Хто з любов’ю не знається, той горя не знає»?

А) "Цвіте терен, цвіте терен"

Б)  "Місяць на небі, зіроньки сяють"

В)  "Ой на горі вогонь горить"

 

 

 

ІІ Середній рівень (по 1б.)

 

  1. Позначте різновиди родинно-побутових пісень.

А) Жартівливі пісні

Б) Пісні про війну

В) Про кохання

Г) Про сімейне життя

Д) Про історичних осіб

 

  1. Установіть відповідність між уривком фольклорного твору і його назвою

1 А я молода дівчина,/ Та й горя зазнала,/Вечероньки не доїла,/ Нічки не доспала.

2 Ой прийди, прийди/ Не вчиню кривди./Як буде кривда,/Я буду винна.

3 Накрив очі осокою,/ А ніженьки китайкою;/ А в головах ворон кряче,/ А в ніженьках коник плаче...

А "Сонце низенько..."

Б "Цвіте терен, цвіте терен..."

В "Ой на горі вогонь горить..."

 

ІІІ рівень (по 1,5б)

  1. Зробити короткий аналіз родинно-побутової пісні.
  2. Запишіть основні ознаки балад.

 

 

ІV рівень (3б)

 Написати твір  на одну з поданих тем:

 

1.Українські балади – перлини усної народної творчості.

 

2.Значення давньої культури для майбутніх поколінь.

 

docx
Додав(-ла)
Ионина Наталия
Додано
3 жовтня 2022
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку