Конспект контрольного уроку з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ Урок з «Математики» для дітей з ТПМ

Про матеріал
Мета уроку: Повторити числа від 1 до 3. Розвивати навички лічби. Закріпити вміння розпізнавати та писати числа. Залучити дітей до активної участі в уроці.
Перегляд файлу

 

Конспект

контрольного уроку з дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ

 

 

Урок з «Математики»  для дітей з ТПМ

 

 

Тема: Повторення чисел 1-3

Мета уроку:

Повторити числа від 1 до 3.

Розвивати навички лічби.

Закріпити вміння розпізнавати та писати числа.

Залучити дітей до активної участі в уроці.

Обладнання:

Картки з числами 1-3,

дидактичний метеріал.

 

Хід уроку:

 

Введення:

Привітання дітей із уроком.

Підготовка до уроку: пояснення правил і очікувань.

 

Розпізнавання чисел:

Показ карток з числами 1-3. Разом з дітьми рахуємо у прямому та зворотньому напрямку.

 

Гра з овочами:

Вчитель роздає дітям по одному помідору та запитує скільки в них є помідорів?

1. Діти відповідають: 1 помідор.

Вчитель роздає дітям по дві морквитнки та запитує, а скільки у вас є морквинок?

Діти відповідають: 2 морквинки.

Вчитель запитує, а скільки у вас всього і морквинок, і помідорів?

Діти відповідають : 3.

2. Вчитель роздає дітям по 3 картоплинки, а давайте порахуємо скільки у вас картоплинок ?

Діти відповідають: 3.

Вчитель забирає 2 картоплинки і запитує, а якщо я забрала у вас дві картоплинки, то скільки картоплинок у вас залишилось?

Діти відповідають: 1

 

Пальчикова гімнастика:

Дві долоньки зустрічались,

І з малятами навчались,

Скільки пальців маєш? П’ять!

Ми вчимося рахувать.

Перший товстий та лінивий,

Другий вказівний красивий,

Третій файний парубок,

А четвертий козачок,

П’ятий малюк кирпатий.

Отакі, у нас хлоп’ята!

 

Розв’язування задачі:

Вчитель читає умови задачі та запрошує учня розв’язати задачу біля дошки.

Умови задачі:

Одного разу вовчик та лисиця пішли ловити рибу. Вовк зловив 3 риби, а лисиця на 1 менше. Скільки риб зловила лисиця ?

 

Розв’язування прикладів:

Вчитель запрошує учня до дошки розв’язати приклади з допомогою наочного матеріалу.

 

Завершення уроку:

Звернення до дітей, щоб вони назвали та показали числа 1-3.

Похвала за активну участь і старанність.

 

Проведення фізкультхвилинки.

       

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
15 жовтня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку